La Rocca beschoten

Het forum van La Rocca in Lier
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

LoL... Phone Home :-) daar zijn ze goed in...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Phoe waar ik niet binnenmag verdienen ze niks aan mij ... en ik ga er zeker geen tweede keer binnen!
Maar ja als ge niet weet wat doen en ge de flexibiliteit van de recente wet wil uittesten kunt ge express de lul uithangen en ergens gaan waar ge met uw uitzicht in combinatie attitude zeker niet binnenmoogt!

Trouwens er zijn wel wat b-wippers die zelf van allochtone afkomst zijn dus ik zie het probleem discriminatie niet!
En daarbij ...
Hoeveel autochtonen ze vroeger bv aan La Rocca geweerd hebben durf ik ook niet op een paar handen en voeten te tellen!
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Cheese schreef:Mja 9/10 dat wel eeuh alochtonen zullen zijn of hoe zegde da weer op een treffelijke manier zonder aanstoot te geven.
Nieuwe Belgen is denk ik de beste oplossing...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ik ben ooit de geweerd aan La Rocca... om een uur of 8 s'morgens, omdat ik sport schoenen aan had, maar zal wel niet de enige reden geweest zijn denk ik ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

nostalgie90 schreef:Hoeveel autochtonen ze vroeger bv aan La Rocca geweerd hebben durf ik ook niet op een paar handen en voeten te tellen!
inderdaad! 8)
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

nostalgie90 schreef:Phoe waar ik niet binnenmag verdienen ze niks aan mij ... en ik ga er zeker geen tweede keer binnen!
Maar ja als ge niet weet wat doen en ge de flexibiliteit van de recente wet wil uittesten kunt ge express de lul uithangen en ergens gaan waar ge met uw uitzicht in combinatie attitude zeker niet binnenmoogt!

Trouwens er zijn wel wat b-wippers die zelf van allochtone afkomst zijn dus ik zie het probleem discriminatie niet!
En daarbij ...
Hoeveel autochtonen ze vroeger bv aan La Rocca geweerd hebben durf ik ook niet op een paar handen en voeten te tellen!
De buitenwipper die diene gast geweerd had was trouwen, hou u vast, een allochtoon straathoekwerker!!!! Hij is ondertussen wel al gestopt met portierswerk daar dak gelezen heb ook. Questie van uw eigen volk ook zo een beetje te discrimineren eh. Mja als ze u ni binnenlaten, plaatsen genoeg waar ge wel u geld kunt opdoen idd.
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Cheese schreef:
nostalgie90 schreef:Phoe waar ik niet binnenmag verdienen ze niks aan mij ... en ik ga er zeker geen tweede keer binnen!
Maar ja als ge niet weet wat doen en ge de flexibiliteit van de recente wet wil uittesten kunt ge express de lul uithangen en ergens gaan waar ge met uw uitzicht in combinatie attitude zeker niet binnenmoogt!

Trouwens er zijn wel wat b-wippers die zelf van allochtone afkomst zijn dus ik zie het probleem discriminatie niet!
En daarbij ...
Hoeveel autochtonen ze vroeger bv aan La Rocca geweerd hebben durf ik ook niet op een paar handen en voeten te tellen!
De buitenwipper die diene gast geweerd had was trouwen, hou u vast, een allochtoon straathoekwerker!!!! Hij is ondertussen wel al gestopt met portierswerk daar dak gelezen heb ook. Questie van uw eigen volk ook zo een beetje te discrimineren eh. Mja als ze u ni binnenlaten, plaatsen genoeg waar ge wel u geld kunt opdoen idd.
Slim van La Rocca, zo kunnen ze in ieder geval niet beschuldigd worden van vermeend racisme bij het weren van zulke mensen ...
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Was die die de staat aanklaagde ze in gent daar, ma idd is eigelijk best slim om dat te doen.
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jan 2007, 16:59

Bericht door puree »

efkes een vraagske tssdoor : Marko draait weer in La Rocca want z'n naam stond op de flyers ? Was hij daar niet weg door een meningsverschil ? Ricardo zag z'n recette schrikbarend dalen zeker de zondag zonder hem ?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

nee, hij speelt er nog een keer per maand dacht ik. Hij heeft zowat zijn eigen 'concept': marko on sunday.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Trab schreef:nee, hij speelt er nog een keer per maand dacht ik. Hij heeft zowat zijn eigen 'concept': marko on sunday.
Idd!

Nu is het Yoeri die het daar voor het zeggen heeft. Met af en toe wat guests derbij natuurlijk...
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Cheese schreef:Mja 9/10 dat wel eeuh alochtonen zullen zijn of hoe zegde da weer op een treffelijke manier zonder aanstoot te geven.
andersgepigmenteerdemedemensen :D
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

lemant schreef:
Cheese schreef:Mja 9/10 dat wel eeuh alochtonen zullen zijn of hoe zegde da weer op een treffelijke manier zonder aanstoot te geven.
andersgepigmenteerdemedemensen :D
kortweg: pigmentproblemen :monkey:
Ibiza Fuckin' Island!
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Nogal een geluk dat die praktijktests niet doorgaan, zou nogal wat miserie uit voortkomen.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

aapje schreef:
Trab schreef:
aapje schreef: En dat voor één van de beste clubs van het land!!
la rocca kan daar toch niet aan doen
Weet ik, maar de zondagavonden zijn toch meestal chill en deftig volk dat er komt, ben ook al verschillende keren geweest... vandaar

hoeren, pooiers en deftige gangsters.....en natuurlijk de normale partyheads :lol: :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast