Franky Kloeck & Kane ontslagen

Het forum van Illusion in Lier
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Franky Kloeck & Kane ontslagen

Bericht door dj_neo »

Franky Kloeck & Kane ontslagen.

Het is nu volledig gedaan met trance. En een memories zonder Kane & Franky? :s Ik heb veel goesting voor gewoon nooit meer te gaan.

Bron: www.illusion.be
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

draaien de andere Illusion DJ's geen trance dan ?
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2006, 14:26
Locatie: Willebroek

Bericht door sventibold »

djginod schreef:draaien de andere Illusion DJ's geen trance dan ?

tja, dacht dat jan toch stond voor trance?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Alé dan kan de levelkliek de ground inpalmen...
Elite Club Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:48

Bericht door illusionfreak »

da komt nog da de level dj's beneden gaan draaien en da ze boven meer het diepere werk gaan spelen alé hoop ik toch.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Waarom al die veranderingen eigenlijk? De achterste bar is vernieuwd, personeel en dj's worden ontslagen of vervangen,... Misschien is het wel eens tijd voor verandering, maar dit zendt volgens mij toch de verkeerde signalen uit. Drastische veranderingen geven het beeld dat de club geen volk meer trekt en dat kan het begin zijn van het einde. Een club heeft volk nodig om volk te trekken. Want geef toe, wie wil er nu gaan feesten in een lege keet?
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dit typeert toch wel de Belgische scene:

"We zijn al enkele maanden vragende partij voor een hoger "feestgehalte": meer bekende tracks met de hits van het moment. En dat zijn nu eenmaal geen trance-schijven maar electro/progressive-tracks.
Het is toch logisch dat feesters om sfeer te maken de beste nummers uit de beatport-charts, iTunes dance downloads willen horen, niet?
En dat gebeurde al even niet meer in illusion... "


Het is jammer, maar het ziet er dus naar uit dat Illusion de mainstream zal volgen. Ik vraag me nu wel af wat het verschil nu is tussen the level & ground. Pfft jah.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ze doen maar! De kleinere feesten zullen dan wel de kaart van de niet-mainstream blijven trekken... De tijd dat ge nr Illusion ging om duistere, nieuwe tracks te ontdekken is alweer een decennium voorbij! :mrgreen:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

dj_neo schreef:Dit typeert toch wel de Belgische scene:

"We zijn al enkele maanden vragende partij voor een hoger "feestgehalte": meer bekende tracks met de hits van het moment. En dat zijn nu eenmaal geen trance-schijven maar electro/progressive-tracks.
Het is toch logisch dat feesters om sfeer te maken de beste nummers uit de beatport-charts, iTunes dance downloads willen horen, niet?
En dat gebeurde al even niet meer in illusion... "


Het is jammer, maar het ziet er dus naar uit dat Illusion de mainstream zal volgen. Ik vraag me nu wel af wat het verschil nu is tussen the level & ground. Pfft jah.
Van wie is dat citaat? Dat is pas ongelooflijke kletskoek zeg.
Misschien is dat alleen bij mij persoonlijk zo, maar ik ga écht niet naar een club om de dingen te horen die ik net zelf gekocht heb. Dat ik eens iets koop omdat ik 't in een discotheek heb gehoord, komt veel meer voor!
Ze willen dus een populaire top-40 dancing worden (maar dan de top-40 van Beatport), ... Wat een muzikaal beleid is me dat?
"Het publiek heeft altijd gelijk" misschien, maar dat publiek kan je ook opvoeden he! :mrgreen:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dr. Poppers schreef:
dj_neo schreef:Dit typeert toch wel de Belgische scene:

"We zijn al enkele maanden vragende partij voor een hoger "feestgehalte": meer bekende tracks met de hits van het moment. En dat zijn nu eenmaal geen trance-schijven maar electro/progressive-tracks.
Het is toch logisch dat feesters om sfeer te maken de beste nummers uit de beatport-charts, iTunes dance downloads willen horen, niet?
En dat gebeurde al even niet meer in illusion... "


Het is jammer, maar het ziet er dus naar uit dat Illusion de mainstream zal volgen. Ik vraag me nu wel af wat het verschil nu is tussen the level & ground. Pfft jah.
Van wie is dat citaat? Dat is pas ongelooflijke kletskoek zeg.
Misschien is dat alleen bij mij persoonlijk zo, maar ik ga écht niet naar een club om de dingen te horen die ik net zelf gekocht heb. Dat ik eens iets koop omdat ik 't in een discotheek heb gehoord, komt veel meer voor!
Ze willen dus een populaire top-40 dancing worden (maar dan de top-40 van Beatport), ... Wat een muzikaal beleid is me dat?
"Het publiek heeft altijd gelijk" misschien, maar dat publiek kan je ook opvoeden he! :mrgreen:
Iemand die feesten in Illusion organiseert. Ik denk dat hij een soort managing functie heeft in het bedrijf daar. Dus het zal wel waar zijn wat hij zegt. Begrijpelijk ook. Het zit geen kat in Illusion. Zelf op Memories zit de ground nog ni halfvol. The Level wel.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Als ik de hitjes van op de radio of ultratop wil horen dan ga ik toch naar een swingcafé?


Ne mens zou op den duur al naar Complex trekken.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Blijkbaar gaan er nog verbouwingen plaatsvinden... Toch niet meteen de slimste zet wanneer de inkomsten aan het dalen zijn. Ok, je kan dat als een investering bekijken, maar volgens mij zal dit weinig effect hebben op het bezoerkersaantal. De mensen blijven heus niet weg vanwege het interieur hoor. Misschien beter dat geld spenderen aan een marktonderzoek of een consultant?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ik krijg hier een "Cherrrymoon-gevoel" bij.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Als je ziet wat daar aan de gang is, precies elke week weer 1 of andere "niet te missen" feest .... concepten die tegen elkaar afgewogen worden
mss zal het marktonderzoek nog ergere bokkensprongen teweegbrengen!

BTW de café's en de (gratis) festivals zitten vol, en zo slecht is een DB galaxie en gelijkaardigen toch ook niet als het om FUN maken gaat :mrgreen: Hey je kan er zelfs iemand zijn pint omduwen zonder ruzie te krijgen :D
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Ik zie hier en daar in horeca zaken in de buurt muren volhangen met reclame van Illusion. Ik spreek over soms 6-8m² gevuld met posters met daar op elk een ander feest/concept in een andere stijl met allemaal hun specifieke DJ's met elk hun referenties en.....
Dan denk ik who the fuck carez anyway.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten