Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Het forum van Illusion in Lier
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

Nog 1 ding aan toe te voegen : ik kan mis zijn maar als ik ergens lees real retro house of retroclassix, dat heeft voor mij een totaal andere betekenis, real retro house doet me denken aan die commerciële cd-reeks waar mijns inziens niet veel vette tracks op staan, retroclassix doet me veel meer denken aan de gouden jaren, de zware feestjes, t juichende publiek, de "echte" dingen ...
What's in a name he, en toch is een naam belangrijker dan je denkt volgens mij ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door antares »

De mensen van Real Retro House hebben dit zelf georganiseerd samen met mezelf en Filip op vraag van eerstvernoemde. Er was eigenlijk toch wel behoorlijk wat volk, maar 's vrijdags is het nu eenmaal sneller gedaan dan 's zaterdags. Er was een goei 500 man... wat ik ni slecht vind voor een vrijdag. Maar aangezien de muziek op iets jonger volk was afgesteld was het dan ook rond 6u. gedaan.

Belgian Retro Night of Retro Classix zijn steeds op ouder volk gemikt en duren daardoor iets langer, hoewel dit doordat het op vrijdag doorgaat toch steeds sneller gedaan is dan op een zaterdag... c'est la vie

Aangaande "Rising Sun": Filip was destijds de organisator van dit event en hij heeft de vrijdagen in Carat georganiseerd (jaren aan een stuk) en was daar ook LJ. Ik denk dat die kerel toch wel z'n eigen concept mag organiseren in de club waar hij sinds de sluiting van Carat voor werkt.
A-Tom-X, Stijn, Bostoen & Wout hebben zeker de maturiteit om op zo'n avond te draaien. Op A-Tom-X na hebben ze ook allemaal in Carat en nadien in Magic gedraaid (beiden voor Filip "Magic")

Chiq en Chichou zijn onze vrijdag-residents en die kerels hebben meer in hun platenbak steken dan sommigen hier wel denken... Chiq draait al sinds z'n 14de (en hij is nu toch naar z'n 30 aan 't gaan) en Chichou... why not? hij is de populairste dj van de buurt en er is nooit aangegeven dat het om een retro event ging, maar om een mix van nieuw en oud... dus waarom zou dit niet kunnen.

Er waren een pak oude Carat-klanten en die hebben zich goed geamuseerd.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

antares schreef: Belgian Retro Night of Retro Classix zijn steeds op ouder volk gemikt en duren daardoor iets langer, hoewel dit doordat het op vrijdag doorgaat toch steeds sneller gedaan is dan op een zaterdag... c'est la vie
Ja wij hebben wa meer tijd nodig :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door antares »

én wij kunnen ook harder feesten ;-)
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Ultimate Focker »

kvm schreef:
Ultimate Focker schreef:
Edit: wel weer heel vroeg (iets te vroeg) dicht gistere, maja... :bounce:
En wat vind jij te vroeg?

Hmmm, zou nie weten wa uur het juist was... Half 10, 10u zoiets :scratch:
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door After »

een dancing die tot 10u open is, anno 2008 vind ik dat toch dik in orde
en dat vind jij dan te vroeg, hehe :mrgreen:
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Ultimate Focker »

After schreef:een dancing die tot 10u open is, anno 2008 vind ik dat toch dik in orde
en dat vind jij dan te vroeg, hehe :mrgreen:
Ja in feite zou da laat genoeg moeten zijn, ma vindt het mee momenten al klote da ze hun sluiting om 11u al houden... (in 2006 - 2007 was het dikwijls half 1 a 1u) Dus dan is 10u zeker te vroeg :)

Ma soit, ik amuseer me ter altijd wel rot zu wanneer Jean begint !!!
Level begint zowa afgezaagd te worden wel :oops:

Grtz
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Ultimate Focker »

Vroeger was het ook zo dat de lichten aangingen en Jean stopte ermee da iedereen begin te roepen en da velen met hun kruk zo op de grond begonne slagen enz. :D En dan zette Jean mee momenten zijn set nog een half uurke of een uurke verder, weet ge da creerd sfeer, geloof mij :D

Ma tegewoordig ?! Tis altijd iet da ze zeggen da het vroeger gedaan is (Ambulance op de parking, een accident op de baan, politie, ...) spijtig wel... Ma ik begrijp het wel ;)
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

Ultimate Focker schreef:Vroeger was het ook zo dat de lichten aangingen en Jean stopte ermee da iedereen begin te roepen en da velen met hun kruk zo op de grond begonne slagen enz. :D En dan zette Jean mee momenten zijn set nog een half uurke of een uurke verder, weet ge da creerd sfeer, geloof mij :D

Ma tegewoordig ?! Tis altijd iet da ze zeggen da het vroeger gedaan is (Ambulance op de parking, een accident op de baan, politie, ...) spijtig wel... Ma ik begrijp het wel ;)
Idd die momenten vond ik dus fantastisch - das Illusion zoals ik t mij altijd zal herinneren - lichten aan, volk ni willen stoppen, en dan nog paar zweverkes a la arpegia om af te sluiten, zalig toch :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door antares »

We moeten een beetje rekening houden met de geburen en de politie... We kregen een jaartje geleden enkele duidelijke signalen van de overheid dat 11 uur zeker laat genoeg was en sindsdien proberen we ons daar dan ook aan te houden: beter goede vrienden dan 18 maanden sluiting, niet?

Met die kinderspeeltuin op de parking is het al niet écht fijn 's morgens... Niet echt slim natuurlijk om zo'n zaak te beginnen op de parking van een discotheek: maar die speeltuin bestaat nu eenmaal en die belt nogal eens graag naar de politie.

Beter geen stokken geven om te slaan en de boom op tijd snoeien: zijnde om 11 uur.

Uiteraard duren feestjes zoals oudjaar, 3 years the hype!, Carat Reunion, 10 Years the level, 22 years illusion, ... wel langer...

Maar we hebben besloten om er terug een uitzondering van te maken en geen regel.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

antares schreef:We moeten een beetje rekening houden met de geburen en de politie... We kregen een jaartje geleden enkele duidelijke signalen van de overheid dat 11 uur zeker laat genoeg was en sindsdien proberen we ons daar dan ook aan te houden: beter goede vrienden dan 18 maanden sluiting, niet?

Met die kinderspeeltuin op de parking is het al niet écht fijn 's morgens... Niet echt slim natuurlijk om zo'n zaak te beginnen op de parking van een discotheek: maar die speeltuin bestaat nu eenmaal en die belt nogal eens graag naar de politie.

Beter geen stokken geven om te slaan en de boom op tijd snoeien: zijnde om 11 uur.

Uiteraard duren feestjes zoals oudjaar, 3 years the hype!, Carat Reunion, 10 Years the level, 22 years illusion, ... wel langer...

Maar we hebben besloten om er terug een uitzondering van te maken en geen regel.
Begrijp ik ook wel hoor - trouwens t zijn de uitzonderlijke momenten die herinnerd worden, als t elk weekend tot s middags open is, wordt t al gauw een gewoonte en das nefast voor herinneringen.

En gezien de historiek van de meeste van de legendary clubs die hier in t forum vermeld staan, verstandig om de signalen van buren en overheid niet naast je neer te leggen. Er zijn er al veel gesneuveld in de strijd tegen de politiek, in deze maatschappij kan je enkel overleven dmv compromissen ;)
Als ik zo even naga, is Illusion de enige club die door al de jaren heen er nog steeds staat, alle andere zijn spijtig genoeg al jaren geleden gesneuveld onder druk van media, gemeentebesturen, politie, buren, enz . We zagen soms wel es als t een keer een nachtje tegenvalt maar wat moeten we hier anders komen vertellen he :lol:, wat ik toch wil zeggen en ik denk dat er wel meer mensen deze gedachte zullen delen : respect dat de club er nog altijd staat !
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Ultimate Focker »

Lestat schreef:respect dat de club er nog altijd staat !
Zeer zeker !!! :cheers:
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door antares »

Uiteindelijk vloek je soms wel even als je kritiek leest, maar langs de andere kant is het wel héél belangrijk, want beter dat je negatieve(re) zaken ook weet zodat je er iets kan aan doen. Als iedereen zegt dat het geweldig is, dat zou geen realistisch beeld zijn
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door Lestat »

antares schreef:Uiteindelijk vloek je soms wel even als je kritiek leest, maar langs de andere kant is het wel héél belangrijk, want beter dat je negatieve(re) zaken ook weet zodat je er iets kan aan doen. Als iedereen zegt dat het geweldig is, dat zou geen realistisch beeld zijn
Wijze woorden : kritiek is een positief gegeven (als het geen kwaadwillig gezever is althans) - als je dat begrijpt ben je in staat grootse dingen te verwezenlijken ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Retro Halloween Illusion 31/10/2008

Bericht door After »

zeker, een uitbater/baas van een zaak kan hier beter niet komen als hij niet tegen kritiek kan :mrgreen: remember KJ :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten