La Rocca legendary new years after!

Het forum van La Rocca in Lier
Richman

La Rocca legendary new years after!

Bericht door Richman »

Van de jaar niet kunnen gaan :( is wel altijd de moeite hoor La Rocca op zijn best vind ik al the party people are there en iedere keer barstensvol, Vorig jaar geweest was wel bom hoor rond 05h00 toegekomen nog ongeveer 45 min moete wachten buiten. Dat werd eentje tot in de namiddag! 13h00-14h00.

Heeft er iemand al geweest en zoja goede ervaringen!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

in de private van P2P circuleert ne set van Marko 2/1/05 :wink:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Foei Poehaaa, foei!!!

De rich azo laten kwijlen...
Richman

Bericht door Richman »

poehaaaaa schreef:in de private van P2P circuleert ne set van Marko 2/1/05 :wink:
Downen die mtf!

8)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ene keer geweest 3 jaar terug;super sfeer,goe muziek(ik dacht marko en yves deruyter)maar toen ietske te veel volk en voor mij toen een teb hoge entree prijs...wetende da je de dag ervoor goe zot hebt gedaan :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Da weet je hé als je naar de rocca gaat!
Gio

Re: La Rocca legendary new years after!

Bericht door Gio »

Richman schreef:Vorig jaar geweest was wel bom hoor rond 05h00 toegekomen nog ongeveer 45 min moete wachten buiten.
Amai, dan hebt ge wel vies geluk gehad denk ik. Ben er vorig jaar tegen 6 aangekomen en 2 uur later stond ik misschien een half meter verder. Stond toen juist onder 't afdak... Ben maar van ellende terug naar huis gegaan. It was freezing cold!!!!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

:P
Laatst gewijzigd door Club 11 Aka CluBBie op 16 jan 2005, 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Richman

Bericht door Richman »

Club 11 schreef:Hehe ook es toegekomen op zo'n bewuste dag, samen met dj jack en hopla heel de rij mogen voorsteken, denk dat de meeste onze nek wel konden omwringen, maja, andere doen het ook :twisted:
Smooth man, real smooth...
ANDROID13

Bericht door ANDROID13 »

poehaaaaa schreef:in de private van P2P circuleert ne set van Marko 2/1/05 :wink:
ja de mjne, was dik feestje en ni moeten aanschuiven, vip entrée
Josjie

Bericht door Josjie »

dan zijt ge een kalf geweest dadde naar huis geweest zijt
twas just Rebuilding in The Temple...
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Meestal zit ik de dag na nieuwjaar in la rocca. En idd, dan zit het daar echt stampvol!! Heb zelfs nog van '01, '02, 03' tapkes liggen. Zal ze binnekort is on-line zwieren. Echt wel zalig setjes!

Eigenlijk vond ik de avondjes met pasen nog zaliger. Dan blijft de keet vaak open tot een uur of 4 :shock:
Richman

Bericht door Richman »

Kzou zeggen posten die handel!
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Over legendary new years after;

Met oud/nieuwjaar 94-95 had men een echte ouderwetse spiegelzaal/danszaal naast la Rocca gezet. La Rocca was ineens 2x zo groot!!!
De halve amsterdamse travestieten (sukie/miss Kentucky etc) scene was aanwezig. Ik zal nooit vergeten hoe ze de grootste lol hadden met zo'n plastic nepkip (vraag me niet waar die vandaan kwam). Ook waren er allemaal hokjes in die ronde zaal waar koppeltjes zich behoorlijk lieten gaan. Marko en Eric draaiden toen samen.... echt magic.

Ik ben al heel lang op zoek naar setjes van die avond (31 en 1ste), maar ik ben er nog nooit een tegen gekomen. Als iemand iets daarvan heeft zou ik ze echt heel graag willen ruilen/kopen. Muchos gracias!!!
Mroizo

Bericht door Mroizo »

trab schreef:Meestal zit ik de dag na nieuwjaar in la rocca. En idd, dan zit het daar echt stampvol!! Heb zelfs nog van '01, '02, 03' tapkes liggen. Zal ze binnekort is on-line zwieren. Echt wel zalig setjes!

Eigenlijk vond ik de avondjes met pasen nog zaliger. Dan blijft de keet vaak open tot een uur of 4 :shock:
ja die tape's zou ik ook wel eens willen horen dude :wink: greetz 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten