La rocca in het nieuws 1992

Het forum van La Rocca in Lier
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Bericht door Sirocco »

Ha ha, Ivo was ook onze beste vriend. Kan me nog goed herinneren dat een maat van mij zijn pillen werden afgepakt. Hij mocht terug naar binnen maar vroeg wel of hij zijn pillen terug mocht hebben :D

Check ur PM Gunther
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 aug 2007, 14:37

Bericht door moroder »

Ivo zelf is zo zuiver op de graat als zijn rug recht is!
En dan heb ik het niet over wa pilleks verdelen.
Neem maar gerust van mij dat hij of leden afzonderlijk va nzijn securitybedrijf (ex-sie en posa members) bij sommige zaakjes betrokken zijn die serieuze mediaweersalg hebben en die zelfs teruggaan tot in de jaren '80.
Kweet niet hoe het nu zit maar staat me iets van voor dat ik hem nog es gezien heb zo'n 2 jaar geleden.2005 dus.

ik was altijd braaf en had dus nooit problemen met hem.
Mssch stond het gedacht van mij in m'n onderbroek hem ook nie aan natuurlijk.
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 aug 2007, 14:37

Bericht door moroder »

heb de erg leuke mugshots gezien van beide heren:beschrijving die deze het best benadert voor beide heren:...ain't so tough now he, Cry Baby!
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 sep 2008, 22:15
Locatie: Lier

Re: La rocca in het nieuws 1992

Bericht door ABsounds »

Ik was vaste bezoeker van 1991 tem 1994, heb trouwens nog 2 vip kaarten van die tijd liggen,
na 1994 was de fun er toch wat af op zaterdag, muziek werd softer,
Eric die meer house disco en mellow draaide, belichting zaterdag was niet zo donker meer.....
De zondag van Marco vond ik nog lang erg goed, maar dat was dan weer een hele andere sfeer dan op zaterdag,
Toch veel respect voor Eric B. die in mijn ogen gewoon aan larocca verbonden was,
De grote ommekeer is er voor mij gekomen een hele tijd na de razzia van 1992, toen werden opeens alle portiers vervangen, en is Ivo in dienst gekomen,
Heb nooit problemen mee gehad en met drugs beziggeweest maar stilletjesaan werd larocca gezuiverd en veranderde de unieke sfeer van deze club,
Uiteindelijk had men geen keuze denk ik, anders was het verhaal van larocca afgelopen zoals de boccaccio,
Na de razzia in de boccaccio is de overheid met een grootschalige opkuis gestart in de discotheken,
Het kon niet anders dat Larocca en globe de volgende waren....en er volgden nog vele andere,
Vanaftoen is ook de grote house hype begonnen, iedereen wilde precies tot dit milieu plots behoren + komst van Bonzai, dance opera.......etc....ik kreeg toen het "na new beat gevoel"
Alles werd iets te commercieel en ben toen afgehaakt
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: La rocca in het nieuws 1992

Bericht door StevenR_73 »

kan me zeker vinden in het bovenstaande
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2008, 02:00
Locatie: Mechelen

Re: La rocca in het nieuws 1992

Bericht door Brasse »

In de beginperiode van Ivo ook nog in men onderbroek gestaan, in het midden van die inkomhal. Er was toen nog geen hokje voor de foullage, tof :mrgreen: Idioot niks gevonden natuurlijk, week om week probeerde hij me te klissen, had precies een abbonnement :tongue: Het lastigste was als hij binnen iedereen om me heen weg plukte. Net alsof ik klikte terwijl dit niet zo was...
Eens met een zoutvatje een lijn op de bar gelegd, Ivo daar op af, nadien woest natuurlijk, en wij gieren van't lachen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten