Het laatste jaar,2001-begin 2002...

Het forum van Axiome in Pecq
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2006, 05:20
Locatie: West-Vlaanderen

Het laatste jaar,2001-begin 2002...

Bericht door Gandalf »

Iemand die nog wat weet te vertellen over het laatste jaar dat L' Axiome nog open was,anno 2001-begin 2002(dat was het toch,hè?)Kben er dan pas beginnen gaan;Vrij. & Za. portieren,tussenin H20&L' Amazonial,en op zondag after in La Bush&zondagavond L'Axiome...'t Lag allemaal nogal dicht op elkaar,soms...'t Leek er soms braderie op de parking,soms zat er meer volk in de auto's dan binnen,en wie zich nie als een beest& o agressief als nen opgefokte stier op de dansvloer uitleefde ging daar wel ergens langs de kant,zo scheef als nen garnaal...Kdenk dak pas daar de ware betekenis van de tem "extreme agressie" heb ontdekt...En kheb er menig onschuldig discotheektoerist(La Bush was toen nog open tot maandagmorgen als ik mij nie vergis),in doodsangsten de tent zien uitsprinten,op 't randje af van op schreien uit te breken...Kdenk dat het één van de laatste-echt louche-afterclubs van da soort moet zijn geweest toen het in rook opging...met de nodige achtergrondinformatie om genoeg twijfel te zaaien over de WARE toedracht,we gaan het nooit zeker weten...Marc(O'ende),Ivanov,Richie&Nora,Tommy&Tony,Etelle,Melanie,Ben,Thierry,Jeremy...Twas vaak grof,op het onreële af;een normaal mens zou het nie voor mogelijk hebben gehouden,maar twas al bij al toch BIG FUN!Blij dat ik dat nog mocht meemaken!En konden we maar eens 1 nachtje terugdraaien,om terug te keren naar zo'n stomende zondagnacht waar de kerels nog kloten aan hun lijf hadden en de meiden al even erg waren... :mrgreen:
"Real doormen never die;they only go to hell and re-group to fight back...!"
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Shit man ik ken je.
Laatst gewijzigd door BOUNCER op 28 mar 2006, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Josjie

Bericht door Josjie »

moe'k hem onherkenbaar maken bouncer? ik ken hem namelijk ook :-)
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

braderie op de parking :lol:
plezant héhé! :D

edit: ik ken den Bounce zijne naam ni :D
Ibiza Fuckin' Island!
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Richie :?:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

vanaf 2001 ben ik eigenlijk nie veel meer geweest,ze deden toen pas open in de namiddag tot maandagmorgen en het best was er al van af...maar het kon er wel nog leuk zijn
axiome werd in de fik gestoken begin januari 2002 maar het was idd onreel wa daar gebeurde
ps ken je theo vanhuyse nie?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:vanaf 2001 ben ik eigenlijk nie veel meer geweest,ze deden toen pas open in de namiddag tot maandagmorgen en het best was er al van af...maar het kon er wel nog leuk zijn
axiome werd in de fik gestoken begin januari 2002 maar het was idd onreel wa daar gebeurde
ps ken je theo vanhuyse nie?
Ik ken een vanhuyse ken der zelfs twee maar of het nu theo is da dacht ik niet.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: Het laatste jaar,2001-begin 2002...

Bericht door BOUNCER »

Gandalf schreef:Iemand die nog wat weet te vertellen over het laatste jaar dat L' Axiome nog open was,anno 2001-begin 2002(dat was het toch,hè?)Kben er dan pas beginnen gaan;Vrij. & Za. portieren,tussenin H20&L' Amazonial,en op zondag after in La Bush&zondagavond L'Axiome...'t Lag allemaal nogal dicht op elkaar,soms...'t Leek er soms braderie op de parking,soms zat er meer volk in de auto's dan binnen,en wie zich nie als een beest& o agressief als nen opgefokte stier op de dansvloer uitleefde ging daar wel ergens langs de kant,zo scheef als nen garnaal...Kdenk dak pas daar de ware betekenis van de tem "extreme agressie" heb ontdekt...En kheb er menig onschuldig discotheektoerist(La Bush was toen nog open tot maandagmorgen als ik mij nie vergis),in doodsangsten de tent zien uitsprinten,op 't randje af van op schreien uit te breken...Kdenk dat het één van de laatste-echt louche-afterclubs van da soort moet zijn geweest toen het in rook opging...met de nodige achtergrondinformatie om genoeg twijfel te zaaien over de WARE toedracht,we gaan het nooit zeker weten...Marc(O'ende),Ivanov,Richie&Nora,Tommy&Tony,Etelle,Melanie,Ben,Thierry,Jeremy...Twas vaak grof,op het onreële af;een normaal mens zou het nie voor mogelijk hebben gehouden,maar twas al bij al toch BIG FUN!Blij dat ik dat nog mocht meemaken!En konden we maar eens 1 nachtje terugdraaien,om terug te keren naar zo'n stomende zondagnacht waar de kerels nog kloten aan hun lijf hadden en de meiden al even erg waren... :mrgreen:
Shit man ik weet al wie je bent.

En anders dude.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

het was eigenlijk wel een tamelijk gekend zooitje daar in axiome...misschien ken ik u ook wel want ik zat ook regelmatig in de zetels links van kevin
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:het was eigenlijk wel een tamelijk gekend zooitje daar in axiome...misschien ken ik u ook wel want ik zat ook regelmatig in de zetels links van kevin
Tja ik weet bijna 100% zeker wie het is ben er veel mee uitgeweest zwaar geval dat wel maar dat waren ze bijna allemaal maar ik geloof dat gandalf het een beetje aflaat voor de moment.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja zeer sterke start maar hij is wa afgezwakt...jammer
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:het was eigenlijk wel een tamelijk gekend zooitje daar in axiome...misschien ken ik u ook wel want ik zat ook regelmatig in de zetels links van kevin
Achter da hoekje?
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

meestal in diene draai
diene zot(ben zijn naam kwijt)zat daar ook veel met zijn drumstokjes :lol:
en mike"dread"die vooral in 97 dan
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:meestal in diene draai
diene zot(ben zijn naam kwijt)zat daar ook veel met zijn drumstokjes :lol:
en mike"dread"die vooral in 97 dan
Jacques?
Afbeelding
Josjie

Bericht door Josjie »

heb die nog gezien op remember the past: balmoral in oasis lounge in kooiegem met zijn stokskes, zotten kerel
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten