La Rocca

Het forum van La Rocca in Lier
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

ik vind het er gewoon wat over gaan soms, straks moeten we nog beginnen duits te spreken om "cool" te zijn ... maar soit ... directe last heb ik er idd niet van, ik zoek dan gewoon andere oorden op en laat ieder zijn ding doen :P
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

quincy schreef:ik vind het er gewoon wat over gaan soms, straks moeten we nog beginnen duits te spreken om "cool" te zijn
JA UND? :eye:
Laatst gewijzigd door Dr. Poppers op 01 jul 2008, 12:00, 2 keer totaal gewijzigd.
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

schweinepoeperei :D :D
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Dr. Poppers schreef:
quincy schreef:ik vind het er gewoon wat over gaan soms, straks moeten we nog beginnen duits te spreken om "cool" te zijn
JA UND? :eye:


Maar even serieus: al eens gemerkt hoeveel Nederlandse producers tegenwoordig Nederlandse titels gebruiken? En dat is ook met de idee van: "Als de Duitsers hun eigen taal aanwenden in plaats van het alomtegenwoordige Engels, waarom wij dan niet ons eigenste Nederlands?" Daar valt wat voor te zeggen en 't is bovendien soms behoorlijk lollig!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

De Duitsers zijn daar ook mee begonnen een jaartje of 5/6 geleden ... tot mijn grote ergernis als eigenaar van een online platenshop stak ik meer tijd in het intikken van 1 duitse titel dan 10 engelse :P
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Dr. Poppers schreef:
Dr. Poppers schreef:
quincy schreef:ik vind het er gewoon wat over gaan soms, straks moeten we nog beginnen duits te spreken om "cool" te zijn
JA UND? :eye:


Maar even serieus: al eens gemerkt hoeveel Nederlandse producers tegenwoordig Nederlandse titels gebruiken? En dat is ook met de idee van: "Als de Duitsers hun eigen taal aanwenden in plaats van het alomtegenwoordige Engels, waarom wij dan niet ons eigenste Nederlands?" Daar valt wat voor te zeggen en 't is bovendien soms behoorlijk lollig!
De Nederlandse scene heeft dat altijd een beetje ingehad, "feesten" met Nederlandstalige naam, Nederlandstalige flyers ... best wel creatief met momenten.
In België wordt imho maar al te vaak voor het Engels gekozen, zo bedienen we tegelijk de Vlamingen en de Walen zonder iemand voor de borst te stoten.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

haha doet me aan iets denken, mss wel beetje naast de kwestie maar kom
tis altijd zo lachwekkend om op de radio discotheekreclame te horen. Zo'n typische engelse stem gebruiken ze dan, en typisch nederlandse namen of adressen willen ze dan toch perse met engels accent laten uitspreken é :D soms weet je na zo'n reclame totaal nie over wat het nu eigelijk ging
iets wat mij bv nu tebinnen schiet is de uitspraak van ydr: "yves de rrroiterrr"
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Enterprise schreef:
quincy schreef:Afgelopen nacht waren Jimmy Van M (Bedrock) en Pole Folder te gast in La Rocca, wat een feest, muzikaal volledig aan mijn trekken gekomen, vooral Jimmy was :shock: :shock: :shock:

Draaide daar oa een nieuwe progressive klinkende remix van Miro "Spaceman" en een super vette remix (klonk redelijk diep) van Chemical Brothers "Hey boy, hey girl, ..."
Doet toevallig bij niemand een belletje rinkelen?
Jimmy Van M is één van mijn favoriete dj's, wist je dat hij een belg is......
is opgegroeid in Gent alvorens naar de states te trekken. Daar is hij de leider in het bookingcircuit met alle grote PROG dj's, hij vertegenwoordigd oa sasha en digweed en vele andere........... Destijds toen hij in Extreme geboekt was was iedereen in het engels met hem aan het babbelen tot ik in het nederlands begon en hij gewoon antwoorde met een gents accent :D Da was lachen :mrgreen: Blijkbaar weer een feestje gemist :( Is ook een geweldige prodeucer :alien:

die nacht in Extreme was ook wel :-o
als ik mij nog goed kan herinneren draaide jimmy van m al van bij de opwarming....en de keet zat ook al vrij vroeg tot de nok gevuld...en het was er bloedheet :) leve die ventilatoren bovenaan !

die set heeft niemand kunnen bemachtigen zeker ?! ;)

zijn mix cd's waren ook altijd TOP....al moet ik zeggen dat ik er de laatste jaren nog weinig van heb gehoord.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

('k wist even niet waar ik het moest posten, sorry :eye: )
Ben even in het land en ga straks op expeditie naar La Rocca; toevallig nog iemand? 8)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

DCD schreef:"yves de rrroiterrr"
LoL, heb me daar ooit ook al mateloos in geiriteerd... hoorde ik overlaatst ook iets op radio over een Jump/HC party hier in de buurt... superzware reclame compleet in engels en wel netjes allemaal maar dan op einde de locatie in het engels met haar op... "@ Kursaal In Turnhout" ... afschuwelijk gewoon.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ik ga er deze zondagnacht naartoe ! Nog members van hier die gaan ???
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

djginod schreef:Ik ga er deze zondagnacht naartoe ! Nog members van hier die gaan ???
Ik ben er met de verjaardag... Wat staat er zondag weer op 't programma?
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Dr. Poppers schreef:
djginod schreef:Ik ga er deze zondagnacht naartoe ! Nog members van hier die gaan ???
Ik ben er met de verjaardag... Wat staat er zondag weer op 't programma?
Drank en geile wijve :twisted: :twisted:

(ene goeie muziek hoop ik :D )

Maar ik ga zelf al met een vrouwke, dus ja, ik ga me zoiezo wel vermaken !
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

djginod schreef:
Dr. Poppers schreef:
djginod schreef:Ik ga er deze zondagnacht naartoe ! Nog members van hier die gaan ???
Ik ben er met de verjaardag... Wat staat er zondag weer op 't programma?
Drank en geile wijve :twisted: :twisted:

(ene goeie muziek hoop ik :D )

Maar ik ga zelf al met een vrouwke, dus ja, ik ga me zoiezo wel vermaken !
Zo moeten we 't horen, haha! :D
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Hehe de Nederlanders kunnen er wel wat van met nederlandstalige titels en namen voor feesten. In de hardcore scene komt dat al 15 jaar voor. "Alles naar de klote" van Euromasters bv. Een van de meer geslaagde conceptnamen vind ik "Beter Kom Je Niet", met als variatie bv "Beter Kwam Je Niet" voor een oldschool zaal enz.

Maar on topic, vanavond sinds heel lang nog eens naar la rocca, vooral om het setje van arcana mee te pikken. Ben eens benieuwd. Ik zal mijn mooi kleren al maar bovenhalen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten