Artikel over Axiome

Het forum van Axiome in Pecq
zzillezz

Artikel over Axiome

Bericht door zzillezz »

In het Franse tijdschrift "Sono Magazine" stond er ooit een interview met de uitbater van Axiome, kort voor de brand. 't Was redelijk kort en het ging voornamelijk over het verschil in papierwinkel tussen een club openhouden in Frankrijk tov België. Maar 'k zal toch m'n best doen om het eens op te sporen.

Zeker is dat die Franse journalisten geen flauw idee hadden van wat er zich in Axiome allemaal afspeelde :)
Richman

Bericht door Richman »

Dat zou wel ferm zijn!

:)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

axiome kon gerust tippen aan balmoral,zeker in hun beginperiode
en fred den baas vond ik eigenlijk ne hele rare,op zijne verjaardag danste zijn vriendin zo met vuurwerk stokjes rond hem en hij begon serieus kwaad te worden en ooit heb ik van hem ne wiskey cola gehad een 20 tal min voor sluitingstijd en nog geen 5 min derachter steekt hij mij buiten :roll:
enfin ge moet wel wa gestoord zijn om zo'n kot open te houden zekers
Del@y

Bericht door Del@y »

Hoog tijd om eens wat flyers in te scannen ...
Kernel

Bericht door Kernel »

Del@y schreef:Hoog tijd om eens wat flyers in te scannen ...
:lol: doen !
Del@y

Bericht door Del@y »

eentje nog vanop kevin zijn site, ging toen niet meer, ben vooral van begin tot 99 geweest, daarna besloten te stoppen , het ging uit de hand lopen :shock:

die van toen ik ging moet ik eerst inscannen oa één van de eerste met die trap in dat moeras met opschrift "dj mix resident kevin jee"
twas de max toen kevin uren aan een stuk begeleid door dienen tamtammer dienek ook nog in larocca tegenkwam

bron: website kevin jee
Afbeelding
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja wat een tijden 8)
Richman

Bericht door Richman »

Ben ik geweest heb der zelf een tape van denk ik! Die portiers waren daar ook niet te doen, Ben, Thierry en Said en last but not least Ivanov!
Del@y

Bericht door Del@y »

Ivanov da was dienen ouderen met tattoos die aan deur stond en het parkeergeld ontvangde niet ?

toffe kerel, ge kon daar een redelijk gesprek mee voeren ik kon in dienen tijd echt wel kicken op babbelen :wink: unstopable :shock:
hihi
Richman

Bericht door Richman »

nee da was ben, ivanov saw een 2m brede reus maar die heeft daar maar het laatste jaar gewerkt!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik heb uren staan zeveren tegen die geschifte aan de kassa...de helft van de keren wist ze nie hoeveel ze moest teruggeven
Richman

Bericht door Richman »

Ja man iedereen die daar werkt was supergemotiveerd if you know what I mean!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

richman;weet jij nie meer hoe da die tweede barman noemde?je had manu en...?
Richman

Bericht door Richman »

Was da niet Pascal?


zeer sympathiek gast.

Van sympathiek gesproken heb gisteren dj Jerome tegengekomen in de H20
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

aaa,en wa steekt die nu zoal uit?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast