Franky Kloeck & Kane ontslagen

Het forum van Illusion in Lier
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

djginod schreef:Ik heb van die tijd nog wel een aantal C-Dance live opnames vanuit Illusion opgenomen. Eens kijken of ik er een aantal ga posten. Maar je hoorde wel een aantal keer dezelfde platen, maar sommige waren dan ook wel vet, The Blackmaster bijvoorbeeld met de toepasselijke titel ;) : Faith Forever !!!
En wat te zeggen van Men on mars en put the needle on da record... die speelde Jan gewoonweg jaren aan een stuk elke week, ongelooflijk of niet?
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

antares schreef:Beste Franky,

Er is een verschil tussen wat IK graag hoor en wat het publiek graag hoort. Na de beach was het wel duidelijk (en ook voor u die avond meen ik mij te herinneren) dat trance het een beetje gehad heeft, niet?
Ik kan u alleen maar gelijk geven Steven... Het heeft al dikwijls gebleken met de speciale trance feesjes @ ground dat het niemeer zo aantrekkelijk is as vroeger. Dan denk ik vooral aan die Amnesia-nights die gehouden zijn in Illu (of zelfs de Rising Sun op vrijdag vorige week), toen ston ik praktisch alleen in groundlevel toen Marco V beneden bezig was en toen Nico overnam toen is ie vroeger moeten stoppen en hebben ze sluit in Level gehouden ipv ground.

Ik denk zelf dat dit een goede beslissing is voor Illusion, alleen zu ik oppassen bij de verbouwingen. Ik denk dat veel mensen het "sobere interieur" van vroeger net hard aanspreekt. Maar vernieuwing kan mss geen kwaad indd.

Ik wens Illu in alle geval het beste toe, integenstelling tot velen op dit forum blijkbaar as ik hier zo dees topic lees... :roll: Veel vooroordelen allesins hier :eye:

Tot donderdag @ Illusion allesins, ik ben benieuwd :D
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

Ultimate Focker schreef:
antares schreef:Beste Franky,

Er is een verschil tussen wat IK graag hoor en wat het publiek graag hoort. Na de beach was het wel duidelijk (en ook voor u die avond meen ik mij te herinneren) dat trance het een beetje gehad heeft, niet?
Ik kan u alleen maar gelijk geven Steven... Het heeft al dikwijls gebleken met de speciale trance feesjes @ ground dat het niemeer zo aantrekkelijk is as vroeger. Dan denk ik vooral aan die Amnesia-nights die gehouden zijn in Illu (of zelfs de Rising Sun op vrijdag vorige week), toen ston ik praktisch alleen in groundlevel toen Marco V beneden bezig was en toen Nico overnam toen is ie vroeger moeten stoppen en hebben ze sluit in Level gehouden ipv ground.

Ik denk zelf dat dit een goede beslissing is voor Illusion, alleen zu ik oppassen bij de verbouwingen. Ik denk dat veel mensen het "sobere interieur" van vroeger net hard aanspreekt. Maar vernieuwing kan mss geen kwaad indd.

Ik wens Illu in alle geval het beste toe, integenstelling tot velen op dit forum blijkbaar as ik hier zo dees topic lees... :roll: Veel vooroordelen allesins hier :eye:

Tot donderdag @ Illusion allesins, ik ben benieuwd :D
Thanks!
Donderdag ga je nog niet veel merken van de verbouwingen ;-) Er zijn nog maar een paar zaken klaar. Er is wel jungle deco :-)
Natuurlijk gaan we wel niet te veel aan de structuur veranderen, maar een net en strak nieuw intereur is wel degelijk nodig...
Maar illusion als gebouw heeft een unieke vorm (laag, gebogen dak) en dat zal altijd een speciale sfeer geven.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

djginod schreef:Ik heb van die tijd nog wel een aantal C-Dance live opnames vanuit Illusion opgenomen. Eens kijken of ik er een aantal ga posten. Maar je hoorde wel een aantal keer dezelfde platen, maar sommige waren dan ook wel vet, The Blackmaster bijvoorbeeld met de toepasselijke titel ;) : Faith Forever !!!
Hehe jah, dat is ook zo'n typische Illusion plaat. Die zware stem lekker donker 8)

Die jungle deco is altijd tof, m'n eerste keer Illusion was dat toen ook. Achter mijn 2 herexamens hier, kom ik naar Memories. Hopelijk verandert dit feestje niet teveel. :)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Mike had meer platen als Blackmaster moeten maken. In tegenstelling tot sommige flauwe / luchtige trance, waren die releases stuk voor stuk machtig ! Time never stops !!!!
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

als je op Discogs zijn releases gaat bekijke kan je niet echt zegge dat het nog beter kon,denk dat hij 1 vd weinige producers is wat op zichzelf zoveel classics gemaakt heeft.
http://www.discogs.com/artist/Deep+Flexion hier staan zowat als zijn projectjes samen.
Deep flexion is ook nog een project van hem van vorig jaar.
Is toen ook nog bommeke geweest,die Emotions of the night dan hé.
Jean heeft die toen nog veel gespeeld met sluit.
Groetjes
Laatst gewijzigd door funkadelic groovestar op 13 aug 2008, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Ooohh, hij heeft genoeg leuke dingen gemaakt hoor, ook bijna alle YDR releases komen van hem, en daar zitten ook wel enkele goeie tussen !

Wel grappig dat ie van Dirk naar Mike is gaan heten :P
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

djginod schreef:Ooohh, hij heeft genoeg leuke dingen gemaakt hoor, ook bijna alle YDR releases komen van hem, en daar zitten ook wel enkele goeie tussen !

Wel grappig dat ie van Dirk naar Mike is gaan heten :P
Er was hier ergens een reportage met Rani ('Domino') over YDR. In die studio zie je daar opeens de jonge MIKE een megaplaat aan het maken. Ik zoek ze nog altijd. Zalige melodie was dat haha. Alles wil ik geven voor dat nog eens terug te zien.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 23 dec 2006, 14:51
Locatie: Duffel

Bericht door _yves_ »

dj_neo schreef:een reportage met Rani ('Domino') over YDR.
Gerty Christoffels presenteerde Domino ;) :D

Een tijdje geleden stond die reportage nog op google video, maar die blijkt eraf gesmeten te zijn.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Ahja just. Gerty bedoelde ik. Jah, marlene de wouters, goedele, gerty, rani,ingeborg. Ik haal die allemaal door elkaar.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 aug 2008, 18:19

Bericht door mike79 »

Franky Kloeck schreef:Na de turf, die Antares hier neergepend heeft, gelezen te hebben, wil ik toch even reageren op de aantijgingen aan mijn adres.

Afgelopen week beslistte Illusion om met een andere dj verder te gaan. OK, geen probleem, maar om mij hier en op andere fora nu te gaan afschilderen als iemand die maandenlang slaapverwekkende muziek draait, vind ik er wel over !

Van het eerste tot het laatste weekend heb ik steeds een mix gedraaid van trance, electro en retro, zoals destijds door de zaakvoerder gevraagd werd.
Slechts 1 keer, ongeveer 1 jaar geleden, werd er een opmerking gemaakt dat de muziek te "credibel" was. Daarna nooit meer iets over gehoord...

't Verbaast mij dat nu net Antares de nieuwe trancemuziek omschrijft als "slaapverwekkend" ?
Wie heeft er dan al die "slaapverwekkende" trance guest-dj's geboekt voor o.a. de zaterdagen, voor de Cream party en zelfs nog voor Illusion at the beach enkele weken geleden ?
Dit geeft mij toch niet echt de indruk dat men een andere koers wil gaan varen qua muziek, als men dan toch al 1,5 jaar met dat idee rondloopt ?

Wie floot er daarbovenop een half jaar geleden nog een dj terug omdat hij in de ground iets teveel "level-muziek" draaide en meer trance moest draaien ?

En als dan toch al de vaste klanten van vroeger, personeel en ex-personeel/management bijna komen smeken om de muziek aan te passen, vind ik het wel straf dat ik dit nu dan pas via een forum moet vernemen ?
Maar ja, dat getuigt natuurlijk weer van de fantastische communicatie binnen Illusion...

Ik vind het héél laag om dit allemaal op een forum te moeten posten, maar hier heeft men zelf om gevraagd !
Als je met modder gooit, krijg je modder terug...

Greetz,

Franky
respect franky!!

@antares get a life , je probeert u altijd overal uit te praten maar het is juist niks met u.. in halen was het management ook niet zo super denk ik he !
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Dit topicje gaat op slot, zulke zaken dienen niet op een fora uitgeklaard te worden.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten