Franky Kloeck & Kane ontslagen

Het forum van Illusion in Lier
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

antares schreef:
poehaaaaa schreef:
antares schreef:80% van de bezoekers komt pas om 4 à 5 uur binnen omdat ze de muziek dan pas goed vinden...
Vanaf Wout en zeker Nico en Jean.
waarom staan Nico en Jean dan nog steeds geprogrammeerd vanaf 6u 's morgens? Zet er dan tenminste 1 vd 2 om een uur of 2 of zo. Iedereen vind het tegenwoordig fantastisch als ze "de sluit" doen :roll: . Illusion is geen afterclub hé, maar een discotheek. In mijn tijd waren wij om 6u 's morgens al half kapot want we hadden al een hele nacht bangelijke Illusion gehad :twisted:
Omdat Jean het leuk vindt om de sluit te doen... That's it.
En wij vinden Nico het best om de overgang tussen wout en jean te doen en ook hij vindt dit een goede regeling...

Illusion heeft altijd een sterke reputatie gehad op de zondagochtend, dus waarom zouden we dit veranderen? why change a winning team?
Ja mensen zoals mij horen liever de after sounds en die kun je niet al vroeg op de avond al gaan spelen.
Jean en Nico staan perfect op hun plaats dus laat dat maar zo aub.
Het zou wel super zijn als ze eens voor 1 keertje back2back zoude gaan.
Was wel eens benieuwd naar het resultaat;
Groetjes
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2008, 09:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door Lady Xsanto »

dj_neo schreef:
Dr. Poppers schreef:
dj_neo schreef:Dit typeert toch wel de Belgische scene:

"We zijn al enkele maanden vragende partij voor een hoger "feestgehalte": meer bekende tracks met de hits van het moment. En dat zijn nu eenmaal geen trance-schijven maar electro/progressive-tracks.
Het is toch logisch dat feesters om sfeer te maken de beste nummers uit de beatport-charts, iTunes dance downloads willen horen, niet?
En dat gebeurde al even niet meer in illusion... "


Het is jammer, maar het ziet er dus naar uit dat Illusion de mainstream zal volgen. Ik vraag me nu wel af wat het verschil nu is tussen the level & ground. Pfft jah.
Van wie is dat citaat? Dat is pas ongelooflijke kletskoek zeg.
Misschien is dat alleen bij mij persoonlijk zo, maar ik ga écht niet naar een club om de dingen te horen die ik net zelf gekocht heb. Dat ik eens iets koop omdat ik 't in een discotheek heb gehoord, komt veel meer voor!
Ze willen dus een populaire top-40 dancing worden (maar dan de top-40 van Beatport), ... Wat een muzikaal beleid is me dat?
"Het publiek heeft altijd gelijk" misschien, maar dat publiek kan je ook opvoeden he! :mrgreen:
Iemand die feesten in Illusion organiseert. Ik denk dat hij een soort managing functie heeft in het bedrijf daar. Dus het zal wel waar zijn wat hij zegt. Begrijpelijk ook. Het zit geen kat in Illusion. Zelf op Memories zit de ground nog ni halfvol. The Level wel.
Dreamzone = Antares = manager van het commerciële gedeelte (dj's, flyers..)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Nope, Da Creator = Antares, Dreamzone zit hier ook als TechnoLab.
Alé da denk ik toch :D
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2008, 09:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door Lady Xsanto »

antares schreef:Maar nogmaals; ik nodig jullie uit om binnenkort nog eens langs te komen... ik ben er zeker van dat de aangepaste muziek u zal bevallen en dat de sfeer zeker zal verbeteren: we hebben deze beslissing niet ZOMAAR gemaakt, maar juist om DIE redenen...
Ik ben allezins op post, met reserves, maar ik zal er zijn.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

nee, steven schellens = dreamzone = antares = illusion
da creator = technolab
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2008, 09:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door Lady Xsanto »

Administrator schreef:Nope, Da Creator = Antares, Dreamzone zit hier ook als TechnoLab.
Alé da denk ik toch :D
NOPE.

Da Creator = Technolab = Kristof

Dreamzone = Antares = Steven.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Yep had ze even omgewisseld.
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 feb 2008, 09:16
Locatie: Antwerpen

Bericht door Lady Xsanto »

pooley schreef:nee, steven schellens = dreamzone = antares = illusion
da creator = technolab
Deze is wel grappig :) én waar.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

antares schreef:
djginod schreef:Laat Channel X nog eens een aantal parties geven in Illusion, Sindsdien zijn ze vertrokken in het housewereldje, en is Illusion groot geworden ;)
Bestaat dat dan nog??? 8)
Helaas..... Lazer, Channel X, Rave Fm, allemaal vergane glorie. Nu met internet is het ook niet zo speciaal meer. En iedere radiozender heeft een houseprogramma. Vroegahhh was dat dus anders, en hadden deze zenders volop succes, en alles kon en mag. We hebben het hier al met de anciens over gehad hier, alle house, zowel soft als hard (Heeeeee, Dimitri, heb ook een houseplaatje gemaakt.... etc IN illusion, kun je het voorstellen ???)


Tsjah. Ik moet zeggen, een hele avond nieuwe trance aanhoren, ik denk ook niet dat dat veel (jong) volk gaat trekken. In Nederland heeft dat wel succes, maar op grote events (Armin Only, Trance Energy etc), maar voor een club ??? Moeilijk zoiets. Lijkt me ook wel dat je dat niet op 1 nacht veranderd. Je hebt (helaas) voorbeelden genoeg hoe het niet moet. Dus hopelijk gaat het bij jullie wel goed.
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

rizzo> schreef:
antares schreef:
rizzo> schreef:Er was maar 1 dj de beste van Illusion en dat was Kevin Jee, ook al draait hij daar al meer dan 12 jaar niet meer. Al de rest komt nog niet tot aan zijn hielen met wat hij daar elk weekend presteerde. Het is geen geheim dat het indertijd volzat met publiek die daar enkel voor hem en alleen hem kwamen. Vergelijken??? Met een dj Jan en al die andere wannabe's zeker? Neen dank je. De enige die daar nog iets neergezet heeft was scheve Philippe met zijn stuiksets in de ochtenden.
Daarom dat er op het einde bij Kevin nog 300 man zat?
Ok, supermuziek: helemaal mee eens, maar niet om als discotheek mee te overleven.
Balmoral en Axiome draaiden daar toch op en het zat daar jaren toch steeds stampvol. Het lag hem gewoon aan het publiek dat gewoon liever platen à la White Line, Cactus Rhythm en al die zic in de zelfde soort wilde horen. In die periode kon ik zó zeggen welke platen Jan zou spelen. Lekker voorspelbaar. Dus akkoord wanneer we zouden stellen dat Kevin daar eigenlijk niet op z'n plaats was ;)

In die periode alleen? Als ge 't wekelijks zou stellen vanaf toen tot nu, is't zeker geen understatement :D
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Member
Berichten: 248
Lid geworden op: 22 dec 2007, 18:38

Bericht door Technolab »

Administrator schreef:Nope, Da Creator = Antares, Dreamzone zit hier ook als TechnoLab.
Alé da denk ik toch :D
lol, ik heb enen account hier, en heb niks met 't Illusion management te maken ;)
specialized in the best trance & dance music that ever came out ;)

http://www.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false; http://forum.dj-jan.be" onclick="window.open(this.href);return false;
ps: ik ben NIET DJ Jan zelf ;)

id's / titels gezocht (trance 95-98): http://kristof.dj-jan.be/id" onclick="window.open(this.href);return false; -> LC topic
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

ch

Bericht door antares »

Ik ben inderdaad Dreamzone op alle andere fora.

Dit is omdat ik me destijds hier ook als dreamzone had geregistreerd maar om één of andere reden kreeg ik geen bevestigingsmail en draardoor opnieuw geregistreerd als "Antares" (één van mijn favo-platen). Achteraf lukte het wel met dreamzone, maar ik was hier al als antares.

Den Da Creator is inderdaad nen andere dude ;-)
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 sep 2007, 19:22

Bericht door Franky Kloeck »

Na de turf, die Antares hier neergepend heeft, gelezen te hebben, wil ik toch even reageren op de aantijgingen aan mijn adres.

Afgelopen week beslistte Illusion om met een andere dj verder te gaan. OK, geen probleem, maar om mij hier en op andere fora nu te gaan afschilderen als iemand die maandenlang slaapverwekkende muziek draait, vind ik er wel over !

Van het eerste tot het laatste weekend heb ik steeds een mix gedraaid van trance, electro en retro, zoals destijds door de zaakvoerder gevraagd werd.
Slechts 1 keer, ongeveer 1 jaar geleden, werd er een opmerking gemaakt dat de muziek te "credibel" was. Daarna nooit meer iets over gehoord...

't Verbaast mij dat nu net Antares de nieuwe trancemuziek omschrijft als "slaapverwekkend" ?
Wie heeft er dan al die "slaapverwekkende" trance guest-dj's geboekt voor o.a. de zaterdagen, voor de Cream party en zelfs nog voor Illusion at the beach enkele weken geleden ?
Dit geeft mij toch niet echt de indruk dat men een andere koers wil gaan varen qua muziek, als men dan toch al 1,5 jaar met dat idee rondloopt ?

Wie floot er daarbovenop een half jaar geleden nog een dj terug omdat hij in de ground iets teveel "level-muziek" draaide en meer trance moest draaien ?

En als dan toch al de vaste klanten van vroeger, personeel en ex-personeel/management bijna komen smeken om de muziek aan te passen, vind ik het wel straf dat ik dit nu dan pas via een forum moet vernemen ?
Maar ja, dat getuigt natuurlijk weer van de fantastische communicatie binnen Illusion...

Ik vind het héél laag om dit allemaal op een forum te moeten posten, maar hier heeft men zelf om gevraagd !
Als je met modder gooit, krijg je modder terug...

Greetz,

Franky
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Gio schreef:
rizzo> schreef:
antares schreef: Daarom dat er op het einde bij Kevin nog 300 man zat?
Ok, supermuziek: helemaal mee eens, maar niet om als discotheek mee te overleven.
Balmoral en Axiome draaiden daar toch op en het zat daar jaren toch steeds stampvol. Het lag hem gewoon aan het publiek dat gewoon liever platen à la White Line, Cactus Rhythm en al die zic in de zelfde soort wilde horen. In die periode kon ik zó zeggen welke platen Jan zou spelen. Lekker voorspelbaar. Dus akkoord wanneer we zouden stellen dat Kevin daar eigenlijk niet op z'n plaats was ;)
In die periode alleen? Als ge 't wekelijks zou stellen vanaf toen tot nu, is't zeker geen understatement :D
'k kan niet meer over de laatste jaren meepraten ;) Dat hij wat met de duiven gaat spelen :P 8)
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2006, 18:12

Bericht door devyd »

Franky Kloeck schreef:Na de turf, die Antares hier neergepend heeft, gelezen te hebben, wil ik toch even reageren op de aantijgingen aan mijn adres.

Afgelopen week beslistte Illusion om met een andere dj verder te gaan. OK, geen probleem, maar om mij hier en op andere fora nu te gaan afschilderen als iemand die maandenlang slaapverwekkende muziek draait, vind ik er wel over !

Van het eerste tot het laatste weekend heb ik steeds een mix gedraaid van trance, electro en retro, zoals destijds door de zaakvoerder gevraagd werd.
Slechts 1 keer, ongeveer 1 jaar geleden, werd er een opmerking gemaakt dat de muziek te "credibel" was. Daarna nooit meer iets over gehoord...

't Verbaast mij dat nu net Antares de nieuwe trancemuziek omschrijft als "slaapverwekkend" ?
Wie heeft er dan al die "slaapverwekkende" trance guest-dj's geboekt voor o.a. de zaterdagen, voor de Cream party en zelfs nog voor Illusion at the beach enkele weken geleden ?
Dit geeft mij toch niet echt de indruk dat men een andere koers wil gaan varen qua muziek, als men dan toch al 1,5 jaar met dat idee rondloopt ?

Wie floot er daarbovenop een half jaar geleden nog een dj terug omdat hij in de ground iets teveel "level-muziek" draaide en meer trance moest draaien ?

En als dan toch al de vaste klanten van vroeger, personeel en ex-personeel/management bijna komen smeken om de muziek aan te passen, vind ik het wel straf dat ik dit nu dan pas via een forum moet vernemen ?
Maar ja, dat getuigt natuurlijk weer van de fantastische communicatie binnen Illusion...

Ik vind het héél laag om dit allemaal op een forum te moeten posten, maar hier heeft men zelf om gevraagd !
Als je met modder gooit, krijg je modder terug...

Greetz,

Franky
merci franky horen we de andere zijden ook eens he !


heb gehoord dat er verschillende personeelsleden ook weg zijn ! onder andere mia de toch wel een ancien was !
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast