Memories

Het forum van Illusion in Lier
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Memories

Bericht door dj_neo »

Niet waar misschien? Ik vind dat een goeie plaat.

Ergens zagen mag :pirat:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: Memories

Bericht door djaxxie »

Ja vind dat eigenlijk een belachelijke plaat maar ieder zen ding natuurlijk he! :bounce:
Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Memories

Bericht door dj_neo »

Ieder zijn ding jah.

http://video.google.nl/videosearch?q=Ca ... emb=0&aq=f#

11ste minuut. :cheers: Dat is nu toch niet slecht.

Soit
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Memories

Bericht door Sunreezer »

dj_neo schreef:Ieder zijn ding jah.

http://video.google.nl/videosearch?q=Ca ... emb=0&aq=f#

11ste minuut. :cheers: Dat is nu toch niet slecht.

Soit
En het duurt maar 10.25 minuten :P
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Memories

Bericht door dj_neo »

Unk, link veranderd?

Ik bedoel die 3e in de rij. Dat is een liveset.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Memories

Bericht door Lestat »

dj_neo schreef:Ieder zijn ding jah.

http://video.google.nl/videosearch?q=Ca ... emb=0&aq=f#

11ste minuut. :cheers: Dat is nu toch niet slecht.

Soit
Nu ni voor t een of t ander - ik zal nooit Milk Inc opzetten hier thuis of in de auto, of gelijk waar - maar ik was toen in Carat, en trouwens niet alleen die nacht, maar das meer dan ene keer geweest in zowel Carat, Illusion, Bizar, Outline : als ze er deze plaat in dien tijd tussen draaiden (en er zijn er zo nog een paar van Milk Inc overigens) - was t kot echt wel te klein - en werd de dansvloer op dat moment ineens ook uitgebreid naar de togen rondom. Ik ben geen fan van Milk Inc of Regi enz - maar ik ben wel fan van de "zweefmomenten" als ik op stap ga, en in de periode rond 99-2001 zorgde een plaat van Milk Inc in elk van die clubs echt wel voor zweefmomenten !!!!
in Carat gingen dan alle armen in de lucht, gejuich alom en iedereen die op zijn benen kon staan, danste of deed alsof em danste :D Illusion en Bizar - dezelfde taferelen ... Outline, altijd beke apart volk geweest daar :mrgreen:, daar pakten ze de plateaus van de garcons af en begonnen ze daarmee tegen de steunpilaren te kloppen :P In elk geval, voor mij zijn dat toch onschatbare herinneringen, en t is zoals elke plaat vind ik - je moet een plaat in de juiste context zien, Milk Inc klinkt absoluut niet t zelfde als je dat hoort op topradio of je hoort dat in een club die op zijn kop staat ...

Edit : mee nu terug aan dien Outline te denken, schiet me hier iets te binnen :P
Ik heb eigenlijk wel wat te danken aan Milk Inc :mrgreen: want zo ergens rond 2000 was er een meiske da'k al een aantal weken zag zitten die elke zondag in outline zat - en ineens, op bepaald moment, draaien ze Milk Inc - walk on water, heel da kot op stelten, ik in t midden erin, totaal in de wolken op da moment, armen in de lucht, juichen enz ... :cheers: en ineens komt da meiske naar me toe, pakt mijn hoofd in haar 2 handen, trekt mij naar zich toe, roept in mijn oor : van dit lieke word ik zo geil he :eek: en sleurt mij daar binnen :P - ik kan u verzekeren dat de uren daarop mijn dank @ Milk Ink meer dan verdienen :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Memories

Bericht door dj_neo »

Majaaaaaaaaaaaaaa, ik vind Milk Inc. en Regi ook niet goed,ze. Maar ik bedoel alleen dat ik die remix goed vind. Er is toch een verschil tussen een remix en het origineel dat ze op tmf draaien,hé. :S

Deze twee versies zijn toch totaal anders buiten het zingen.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Memories

Bericht door dj_neo »

En jah, het is zoals Lestat zegt. Als ge een plaat hoort om 6u snachts, zwevend met 4 flessen wodka red bull in u kraag, vind je misschien al rapper iets goed. Het was gewoon een :cheers: momentje toen.
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Memories

Bericht door Lestat »

dj_neo schreef:En jah, het is zoals Lestat zegt. Als ge een plaat hoort om 6u snachts, zwevend met 4 flessen wodka red bull in u kraag, vind je misschien al rapper iets goed. Het was gewoon een :cheers: momentje toen.
Inderdaad - momenten, das waar t om gaat - daarom dat ik ook zei dat je een plaat moet zien in de context waarin die gedraaid wordt ;-)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Memories

Bericht door poehaaaaa »

bwoah er zijn zoveel semi commerciële nummers die idd op het eind vd avond super klinken. Ik denk bv aan die Dance train extended mixes van "gemakkelijke nummers". Die kunnen ook best lekker klinken als de stemming, de sfeer EN het juiste volk aanwezig is :bounce:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Memories

Bericht door Sunreezer »

Ik vind zelfs die extended versie van Groovezone - Eisbear lekker
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Memories

Bericht door Lestat »

Administrator schreef:Ik vind zelfs die extended versie van Groovezone - Eisbear lekker
Jam jam das een lekkere schijf inderdaad :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Memories

Bericht door Sunreezer »

Toch feestschijfke ze, vanaf minuut 1. :cheers: :cheers: :cheers:
Ideale muziek om op vrijdagavond het weekend mee in te zetten :cherry:

Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Memories

Bericht door djginod »

Dat is dan ook wel even een iets andere plaat, Eisbear, of Milk inc. Naar mijn bescheiden mening. Dat Regi voortaan dan een fles wodka en een paar pillen bij zijn releases meegeeft, dat zal de verkoop misschien nog wel meer "stimuleren".
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Memories

Bericht door Lestat »

djginod schreef:Dat is dan ook wel even een iets andere plaat, Eisbear, of Milk inc. Naar mijn bescheiden mening. Dat Regi voortaan dan een fles wodka en een paar pillen bij zijn releases meegeeft, dat zal de verkoop misschien nog wel meer "stimuleren".
Hm hoe noemt die nieuwe plaat van Milk Inc :P
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast