Site met online alle La Rocca mixes

Het forum van La Rocca in Lier
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door jeec426 »

'k heb hier een tijd geleden een link gezet naar ne site waar alle mixes van de party's in La Rocca stonden. Maar 'k vind die nimeer terug.

Hoop dat diene nog online is en dan hij nog online blijft tot na de Classix :twisted: :twisted:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Alstublieft...

http://malph46.proboards85.com/v45index.cgi?

Ik heb Ralph al gemailed of hij opnames kan regelen van de CLX avond maar nog geen antwoord gekregen. Misschien dat jij het ook nog ns kan proberen?
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

thanks,

Maar 't was nog nen anderen ook. ene waar alleen maar mixes opstonden van larocca.

'k heb alleen den email van ricardo sola.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Voor zover ik weet, zijn dit gewoon allemaal radio opnames van Contact. Maar sinds een paar weken is contact weg. Daarom is het ook evens til geweest met mixes, maar blijkbaar is er nu weer een weg gevonden.

Als ik da eerder had geweten. had ik complete nachten opgenomen, zonder een stop. Daarna kun je zelf mooi knippen evt. (Wat ik nooit doe eigenlijk). Mijn eigen opnames van la Rocca duren dan ook meestal 380 Minuten ofzo :P
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

alle ja 't is te hopen dat er opnames zijn van de classix den 30e :D

Zijn er eigenlijk ergens opnames van vorig jaar??
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ik zal proberen zelf opnames te gaan maken met me nieuwe IKEY. Hoef ik niet meer met zo een groot apparaat te gaan leuren.

Vorig jaar zijn er hoor. Die zijn al een aantal keer op Lazer te horen geweest. Maar de kwaliteit is niet super, omdat maar 1 kanaal werd uitgestuurd op da ding van hun (hun hebben achter het mengpaneel zo een verdeler liggen, waarop je een stuk of 6 apparaten kan aansluiten om op te nemen.

Dan ligt er ook een versterkertje in de kleine zaal, zodat het geluid van de grote zaal ook in de kleine zaal te horen is.
Elite Club Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 sep 2006, 12:41
Locatie: harelbeke

Bericht door zuka »

da zou bere zijn ze ginod
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

http://www.radiocontact.be/nl/ werkt weer... vreemd. Ik dacht dat ze overgenomen waren door Nostalgie...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

jeec426 schreef:thanks,

Maar 't was nog nen anderen ook. ene waar alleen maar mixes opstonden van larocca.

'k heb alleen den email van ricardo sola.
Jij bedoelt dezelfde website, maar enkel een ander gedeelte

http://malph46.squarespace.com/
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

da hes hem se :D

Nu hopen da ze tot dan online blijve

thanks
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

djginod schreef:Voor zover ik weet, zijn dit gewoon allemaal radio opnames van Contact. Maar sinds een paar weken is contact weg. Daarom is het ook evens til geweest met mixes, maar blijkbaar is er nu weer een weg gevonden.
Ben je daar zeker van Gino? Ik luister regelmatig naar contact en daar is om de haverklap reclame tussen. Als je dat zou wegknippen heb je serieus verhakkelde sets. Of bedoel je dat ze door iemand van contact zelf zijn geupload?
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Hmm ja, ik weet dat er vroeger bij Topradio alleen op het uur een reclame / jingle zat (Radio Rocca), dus da viel wel mee, en de kwaliteit was ook aardig goed.

Nu, ik weet niet precies hoe dat zit met Contact. Heb spaarzaam contact gehad met de persoon van deze website, maar hij had het erover dat hij niet meer kon opnemen, omdat contact uit de lucht was, en ik zag nu van afgelopen weekend weer setjes online, + dat de site van contact weer een stream had, dus vandaar...
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Gino dat zou te gek. Ikey is super daarvoor. Draadloze HD en klaar.
Alleen vind ik het zonde dat ze alleen bij lazer voorbijkomen. Ik weet nooit wanneer een bepaalde set nou eens voorbij komen. Zo heb ik die van vorig jaar ook gemist :cry:

[quote="djginod"]Ik zal proberen zelf opnames te gaan maken met me nieuwe IKEY. Hoef ik niet meer met zo een groot apparaat te gaan leuren.

Vorig jaar zijn er hoor. Die zijn al een aantal keer op Lazer te horen geweest. [quote]
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 sep 2008, 02:22

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Kizzy »

Het nummer IBIZA zou op één van de la rocca cd's staan.
Weet iemand welke cd/wie dit nr heeft gemixed?

Groetjes
Kizzy
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Site met online alle La Rocca mixes

Bericht door Lestat »

Kizzy schreef:Het nummer IBIZA zou op één van de la rocca cd's staan.
Weet iemand welke cd/wie dit nr heeft gemixed?

Groetjes
Kizzy

't enige wat ik kan vinden in de la rocca cd's diek ik heb is dit
Nosotros Luv Is Gonna Get U Now (Ibiza Party In The Club Mix)
op
La Rocca Ballroom Tunes nr 9

maar ik betwijfel dat dat is wat je zoekt :lol:

Anderzijds heb ik zo goed als alle cd's, dus vraag me af op welke cd dat dat zou kunnen staan :?:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast