Het laatste jaar,2001-begin 2002...

Het forum van Axiome in Pecq
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:hadden er hier eigenlijk al veel van axiome gehoord in die tijd want ik denk da axiome maar bekend geworden is na de brand of vergis ik me?
Ja ze...héél lang zelfs.
Ben er es binnengestrompeld op ne Zondagvm maar vond er geen zak aan (bijna geen volk, stomme muziek) en verstond m'n maten dan ook nie da ze da zo goed vonden.
Ben dan ook nooit meer te overtuigen geweest om er binnen te gaan...sjammer achteraf gelezen maja, die momentopnames é :?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

strange...wa jaar was da?na 2000?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:strange...wa jaar was da?na 2000?
Na eventjes goed nagedacht te hebben moet dit idd ong rond die periode geweest zijn.
Iets dervoor, iets derna....vergeef me mijn geheugen :?
puree

Bericht door puree »

ik herinner mij nog dat we midden jaren 90 (94 of zo) daar heel veel passeerden om bv. naar Activy, l'odeon of La Bush te gaan en dat da spel bij manier van spreken elke week van naam veranderde ... Voor Axiome was dat al 2 of 3 van naam veranderd en toen we voor de eerste keer zagen dat die weer gewijzigd was in "Axiome" was ons reactie van "tzal weer op wa trekken en tzal weer lang meegaan" tot we uiteraard zagen dat er week na week meer auto"s op de parking stonden en ook dat Kevin Jee op de affiche stond ... Vraag maar aan de bazen van La Bush welke impact de boite op een gegeven moment had (rond 6u vertrok m'n uit LB om daar verder te gaan flashen ...).

De locatie was eigenlijk wel ideaal. Midden te velde, aan een grote baan en geen rechtstreekse buren (kweet nog dat er rechttegenover Activy wél mensen woonden die op een gegeven moment serieus geprotesteerd hebben bij de burgemeester tegen het "groeiend succes" ervan)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

en dan spreken we nog nie over de lichtpolutie da da foorkraam "le tram" teweeg brengt 8)
axiome was op dat gebied minder belastend voor het milieu
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

cloud schreef:en dan spreken we nog nie over de lichtpolutie da da foorkraam "le tram" teweeg brengt 8)
axiome was op dat gebied minder belastend voor het milieu
twas meer die chemische polutie die een aanslag op inze gezondheid hield...
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten