Birthday weekend

Het forum van Illusion in Lier
Plaats reactie
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 nov 2007, 11:28
Locatie: vlaams-brabant

Birthday weekend

Bericht door montana »

Zet hier al uw commentaren en aankondigingen omtrent "Birthday weekend"

3de weekend van de maand
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2007, 21:37

Bericht door Glexx' »

Deze vrijdag ga ik voor het eerst sinds lang nog eens op een vrijdag naar Illusion. Hoe is het daar tegenwoordig op vrijdagen? Veel volk? Welke muziek?
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

echt geen idee....
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Club Member
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 aug 2006, 21:07
Locatie: Overijse

Bericht door Flasheur »

Glexx' schreef:Deze vrijdag ga ik voor het eerst sinds lang nog eens op een vrijdag naar Illusion. Hoe is het daar tegenwoordig op vrijdagen? Veel volk? Welke muziek?
meestal gene vette.. en muziek da varieert..zit zelfs nen vrijdag bij datt jump is :x
ask u was zouk gwn de zaterdag gaan :twisted:
* raise your hands in the spirit of house music *
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2007, 21:37

Bericht door Glexx' »

Flasheur schreef:
Glexx' schreef:Deze vrijdag ga ik voor het eerst sinds lang nog eens op een vrijdag naar Illusion. Hoe is het daar tegenwoordig op vrijdagen? Veel volk? Welke muziek?
meestal gene vette.. en muziek da varieert..zit zelfs nen vrijdag bij datt jump is :x
ask u was zouk gwn de zaterdag gaan :twisted:
Ja, normaal is het altijd zaterdag, maar mijn vrienden willen deze vrijdag gaan (waarom vraag ik me ook af, ik heb ze al proberen te overtuigen, maarja..) en dan kun je beter meegaan dan thuisblijven eh ;)
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 dec 2007, 14:35

Bericht door Matthias_Lier »

Glexx' schreef:
Flasheur schreef:
Glexx' schreef:Deze vrijdag ga ik voor het eerst sinds lang nog eens op een vrijdag naar Illusion. Hoe is het daar tegenwoordig op vrijdagen? Veel volk? Welke muziek?
meestal gene vette.. en muziek da varieert..zit zelfs nen vrijdag bij datt jump is :x
ask u was zouk gwn de zaterdag gaan :twisted:
Ja, normaal is het altijd zaterdag, maar mijn vrienden willen deze vrijdag gaan (waarom vraag ik me ook af, ik heb ze al proberen te overtuigen, maarja..) en dan kun je beter meegaan dan thuisblijven eh ;)
Glenn, als ge wilt kunde zaterdag me mij wel meerijden. Ik ga normaal gezien op zaterdag. :)

Ik zal zien dak tege dan menne nieuwen autoradio gestoken heb! 8)
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2007, 21:37

Bericht door Glexx' »

Matthias_Lier schreef:
Glexx' schreef:
Flasheur schreef: meestal gene vette.. en muziek da varieert..zit zelfs nen vrijdag bij datt jump is :x
ask u was zouk gwn de zaterdag gaan :twisted:
Ja, normaal is het altijd zaterdag, maar mijn vrienden willen deze vrijdag gaan (waarom vraag ik me ook af, ik heb ze al proberen te overtuigen, maarja..) en dan kun je beter meegaan dan thuisblijven eh ;)
Glenn, als ge wilt kunde zaterdag me mij wel meerijden. Ik ga normaal gezien op zaterdag. :)

Ik zal zien dak tege dan menne nieuwen autoradio gestoken heb! 8)
Awel, dat is een aanbod dat ik moeilijk kan weigeren :mrgreen:
Laat maar iets weten ;)
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 nov 2007, 11:28
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door montana »

Glexx' schreef:Deze vrijdag ga ik voor het eerst sinds lang nog eens op een vrijdag naar Illusion. Hoe is het daar tegenwoordig op vrijdagen? Veel volk? Welke muziek?
als de jan en de wout draaien dan ist meestal bom 8) ben nu ook al een tijdje ni meer geweest maar toen da ik nog vrijdag ging was da retro en de stevigere trance plaatjes
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 nov 2007, 21:37

Bericht door Glexx' »

Allez, ik zal maar is gaan zien zeker :)
Maar morgen zijn we er ook weer bij eh ;) 8)
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 dec 2007, 14:35

Bericht door Matthias_Lier »

Ben redelijk vroeg aangekomen, en heb een uurtje op de Ground gestaan.
Echt een paar bangelijke zweverkes gehoord! 8)

Ik vond het gisteren in de Level bij momenten verrassend "funky"!
Wel op tijd vertrokken, want na 5u was ik steendood door een gebrek aan alcohol... ;)
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2006, 18:12

Bericht door devyd »

zaterdag eindelijk ook nog is geweest ! en heb me super geamuseerd , muziek was zowel boven als beneden heel goed , dat maar rap nieuwjaar is dak nog is kan gaan :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast