JEFF MILLS @ La Rocca:01-11-1996

Het forum van La Rocca in Lier
Club Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 dec 2008, 08:54
Favoriete Clubs: Extreme / Cirao / Fuse

Locatie: Ooigem

JEFF MILLS @ La Rocca:01-11-1996

Bericht door MISSION6277 »

JEFF MILLS heeft voor de eerste keer een "RETRO"-set gespeeld in Europa,en dat was
namelijk in de La Rocca (Lier)!!!!01-11-1996"The Real Story of House"
Heeft er soms toevallig niemand deze set van "THE WIZARD"??
Bijlagen
sth4.jpg
sth4.jpg (15.53 KiB) 887 keer bekeken
Laatst gewijzigd door MISSION6277 op 29 jul 2009, 03:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 sep 2008, 22:15
Locatie: Lier

Re: JEFF MILLS @ La Rocca:01-01-1996

Bericht door ABsounds »

Ik was er zeker bij die avond, en de set van jeff mils was toen zeker geen retro-set,
Het concept paste eigenlijk helemaal niet in die avond, wij en de meeste mensen kwamen voor goeie retro en werd toen enkel gedraaid door de eigen Dj's,
Maar niet toen jeff Mils draaide, hij was immers een techno Dj,
Toch kon ik jeff mils wel apprecieren, hij was toen het van het in het techno milieu, maar zoiets paste doen zeker niet in Larocca tijdens zulke party,
Als ik me niet vergis was dat ook bijna gelijk toen die speciale zwarte axis 9 is uitgekomen,
We waren uiteindelijk content toen hij gedaan had met draaien, in 96 begonnen de eerste retro ook maar pas op te komen, en toen was het nog eens speciaal om de oude rocca en bocca dingen terug te horen,
Beste muziek was altijd toen Eric B. in de vroege uurtjes de pareltjes wist boven te halen, boccaccio destelbergen muziek ano 1988-89-90.....
Maar van die avond heb ik geen tape gekocht, omdat de set van jeff mils dus niet zo super was,
Club Owner
Berichten: 607
Lid geworden op: 26 jul 2008, 14:20
Locatie: antwerpen

Re: JEFF MILLS @ La Rocca:01-01-1996

Bericht door jim-bar »

ik was er ook
de jeffrey pastte mss niet binnen het concept zoals het in belgië gaat, maar ik vond hem best goed. En zoals gezegd; 1 vd eerste retro-concept avonden in een lange reeks die momenteel vaak nergens meer over gaat.
hij draaide toen helemaal niet zo'n intelligent techno zoals ie toen dan tijdens zijn gewone sets deed, én hij draaide veel classics - wel voornamelijk amerikaanse dingen; Joey Beltram op R&S, the Bucketheads (gewoon die intro van 'the bomb', max 2 minuten lang), Reese/Cameo en ook wild luv (nen grote hit in la rocca) en als ie al es eigen werk speelde was het purposemaker stuff (funky) en geen Axis werk.
ik hoorde hem kort nadien op i love techno in de vooruit en toen heeft ie nog even retro gedraaid, en hij was ah lachen hoor - oude Beltrams, my sound en zo dus weer. Ik vond het de moeite om hem zo bezig te zien op korte tijd.

Marko was heel goed die avond

ik heb geen cassette van die avond, zo memorabel was het inderdaad ook niet en in die tijd was 800 frang een pak geld (nu ook zelfs)

beste retro da' ooit heb gezien was jeff mills en laurent garnier in de fuse paar jaar geleden - inswingen met disco en headbangen op age of love en nirvana op het einde. ne schone avond en goed gezind buiten gewandeld maar niet zonder eerst croissants te staan eten met olivier bondzio terwijl acperience speelt
... this is Elmer Davis again ...
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: JEFF MILLS @ La Rocca:01-01-1996

Bericht door rizzo> »

't Is altijd plezant om een paar mooie posts te lezen ;)

'k Dacht dat ik dat setje steken had maar het blijkt dus niet zo te zijn. Iemand die ik ken was er toen die avond en die wist met te vertellen dat een Jeff Mills tape die avond 1200 befkes kostte. Wat er dus van aan is, weet ik ook niet wanneer ik 800 fr. zie passeren.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: JEFF MILLS @ La Rocca:01-01-1996

Bericht door StevenR_73 »

doeme ik dacht dat die set hier stond :)


om kort te zijn; wij waren speciaal voor de Jeff naar daar gegaan, we wisten dat het boem patat ging zijn, en we wilden de kopkes in La Rocca zien. ZALIG!!

wij waren daar aan het geven, aan het roepen en tieren (met ocharme 4 man), en al de rest stond daar te kijken : wtf is dat hier? :)

het was gene retro van de jeff, maar zijn plaatjes, zoals op de Tokyo cd....
Club Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 dec 2008, 08:54
Favoriete Clubs: Extreme / Cirao / Fuse

Locatie: Ooigem

Re: JEFF MILLS @ La Rocca:01-01-1996

Bericht door MISSION6277 »

ABsounds schreef:Ik was er zeker bij die avond, en de set van jeff mils was toen zeker geen retro-set,
Het concept paste eigenlijk helemaal niet in die avond, wij en de meeste mensen kwamen voor goeie retro en werd toen enkel gedraaid door de eigen Dj's,
Maar niet toen jeff Mils draaide, hij was immers een techno Dj,
Toch kon ik jeff mils wel apprecieren, hij was toen het van het in het techno milieu, maar zoiets paste doen zeker niet in Larocca tijdens zulke party,
Als ik me niet vergis was dat ook bijna gelijk toen die speciale zwarte axis 9 is uitgekomen,
We waren uiteindelijk content toen hij gedaan had met draaien, in 96 begonnen de eerste retro ook maar pas op te komen, en toen was het nog eens speciaal om de oude rocca en bocca dingen terug te horen,
Beste muziek was altijd toen Eric B. in de vroege uurtjes de pareltjes wist boven te halen, boccaccio destelbergen muziek ano 1988-89-90.....
Maar van die avond heb ik geen tape gekocht, omdat de set van jeff mils dus niet zo super was,
Juist da jaar bracht Jeff,Purpose Maker uit!!En dit was één van vele Albums die nog volgden!!
Moet anders maar eens kijken bij Producers (JEFF MILLS),dit is al hetgene wat hij uitgebracht heeft!
En de reacties dat ik erop kreeg,vond ik onterecht...
Hij staat al bij DJ's,en kdenk dat hij ook zeker bij Producers mag staan!!!
Nen DJ is daarvoor nog geen producer he

Ikzelf was die avond niet aanwezig,omdat het niet lang van te voor gepland was!!
Dit is twee jaar geleden ook gebeurd toen Jeff 2x in één maand tijd in de Petrol (Antwepen)
moest spelen,en geen kat die het wist!Had het toevallig gelezen in Outsoon!!Stond zelfs niet op zijn Event Calendar!!
Twas die avond volgens jullie geen Retro,maar kvind het toch altijd leuk,als hij naar Belgie komt!!Hij komt al zo weinig,en tzijn voor artiesten zoals JEFF & PHI-PHI,dat ik nog mijn huis uitkom
Bijlagen
Afbeelding 031.jpg
Afbeelding 031.jpg (65.52 KiB) 689 keer bekeken
Club Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 dec 2008, 08:54
Favoriete Clubs: Extreme / Cirao / Fuse

Locatie: Ooigem

Re: JEFF MILLS @ La Rocca:01-01-1996

Bericht door MISSION6277 »

jim-bar schreef:ik was er ook
de jeffrey pastte mss niet binnen het concept zoals het in belgië gaat, maar ik vond hem best goed. En zoals gezegd; 1 vd eerste retro-concept avonden in een lange reeks die momenteel vaak nergens meer over gaat.
hij draaide toen helemaal niet zo'n intelligent techno zoals ie toen dan tijdens zijn gewone sets deed, én hij draaide veel classics - wel voornamelijk amerikaanse dingen; Joey Beltram op R&S, the Bucketheads (gewoon die intro van 'the bomb', max 2 minuten lang), Reese/Cameo en ook wild luv (nen grote hit in la rocca) en als ie al es eigen werk speelde was het purposemaker stuff (funky) en geen Axis werk.
ik hoorde hem kort nadien op i love techno in de vooruit en toen heeft ie nog even retro gedraaid, en hij was ah lachen hoor - oude Beltrams, my sound en zo dus weer. Ik vond het de moeite om hem zo bezig te zien op korte tijd.

Marko was heel goed die avond

ik heb geen cassette van die avond, zo memorabel was het inderdaad ook niet en in die tijd was 800 frang een pak geld (nu ook zelfs)

beste retro da' ooit heb gezien was jeff mills en laurent garnier in de fuse paar jaar geleden - inswingen met disco en headbangen op age of love en nirvana op het einde. ne schone avond en goed gezind buiten gewandeld maar niet zonder eerst croissants te staan eten met olivier bondzio terwijl acperience speelt
Man,wat hij daar zegt :cheers:
Dit was de één van de beste avonden dat ik ooit meegemaakt heb :cheers: :cheers:
Jeff Mills & Laurent Garnier @ Fuse (Brussel):18-09-2004 MUSIC TOUR expect the unexpected
(All Night Long),hebben die avond meer dan 9u staan draaien!!!Normaal sluit Fuse om 7u he,en alst 8u was waren ze nog bezig :bounce:

Beiden waren al van vrijdag in Belgie en de vrijdag (17-09-2004) speelden ze een Set die Rechtstreeks uitgezonden werd op Switch,maar deze vind ik niet goed,in vergelijking met de zaterdag in de Fuse.Maar dit was ter ere van het 34-jarig overlijden van Jimi Hendrix

JEFF MILLS & LAURENT GARNIER @ Switch:17-09-2004
http://www.megaupload.com/?d=1R5VW4SX
Bijlagen
007.jpg
007.jpg (59.02 KiB) 689 keer bekeken
LG JM.jpg
LG JM.jpg (20.83 KiB) 689 keer bekeken
Club Member
Berichten: 152
Lid geworden op: 08 dec 2008, 08:54
Favoriete Clubs: Extreme / Cirao / Fuse

Locatie: Ooigem

Re: JEFF MILLS @ La Rocca:01-01-1996

Bericht door MISSION6277 »

jim-bar schreef:ik was er ook
de jeffrey pastte mss niet binnen het concept zoals het in belgië gaat, maar ik vond hem best goed. En zoals gezegd; 1 vd eerste retro-concept avonden in een lange reeks die momenteel vaak nergens meer over gaat.
hij draaide toen helemaal niet zo'n intelligent techno zoals ie toen dan tijdens zijn gewone sets deed, én hij draaide veel classics - wel voornamelijk amerikaanse dingen; Joey Beltram op R&S, the Bucketheads (gewoon die intro van 'the bomb', max 2 minuten lang), Reese/Cameo en ook wild luv (nen grote hit in la rocca) en als ie al es eigen werk speelde was het purposemaker stuff (funky) en geen Axis werk.
ik hoorde hem kort nadien op i love techno in de vooruit en toen heeft ie nog even retro gedraaid, en hij was ah lachen hoor - oude Beltrams, my sound en zo dus weer. Ik vond het de moeite om hem zo bezig te zien op korte tijd.

Marko was heel goed die avond

ik heb geen cassette van die avond, zo memorabel was het inderdaad ook niet en in die tijd was 800 frang een pak geld (nu ook zelfs)

beste retro da' ooit heb gezien was jeff mills en laurent garnier in de fuse paar jaar geleden - inswingen met disco en headbangen op age of love en nirvana op het einde. ne schone avond en goed gezind buiten gewandeld maar niet zonder eerst croissants te staan eten met olivier bondzio terwijl acperience speelt
JEFF MILLS & DAZ SAUND @ Bobby’s Mission-I Love Techno (Vooruit/Gent):23-07-1996
http://www.zshare.net/audio/55626128908d632a/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast