Gebouw Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

Bass schreef:

Code: Selecteer alles

De laatste maar niet de minste aanwinst is Franky Kloeck die sinds begin 2006 ook plaats mag nemen achter de draaitafels in Illusion.
Hier mag de naam van deheer DJ Seelen nu staan 8)
zeker en vast! he rulez!
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Bij deze aangepast :)
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Wij hebben Illusion leren kennen omdat cherry moon in eind 93 begin 94 (denk ik) effe gesloten is geweest. Kloeck en Yves mochten toen draaien in Illusion omdat cherry gesloten was. Ik weet nog goe de eerst keer da we gingen zat daar bijna geen kat op zaterdag. Eigenlijk volgens mij door Francky en Yves dat Illusion is bekend geworden.
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

Zven1 schreef:Wij hebben Illusion leren kennen omdat cherry moon in eind 93 begin 94 (denk ik) effe gesloten is geweest. Kloeck en Yves mochten toen draaien in Illusion omdat cherry gesloten was. Ik weet nog goe de eerst keer da we gingen zat daar bijna geen kat op zaterdag. Eigenlijk volgens mij door Francky en Yves dat Illusion is bekend geworden.
Dat is inderdaad zo... Illusion is vol geraakt door de sluiting van cherry moon en diens dj's, maar ze zijn achteraf wel gebleven :-) gelukkig voor illusion :-)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Zven1 schreef:Wij hebben Illusion leren kennen omdat cherry moon in eind 93 begin 94 (denk ik) effe gesloten is geweest. Kloeck en Yves mochten toen draaien in Illusion omdat cherry gesloten was. Ik weet nog goe de eerst keer da we gingen zat daar bijna geen kat op zaterdag. Eigenlijk volgens mij door Francky en Yves dat Illusion is bekend geworden.
????
Spreken we over 1 en dezelfde Illusion ?
In '93 en '94 was dat daar zaterdags stampvollen bak. Zondags was er niks te zien.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Zven1 schreef:Eigenlijk volgens mij door Francky en Yves dat Illusion is bekend geworden.
2 woorden voor u --> Tofke en Kevin! Die hebben Illusion in den tijd groot gemaakt

.
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

djaxxie schreef:
Zven1 schreef:Eigenlijk volgens mij door Francky en Yves dat Illusion is bekend geworden.
2 woorden voor u --> Tofke en Kevin! Die hebben Illusion in den tijd groot gemaakt

.
Klopt. Tofke zeker vanaf 93 en 94 en Kevin ietske later.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2006, 14:26
Locatie: Willebroek

Bericht door sventibold »

Stanne schreef:
Zven1 schreef:Wij hebben Illusion leren kennen omdat cherry moon in eind 93 begin 94 (denk ik) effe gesloten is geweest. Kloeck en Yves mochten toen draaien in Illusion omdat cherry gesloten was. Ik weet nog goe de eerst keer da we gingen zat daar bijna geen kat op zaterdag. Eigenlijk volgens mij door Francky en Yves dat Illusion is bekend geworden.
????
Spreken we over 1 en dezelfde Illusion ?
In '93 en '94 was dat daar zaterdags stampvollen bak. Zondags was er niks te zien.

Héél just Zven1, zat echt weinig toen De ruyter en Kloeck daar draaide...maar echt lang resident waren ze er toch ni ze....volledig off topic, ma toen heb ik voor de eerste keer kennis gemaakt met Xtc... toen volledig in den box gehangen..was zo kwijt als iet :D
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

Ja tuurlijk, alle respect voor kevin en tofke. Kevin is trouwens voor mij één van de beste dj's technisch gezien en zeker in zijn zweef stijl! ik weet nog da ik soms zondag alleen naar Illusion ging. ja de dag erna moesten al men maten werken. ik ging eigenlijk gewoon voor van de kevin zijn mixen te genieten. het probleem was dat ik soms zelf zijn mixen ni door had. heel straf diene gast. heb da toen paar keer gedaan en had toen bijna heel de Illusion voor mezelf. maar de muziek was goed en zweven kunt ge ook alleen he ;-)

Maar snap iets ni goe, werden kevin en tofke dan gewoon effe opzij geschoven toen yves en francky effe kwamen overnemen? Dan zal de zaak op diene moment toch ni zo goe gedraaid hebben...
Newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2006, 14:26
Locatie: Willebroek

Bericht door sventibold »

Zven1 schreef:Ja tuurlijk, alle respect voor kevin en tofke. Kevin is trouwens voor mij één van de beste dj's technisch gezien en zeker in zijn zweef stijl! ik weet nog da ik soms zondag alleen naar Illusion ging. ja de dag erna moesten al men maten werken. ik ging eigenlijk gewoon voor van de kevin zijn mixen te genieten. het probleem was dat ik soms zelf zijn mixen ni door had. heel straf diene gast. heb da toen paar keer gedaan en had toen bijna heel de Illusion voor mezelf. maar de muziek was goed en zweven kunt ge ook alleen he ;-)

Maar snap iets ni goe, werden kevin en tofke dan gewoon effe opzij geschoven toen yves en francky effe kwamen overnemen? Dan zal de zaak op diene moment toch ni zo goe gedraaid hebben...
volgens mij draaiden Tofke en kevin na Ydr en Franky kloeck en nooit ervoor...
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Zven1 schreef:Ja tuurlijk, alle respect voor kevin en tofke. Kevin is trouwens voor mij één van de beste dj's technisch gezien en zeker in zijn zweef stijl! ik weet nog da ik soms zondag alleen naar Illusion ging. ja de dag erna moesten al men maten werken. ik ging eigenlijk gewoon voor van de kevin zijn mixen te genieten. het probleem was dat ik soms zelf zijn mixen ni door had. heel straf diene gast. heb da toen paar keer gedaan en had toen bijna heel de Illusion voor mezelf. maar de muziek was goed en zweven kunt ge ook alleen he ;-)

Maar snap iets ni goe, werden kevin en tofke dan gewoon effe opzij geschoven toen yves en francky effe kwamen overnemen? Dan zal de zaak op diene moment toch ni zo goe gedraaid hebben...
Zondag was begin jaren 90 echt heel miniem. Haast geen volk in tegenstelling tot zaterdags.
Volgens mij:
Tofke eerst, derna kwam Franky en Yves erbij en Kevin was sowieso meer in het 2de deel van de jaren 90, vanaf '95 zoiets dacht ik.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

Tofke en Kevin kwamen na Franky en Yves.
en ik dacht dat Jan er toen ook al draaide.

Achteraf zijn Wout en Philip erbij gekomen ipv Kevin en Tofke.
Een tijdje daarna ook DJ Kurt (destijds van House of God) - eerst enkel tijdens de birthday night op vrijdag en daarna ook op zaterdag in 't begin tot 2u.

Dat waren de tijden :-)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

antares schreef:Tofke en Kevin kwamen na Franky en Yves.
en ik dacht dat Jan er toen ook al draaide.

Achteraf zijn Wout en Philip erbij gekomen ipv Kevin en Tofke.
Een tijdje daarna ook DJ Kurt (destijds van House of God) - eerst enkel tijdens de birthday night op vrijdag en daarna ook op zaterdag in 't begin tot 2u.

Dat waren de tijden :-)
Da waren idd de magic 4 van Illusion. Ge kunt ni ontkennen dat Kevin met zijn zweef platen Illusion zijn stijl mee bepaald heeft vind ik. Wout en Philip heb ik er persoonlijk nooit gehoord. Was toen al afgehaakt denk. Wanneer zijn die er dan gekomen ?
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:09

Bericht door Purbah »

Illusion was een soort supergoedkope kledingswinkel, discount voor het een disco werd. Ik heb nog meegeholpen aan de verbouwingen en er het eerste jaar mee de belichting gedaan.
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

devyd schreef:dat illi vroeger een zwembad was is een gerucht dat al jaren doogeven wordt maar daar is niets van aan ! mijn familie woont al jaren in lier en voor illusion is het ook een club geweest en daarvoor hoorde het bij het sportcomplex .
Ja, wa denkte da da dan is geweest me da sportcomplex ??? Een zwembad natuurlijk... Ik woon ook in Lier en is altijd gezei geweest da da zwembad was :eye: ;)

Grtz
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten