Dit stond vandaag in de krant!

Het forum van Illusion in Lier
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Bericht door kenzoo »

antares schreef: De Limburger stond vooral bekend als een man die nooit verlegen zat om een stunt. Ooit cirkelden F16’s over Halen om ufo’s te identificeren, tot ze bij de nieuwe ultrasterke schijnwerper van de discotheek uitkwamen.


ook nog even melden dat dankzij z'n UFO-stunt het gebruik van skytracers zowat overal verboden werd, waarvoor (alweer) dank!

Euh.... dat was wel begin jaren´90 in Destelbergen....
Dit is zelfs indertijd op het BRT nieuws geweest...
Heeft dus eigenlijk niets met Benny te maken...
;)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

joske schreef:Voor de goede marketiers onder ons is dit een prachtig staaltje marketing. Vertaald: slechte reclame is en blijft reclame!!!
Voor diegene die van marketing geen kaas hebben gegeten, is het bij deze een zeer goed weetje. Misschien zo goed om Illusion (moest het nodig zijn) terug de lift in te krijgen!
Ik heb kaas gegeten van marketing en er bestaat zoiets als reputatieschade. Een reputatie is veel sneller afgebroken dan opgebouwd hoor. Vorige sommige zaken is reputatie alles (zie banken).
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Niet teveel aandacht aan besteden. Ik betwijfel het of die keet wel volk gaat trekken met zijn R&B,dance en pophits. Schandalig eigenlijk dat ze daar de naam Boccaccio voor gebruiken.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

antares schreef: Ooit cirkelden F16’s over Halen om ufo’s te identificeren, tot ze bij de nieuwe ultrasterke schijnwerper van de discotheek uitkwamen.
Sinds wanneer ligt Halen in Oost-Vlaanderen?

Dit artikel komt wel uit het Belang van LIMBURG ;-)

Enneuh: 10000000% zeker dat het in Halen was. Ik heb het destijds nog op TV gezien met Benny en al er bij
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Bericht door kenzoo »

antares schreef:
antares schreef: Ooit cirkelden F16’s over Halen om ufo’s te identificeren, tot ze bij de nieuwe ultrasterke schijnwerper van de discotheek uitkwamen.
Sinds wanneer ligt Halen in Oost-Vlaanderen?
En was Benny ooit eigenaar van Boccaccio in Destelbergen ? Niet dus....

Alleszinds... die "stunt' was al veel eerder gebeurd in Boccaccio Destelbergen begin jaren 90 ....
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

kenzoo schreef:
antares schreef:
antares schreef: Ooit cirkelden F16’s over Halen om ufo’s te identificeren, tot ze bij de nieuwe ultrasterke schijnwerper van de discotheek uitkwamen.
Sinds wanneer ligt Halen in Oost-Vlaanderen?
En was Benny ooit eigenaar van Boccaccio in Destelbergen ? Niet dus....

Alleszinds... die "stunt' was al veel eerder gebeurd in Boccaccio Destelbergen begin jaren 90 ....
Mogelijk dat het daar ook gebeurd is, maar in Halen ook.

En Benny was zeker niet de eigenaar in Destelbergen. Da's net mijn punt hier...
Ik vind het jammer dat een legendarische naam zo wordt misbruikt.
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:31

Bericht door kenzoo »

Dito ;)
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

ik denk trouwens dat die naam ook niet écht nog waarde heeft, zeker niet als all-round club. Stel je voor dat we illusion in Halen hadden gedaan (wat Benny ons destijds ook voorstelde - en we gelukkig niet gedaan hebben -. Dat was toch ongetwijfeld een flop geweest.

Een club heeft z'n vaste habitat, is eigen aan een locatie en dat kan je nooit meenemen: het is als het ware als een oude boom verplaatsen: die begeeft het ook

Maar alle gekheid op een stokje: het is nu aan hen om het eens te bewijzen.

Wij zijn gestopt met wekelijks 250 - 400 klanten. Ik ben benieuwd hoe zij het er vanaf brengen. ik wens ze veel succes, want in deze tijden van zwakke economie, koopkrachtdaling, gigantisch veel alternatieven voor de jeugd om de centjes aan op te doen moet je wel héél vindingrijk zijn.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

tijd om nog is in illi binnen te springen begot!
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

pooley schreef:tijd om nog is in illi binnen te springen begot!
nu hoor ik jou spreken 8) :cheers:

Binnen een paar weekjes gaan we eindelijk de 2de verbouwingsfase in: daarna moet iedereen maar eens komen kijken: ik wil gerust wel eens iets speciaals fixen voor de mensen hier op 't forum. Misschien op een memories, dat past goed bij het legendarische gevoel ;-)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik zal in het najaar ook nog wel eens binnenwippen in Illusion, ik heb mijn aantal clubbezoeken per jaar drastisch ingekrompen vandaar.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

antares schreef:ik denk trouwens dat die naam ook niet écht nog waarde heeft, zeker niet als all-round club. Stel je voor dat we illusion in Halen hadden gedaan (wat Benny ons destijds ook voorstelde - en we gelukkig niet gedaan hebben -. Dat was toch ongetwijfeld een flop geweest.

Een club heeft z'n vaste habitat, is eigen aan een locatie en dat kan je nooit meenemen: het is als het ware als een oude boom verplaatsen: die begeeft het ook
Er zijn maar weinig clubs die dit kunnen en meestal zijn dat clubs met een internationale uitstraling (zoals Tresor of sommige keten op Ibiza). Die hebben geen echt vast clienteel, hebben regelmatig nieuwe residents en hun clienteel is gewoon aan verandering.
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Trab schreef:
antares schreef:ik denk trouwens dat die naam ook niet écht nog waarde heeft, zeker niet als all-round club. Stel je voor dat we illusion in Halen hadden gedaan (wat Benny ons destijds ook voorstelde - en we gelukkig niet gedaan hebben -. Dat was toch ongetwijfeld een flop geweest.

Een club heeft z'n vaste habitat, is eigen aan een locatie en dat kan je nooit meenemen: het is als het ware als een oude boom verplaatsen: die begeeft het ook
Er zijn maar weinig clubs die dit kunnen en meestal zijn dat clubs met een internationale uitstraling (zoals Tresor of sommige keten op Ibiza). Die hebben geen echt vast clienteel, hebben regelmatig nieuwe residents en hun clienteel is gewoon aan verandering.
Dit zijn in feite allemaal dingen die net niét eigen zijn aan Tresor.
(maar dit terzijde ;) )
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Dr. Poppers schreef:Dit zijn in feite allemaal dingen die net niét eigen zijn aan Tresor. (maar dit terzijde ;) )
Mja, ik had het voornamelijk op de clubs in Ibiza, maar Tresor heeft toch ook een wisselend publiek? Of zijn dat altijd mensen uit Berlijn die er zitten? Ik ben er zelf al meerdere keren geweest, net zoals de meesten die ik ken uit de uitgaanswereld. Als er een club is in het buitenland waar de meeste technoliefhebbers al geweest zijn, dan is dat toch Tresor? En qua verandering: ze nodigen toch ook vaak guests uit, waardoor hun clienteel gewoon is aan verandering?
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

... tresor zit ook veel avonden allesbehalve vol hoor, efkes terloops. :? Vind het zo'n beetje een club die blijft vasthouden aan vroeger. Qua muziek zeker, al is er vaneigens wel het beste van 't beste in de techno te horen. Alleen, techno die bekke passé is imho.

Soit, in de oude tresor zalige dingen meegemaakt, dus ja, evolutie eh :)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten