Gebouw Illusion

Het forum van Illusion in Lier
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Op de volgende memories, bij de eerste de volgende zweefplaat leggen we ons allemaal op onzen buik en schoolslag. :twisted:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

khem der daar al gezien die met hune buik op een kruk lagen en zo de crawl deden, was lachen zalle, zolang der gene begint te duiken isset inorde eh :D
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

En gij dan met u duikpak?
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

daz een ander geval bass :D :D
Afbeelding
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2006, 18:12

Bericht door devyd »

dat illi vroeger een zwembad was is een gerucht dat al jaren doogeven wordt maar daar is niets van aan ! mijn familie woont al jaren in lier en voor illusion is het ook een club geweest en daarvoor hoorde het bij het sportcomplex .
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

heb dat zelf nooit ergens horen zeggen. vroeg me het eigenlijk gewoon al heel de tijd af. de dansvloer in de grote zaal gaat richting discobar bergaf. En de houten gebogen pilaren komen wel eerder in oude zwembaden voor. Maar het kan inderdaad ook wel zijn dat er niks van aan is.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Nee, maar ge ziet best vanachter aan den groten bar voor nr boven te gaan. Die tegeltjes, da komt alleen in zwembaden voor,ze :D

Mss nog voor die andere club.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

inderdaad, de tegeltjes verwijzen ook naar een zwembad.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Ik heb altijd al horen zeggen van familieleden die in de jaren 80 al eens een stapke gingen zetten in het Lierse dat het ne zwemdok geweest was of althans bedoeld was.
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

volgens Ronald (de vorige uitbater) was illusion ooit een indoor basketplein en geen zwembad.
Voor illusion was er idd ook nog een andere club. De naam ontgaat mij...

Achteraf 3 jaar illusion onder dhr Bertels
en dan 3 jaar onder Ronald (commerciële dancing)

dan pas house geworden begin jaren '90. Illusion was vooral een Dance-Opera kot ;-) hehe

aangaande de tegeltjes: geniet er maar van, want voor het einde van de maand zijn ze weg... na de site wordt het tijd om de club zelf te vernieuwen
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 aug 2006, 17:04
Locatie: Waarloos

Bericht door Christophe »

We kunnen die tegeltjes mischien verkopen per opbod :D
Voor de fans ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

antares schreef:volgens Ronald (de vorige uitbater) was illusion ooit een indoor basketplein en geen zwembad.
Voor illusion was er idd ook nog een andere club. De naam ontgaat mij...

Achteraf 3 jaar illusion onder dhr Bertels
en dan 3 jaar onder Ronald (commerciële dancing)
Interessante info voor de wiki die legendaryclubs ah opstellen is over sommige clubs. Misschien kan jij helpen om dit wat te concretiseren?

http://www.legendaryclubs.be/wiki/Illusion
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 dec 2007, 18:08

Bericht door antares »

Trab schreef:
antares schreef:volgens Ronald (de vorige uitbater) was illusion ooit een indoor basketplein en geen zwembad.
Voor illusion was er idd ook nog een andere club. De naam ontgaat mij...

Achteraf 3 jaar illusion onder dhr Bertels
en dan 3 jaar onder Ronald (commerciële dancing)
Interessante info voor de wiki die legendaryclubs ah opstellen is over sommige clubs. Misschien kan jij helpen om dit wat te concretiseren?

http://www.legendaryclubs.be/wiki/Illusion
Ik zal dat zeker eens bekijken :-)
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

antares schreef:volgens Ronald (de vorige uitbater) was illusion ooit een indoor basketplein en geen zwembad.
Voor illusion was er idd ook nog een andere club. De naam ontgaat mij...

Achteraf 3 jaar illusion onder dhr Bertels
en dan 3 jaar onder Ronald (commerciële dancing)

dan pas house geworden begin jaren '90. Illusion was vooral een Dance-Opera kot ;-) hehe

aangaande de tegeltjes: geniet er maar van, want voor het einde van de maand zijn ze weg... na de site wordt het tijd om de club zelf te vernieuwen
Voor zover ik weet is Illusion pas in 1992 echt een house discotheek geworden ! Mede door de houseparties die Channel X gaf !
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Code: Selecteer alles

De laatste maar niet de minste aanwinst is Franky Kloeck die sinds begin 2006 ook plaats mag nemen achter de draaitafels in Illusion.
Hier mag de naam van deheer DJ Seelen nu staan 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten