La rocca in het nieuws 1992

Het forum van La Rocca in Lier
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

La rocca in het nieuws 1992

Bericht door DJ Francois »

Ja mannen hier weer een stukje gevonden maar nu over la rocca maar geen goed nieuws toendertijd. Het rommelde flink in 1992 tegen
de house discotheken en boccaccio haalde dat jaar ook veel het nieuws maar zo ook La rocca zie kranten knipsel uit die tijd.
amai amai ik kan het m'n eigen nog allemaal goed herinneren

Afbeelding

was dus in 1992 ook een tijde gesloten!! :?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

die kalshnikov hebben ze toen van mij afgepakt... wist al niet meer waar ik die gelaten had... nu komt den aap uit de mouw..

Was wel in de periode dat ik er veel kwam.. veel gekomen vanaf 1989 tem 1993. Toen was de rocca tenminste nog leuk en hadde ook meestal wel plaats op de parking ;)
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Hier het vervolg artikel een week later in het gazet :? uitbater deed gewoon lekker mee pffff die was ff nat amai

Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

:shock:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Moet daar nog een toffe bedoening geweest zijn toen...damn, ik was er natuurlijk weer nie bij :roll:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Lot ze mor kome zelle cisse :D :o :D
Ibiza Fuckin' Island!
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Wat een artikel :shock:

Ik wist dat La Rocca indertijd gesloten was geweest, maar de details heb ik nooit geweten. Die Wim... :shock:
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 mei 2005, 01:03
Locatie: Tilburg

Bericht door DJ Francois »

Wie wat bewaard heeft wat ha ha ha ik was er bijna bij op die avond maar ben toen niet gegaan vandaar dat ik het artikel bewaard had ha ha zo ook een keer bij de globe, kom ik daar op een zondag middag aan rijden, zie ik iedereen in een rij buiten staan pfffffff dooooooorrijden oftewel wegwezen :twisted:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

cool artikel seg,

trips waren wel populair blijkbaar
UNDERGROUND WILL SURVIVE
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

ik herinner mij dat nog vré goed... daarna hebben ze dan dienen snorremans, een ex-bob'er in dienst genomen voor de security en hebben ze een kleerkast of 6 aan de entree gezet, daarna geen noemenswaardige problemen meer geloof ik...
Alain

Bericht door Alain »

poehaaaaa schreef:

trips waren wel populair blijkbaar
Da zal wel zijn , word da nu nog gedaan eigenlijk?
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

JJ schreef:ik herinner mij dat nog vré goed... daarna hebben ze dan dienen snorremans, een ex-bob'er in dienst genomen voor de security en hebben ze een kleerkast of 6 aan de entree gezet, daarna geen noemenswaardige problemen meer geloof ik...
Jonge diene snormans he,shit ben zijne naam kwijt,awel diene hee er toch wel voor gezorgd da ik la rocca beginne HATEN ben zelle,doemme toch,..t komt allemaal e beke terug nu..
Ibiza Fuckin' Island!
Sirocco

Bericht door Sirocco »

JJ schreef:ik herinner mij dat nog vré goed... daarna hebben ze dan dienen snorremans
Ja, inderdaad ben ff zijn naam kwijt maar dat was ook onze grote 'vriend'
Hij gooide ons er ook vaker uit 's morgens als we weer n's bleven door joelen op het podium. 'Hoogste tijd mensen' :lol:

Edit heette hij niet Nico?
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

'Hoogste tijd mensen'
LOOOL :lol: :lol:

Nico neeje iet anders denk ik,ff die hersenen peinigen THINK!! :roll:

edit: was het ni IVO??
Ibiza Fuckin' Island!
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

geen idee, maar weet wel dat hij mij keer te stekken gehad heeft voor ocharme een halfken.. ik was na ATV op zaterdag en Balmoral op zondag overdag, 's avonds naar La Rocca gereden. Hopla, "den overschot van 't weekend" naar binnen gesmeten voor we naar den entree gaan en nog een halfke als reserve voor 's morgens... 5 minuten later: betrapt! Mee in een kot opzij bij snorremans en die zegt dat hij de rijkswacht moet verwittigen! :shock: :shock:
Dat ging proper zijn, tegen dat die mannen gingen toekomen bestond het risico dat ik niet meer duidelijk ging kunnen zien of spreken! :? Wat beginnen discussiëren dat ik verdorie juist gedaan had met examens en blablabla. Allé, snorremans liet zijne menselijke kant zien en ik mocht naar binnen, op voorwaarde dat ik hem zou komen zeggen als ik zag dat er gedealt werd. Tuurlijk dat ik dat zou doen, dat ziet van hier! :wink:

Uiteindelijk nog ne vré wijzen avond gehad met zelfs nog enkele geschifte toestanden (da's zo hé, ofwel is 't ne normalen avond, ofwel gebeurt er vanalles). Om een uur of 8 zit ik, kapotmoe, in de zetels opzij terwijl mijn maten nog voortfuiven op de dansvloer. Plots komt daar een vré wegge del van een jaar of 40 (??) voor mij staan en die begint te dansen.. en te strippen! :shock:
Blouse uit, bh uit en met haar tetten zwaaien voor mijne neus!! Ik dacht van wa gamen hier nu krijgen, zijn ze mij hier iets aan 't lappen of moet ik echt dringend in mijne nest kruipen?! Maar 't was dus geen hallucinatie!
Iik niet goed weten wat doen, heb dan maar teken gedaan van laat mij gerust en die raapt haar hemd op en is de pist in (ja zeg, 't was niet onmiddellijk Sofie Winters hé!). Ik zit al te denken dat mijn maten mij nooit van ze leven gaan geloven, als ik plots zie dat haren bh daar nog ligt!! Ik die meegegrabbelt en in de auto mijn verhaal gedaan: niemand die mij gelooft natuurlijk tot ik dienen bh bovenhaal: lachen!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast