Marko's bombs

Het forum van La Rocca in Lier
Plaats reactie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2005, 23:17
Locatie: Leuven

Marko's bombs

Bericht door Tomas »

Iemand een idee welke titel Marko zijn laatste bom is. Degene waar hij niet laatste zondag maar zondag ervoor mee opende. Dé plaat vant moment! T is in ieder geval niet chris source-heads & kisses... Iemand idee??
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Al Quada - Dynamite in King's Cross :roll:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Daar zijn ze snel mee :wink:
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2005, 23:17
Locatie: Leuven

Bericht door Tomas »

Dat is 'm dus niet... Niemand een idee? Wordt volgens mij de plaat van de resterende zomer!
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Tomas schreef:Dat is 'm dus niet... Niemand een idee? Wordt volgens mij de plaat van de resterende zomer!
Heb je een sampeltje... of omschrijving?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Jonges jonges, idd dat was een lekker plaatje! Ben ook wel eens benieuwd :wink:
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2005, 23:17
Locatie: Leuven

Bericht door Tomas »

Nee heb geen sampletje of een tekstje, weet dat hij boem boem boem :wink: gaat, recht naar een ongelofelijk LaRocca hoogtepunt. Afgelopen maanden was het Chris Source, nu is het heel vers de deze. Kan zelfs zijn dat ie voor ons nog niet beschikbaar is...
Gio

Bericht door Gio »

Tja dude, zo draait hij er wel meerdere he... Een zondagavond van een paar maanden geleden heb ik me moeten inhouden en ben ik "maar" 3 keer naar de dj-booth gegaan om te vragen welke plaat nu draaiden...

Meestal werd ik wel verder geholpen, maar Marco zelf heeft me al die keren slechts 1 keer eens geantwoord, voor de rest is't altijd één of andere "groupie" :D die ook achter de discobar mag staan :P

Anyway, als deze plaat nog niet uit is (promo of zo) kan 't zelfs zijn dat hij die plaat simpelweg van 't internet heeft. Dat excuus heb ik ook eens te horen gekregen, waardoor de zoektocht naar de titel van een vinyl redelijk moeilijk wordt :D

Maar ja, misschien tot freaky kenners op dat gebied, dus de plaat die ik toen zocht was progressive van de bovenste plank, waarin de sample van "Got To Have It" van M.I.K.E. werd gebruikt, maar dan kreeg je alleen "Fucking Music" te horen... Dikke schijf!

En om op je vraag te antwoorden, kan je voorlopig niet verderhelpen. Was zondag wel in La Rocca, maar er waren zoveel goeie momenten. Ben er nu zondag normaal gezien terug, dus zal eens extra opletten :wink:
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

Bjorn Mandry - My Beach ?

dit is volgens mij DE opvolger van Criss Source - Huggs n Kisses
Afbeelding
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2005, 23:17
Locatie: Leuven

Bericht door Tomas »

Ja die Bjorn Mandry is inderdaad de opvolger op datzelfde label, maar niet half zo dik als cris source vind ik. En, nee het is dus niet die plaat. T is Markos nieuwe bom, dé schijf die hij nu nog maar net is beginnen draaien.
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Tomas, probeer ook nog n's op www.dance4mation.be en partyforum.be
misschien dat je daar meer geluk hebt...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten