Dit stond vandaag in de krant!

Het forum van Illusion in Lier
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Psytox schreef:... tresor zit ook veel avonden allesbehalve vol hoor, efkes terloops. :? Vind het zo'n beetje een club die blijft vasthouden aan vroeger. Qua muziek zeker, al is er vaneigens wel het beste van 't beste in de techno te horen. Alleen, techno die bekke passé is imho.

Soit, in de oude tresor zalige dingen meegemaakt, dus ja, evolutie eh :)
Toch nog eens langskomen dan, me dunkt... Ik vind ze gewoon meegaan met de tijd zonder hun traditie te verloochenen, vandaar dat er nog heel wat van de oude garde naar Tresor trekken, ook al kan de huidige locatie in hun ogen niet tippen aan de oude.
Daar is wat van aan uiteraard maar da's praat na de vaak; het oude gebouw moest plat en in Berlijn is alles op die manier in flux. Nu wordt er in de Köpenicker gefeest en daarmee uit - en het sfeertje daar mag er toch ook best wezen. Het zit er inderdaad niet altijd meer vol, maar da's soms eerder een meevaller hier. Ik bedoel: voor pakweg Deetron kan je rustig naar de inkom en heb je binnen plaats om te shaken, terwijl je voor dezelfde artiest voor de Berghain twee uur kan staan aanschuiven tussen ambetante "kijk-eens-hoe-cool-ik-ben-vrienden-want-ik-ben-op-weg-naar-de-Berghain"-Italianen en andere toeristen en binnen ook nog eens een gelijkaardig sfeertje hangt. Nu overdrijf ik een beetje maar kom. Ik stoor me daar overigens minder aan - ben hier zelf in zekere zin ook een toerist he ;) - maar het is wel een topic bij het Berlijnse feestvolk.
In ieder geval verwacht ik heel veel van de komst van Pure, dat zal voor het programma toch ook al dan niet kleine veranderingen meebrengen.
Maar goed, dit hoort bij het Tresor-topic, sorry! :eye:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast