R&B @ Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Alain schreef:Ipv R&B zou 'k dan vrijdags commerciele dance draaien , trekt al beter volk aan en zal ook wel marcheren.
Jep, dat denk ik ook. Een beetje zoals ze in sommige danscafés draaien he? Daarmee spreek je mensen aan uit alle lagen van de bevolking, waardoor de kans groter is dat het kot vol zit.
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Administrator schreef:Ipv dj Regi en consoorten daar dan op te voeren op vrijdagen...
Waarom niet he? Die krijgt het sportpaleis zelfs vol
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

[terror]Neophyte schreef:
Fieneke schreef:
dj_neo schreef:Jump of R&B. Enig verschil?
Gabberkes vs makkakken.... mjaaaaa toch wel hoor :mrgreen:
iemand die naar jump luistert is wel geen gabber e ;)
Mja, komt op hetzelfde neer, zo kunde dingen blijven uitvinden :mrgreen: Hardcore & Jump is van hetzelfde brouwsel dus :P
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2007, 21:37

Bericht door Glexx' »

kvm schreef:Ik zou de vrijdag party's terug in The level organiseren. Terug van nul opbouwen.
Dat zou inderdaad nog niet zo'n slecht gedacht zijn! Dan krijg je al veel sneller een 'vol' beeld in de club en dat kan de sfeer alleen maar bevorderen.

Maar zoals Matthias zei, ik betwijfel of ze volk gaan trekken met een R&B-night in Illusion als je op hetzelfde moment naar Forever Funky in La Rocca kan gaan, wat toch al een naam heeft in de scène.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

da ze maar oppassen eigenlijk. Eens ze in den bbc R&B begonnen was't daar rap geklonken. Ma da was gewoon op zaterdag in de kleine zaal
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Trab schreef:
Administrator schreef:Ipv dj Regi en consoorten daar dan op te voeren op vrijdagen...
Waarom niet he? Die krijgt het sportpaleis zelfs vol
Ik meende dit serieus hoor :) .

Denk alleen dat Regi:

1. Te duur is
2. Een overvolle agenda heeft
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Administrator schreef:
Trab schreef:
Administrator schreef:Ipv dj Regi en consoorten daar dan op te voeren op vrijdagen...
Waarom niet he? Die krijgt het sportpaleis zelfs vol
Ik meende dit serieus hoor :) .

Denk alleen dat Regi:

1. Te duur is
2. Een overvolle agenda heeft
U vergeet het woord kapsones mijn beste.. 8)
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 dec 2007, 14:35

Bericht door Matthias_Lier »

kvm schreef:
Matthias_Lier schreef:Al kan ik het me wel moeilijk inbeelden dat ge R&B zou horen in Illusion. ;)
Ik vind het alleszins het proberen waard, aangezien de vrijdagen (behalve met Kick Da Bass) qua opkomst maar bedroevend waren.

Conclusie: Ik krijg het sch**t van R&B, maar vanuit het standpunt van de club gezien is het strategisch wel te verantwoorden.
De vrijdagen gaan toch sterk naar beneden. Die signalen waren de afgelopen maanden toch duidellijk. De beste vrijdagen retro en Kick Da bass waren ook ni echt geweldig meer kwa opkomst. Welke houseconcepten moeten ze nog proberen om de vrijdagen te doen draaien?
Als zich dan iemand aanbiedt om je discotheek 1 keer per maand af te huren en jou naam wenst te gebruiken....dan is dat goed verdiend hé.

Nu wens ik het concept zeker geen warm hart toe...het publiek dat hier naartoe gaat is geen Illusion publiek. Meteen de rede waarom dit jaren geleden is afgevoerd...
Ik zou de vrijdag party's terug in The level organiseren. Terug van nul opbouwen.
In het laatste wat ge schrijft kan ik mij ook wel in vinden.
Om The Level te vullen hebt ge geen 600 man minstens nodig en qua muziek kunt ge altijd variëren. Ge zult dan, zoals eerder aangehaald, ook sneller ne goede sfeer kunnen creëren en terug wat groeien op vrijdag zeker? :)
Elite Club Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 05 sep 2007, 17:08
Locatie: Lummen city

Bericht door [terror]Neophyte »

Fieneke schreef:
[terror]Neophyte schreef:
Fieneke schreef:Gabberkes vs makkakken.... mjaaaaa toch wel hoor :mrgreen:
iemand die naar jump luistert is wel geen gabber e ;)
Mja, komt op hetzelfde neer, zo kunde dingen blijven uitvinden :mrgreen: Hardcore & Jump is van hetzelfde brouwsel dus :P
groot verschil zunne... jumpers zijn meer johnykes :) kword er ni graag mee vergeleken zunne
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

mensen, mensen wat een heisa voor niets...

- Het ging over een éénmalig event dat door derden werd georganiseerd (wat al niet meer doorgaat). Mogelijk in de toekomst wel eens...

- Regi draait voorlopig niet meer omdat z'n agenda overvol staat: heeft niks te maken met centen...

that's it...

dus illusion wordt GEEN R&B-keet
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

geknipt *reactie te laat* 8)
Newbie
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 sep 2007, 17:49
Locatie: antwerp

Bericht door LazerG »

Fieneke schreef:Allebei even erg :mrgreen:

Ze wippen het ene buiten en ze halen het andere binnnen :alien:
had jij dan bezwaar tege wippen?
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

oei oei, t'zal daar pimp my laser worden, een dnker kot met r & b shit
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

´%´% schreef:oei oei, t'zal daar pimp my laser worden, een dnker kot met r & b shit
Efkes naar boven scrollen
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

OEF!!! :D
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten