bommelding

Het forum van La Rocca in Lier
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

keskondisco schreef:Allez mensen...veiligheid voor alles.
Op tien min. gaan de smurfen da hier ne keer fixen sé.
Ik vind mijn onderbroek soms nog nie op 10 min. :roll:
Volgens mij was dat LR staff die deze melding deed.
Ibiza Fuckin' Island!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

hahahaah lol....
007

Bericht door 007 »

keskondisco schreef:Allez mensen...veiligheid voor alles.
Op tien min. gaan de smurfen da hier ne keer fixen sé.
Ik vind mijn onderbroek soms nog nie op 10 min. :roll:
hihihihihihihi :lol: :wink:
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Inderdaad. In de Cherry hebben ze da ook ooit gedaan. wij kwamer er toe rond een uur of 2 toe en iedereen stond buiten. Een paar gasten hadden hunne koffer opengezet en de meeste waren op de parking aant het verder feesten. Maar het feest was ni voor iedereen even plezant want ze vertelde toen dat het om een valse bommelding ging. De flikken had zelf een valse bommelding opgezet en kort nadien de discotheek binnengevallen. Ze hadden in die tijd van cherry een privé club gemaakt en dat was dus de enige manier voor de flikken om er op een legale manier binnen te geraken. soit, Iedereen dacht dus dat het razzia was en ze hadden dus ook hun pillen en stuff op de dansvloer gesmeten. we zijn een paar uur erna nog de de cherry kunnen binnegaan maar er hing een raar sfeertje en we zijn dan ook ni lang gebleven. De week nadien was Cherry gesloten. dacht toen weer voor een paar weken zelfs.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

MIE!! schreef:amai schrok ik mij nen bult toen ik op RTV -ons regionaal zendertje-
gestapo-Ivo aan het woord zag, man diene vent herkende ni meer he,oud geworde djeezes,diene zie zo grijs als een duif dezer dage..had hem bijna ni herkend..de loooooozer..
loopt die daar nu nog altijd rond? :) die heb ik soms ook zo scheel als iet gezien hoor, en dan bij de vrouwen staan, zelfs bij de travestieten :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten