Illusion livestream

Het forum van Illusion in Lier
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

eldivino schreef:
no offence, of persoonlijk bedoeld ma da wou ik ff kwijt...

grtz
Zeker en vast nie :-D

Ma ge weet wak bedoel, kmis de tijd dak gewoon mene tape kost gaan halen :eek:
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Ultimate Focker schreef:
eldivino schreef:
no offence, of persoonlijk bedoeld ma da wou ik ff kwijt...

grtz
Zeker en vast nie :-D

Ma ge weet wak bedoel, kmis de tijd dak gewoon mene tape kost gaan halen :eek:
Vowa da, nu krijgde het gewoon verniet voorgeschoteld !
Afbeelding
Afbeelding
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

@ Ultimate Focker (Ben benieuwd of je je naam waarmaakt ;) )

De ontwikkelingen gaan door... en tsja, kan me voorstellen dat sommige dingen niet voordelig zijn. Met internet is er gewoon een hele hoop gebeurd. Waardevolle cd's en platen en tapes zijn een pak minder waard geworden.

Je kunt aan alles geraken, en dat kun je zoals Illusion, juist op de kar meespringen, of je kunt aan de zijkant roepen dat het allemaal slecht is .bijvoorbeeld platenmaatschappijen. IPV MEE te werken aan allemaal coole nieuwe dingen, blijven ze maar allerlei lompe kopieerbeveiligingen bouwen enzo... kost alleen maar geld. Hadden ze ook een hele mooie portal site van kunnen bouwen waar je heel snel jouw favoriete cd / dvd kon kopen.

Bovendien, is het gewoon een vorm van reclame. Je hoort wat er speelt, en hoe goed (?) de muziek wel niet is....
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

djaxxie schreef:
Ultimate Focker schreef:
eldivino schreef:
no offence, of persoonlijk bedoeld ma da wou ik ff kwijt...

grtz
Zeker en vast nie :-D

Ma ge weet wak bedoel, kmis de tijd dak gewoon mene tape kost gaan halen :eek:
Vowa da, nu krijgde het gewoon verniet voorgeschoteld !
men tapes kreeg ik ook verniet :D :D

nee ma liever 5 euro voor ne tape dat ge iets echts heb van dien avond dan dat ge de stream moe recorden, kweet nei oe da komt

kheb ook altijd veel liever taopes gehad dan cd's,vandaar ook men mooie collecties K7 :D
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

freggel schreef:
djaxxie schreef:
Ultimate Focker schreef: Zeker en vast nie :-D

Ma ge weet wak bedoel, kmis de tijd dak gewoon mene tape kost gaan halen :eek:
Vowa da, nu krijgde het gewoon verniet voorgeschoteld !
men tapes kreeg ik ook verniet :D :D

nee ma liever 5 euro voor ne tape dat ge iets echts heb van dien avond dan dat ge de stream moe recorden, kweet nei oe da komt

kheb ook altijd veel liever taopes gehad dan cd's,vandaar ook men mooie collecties K7 :D
indd, kkan het ook nie uitlegge... :-D
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 01 mei 2007, 15:55

Bericht door freggel »

TAPES 4-ever!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

freggel schreef:TAPES 4-ever!!!!!!!!!!!!!!!!
Ouderwets. Ik vind het altijd erg irritant, als iemand een liveset post, van een tape, die niet meer fatsoenlijk klinkt, dof is, op en neer gaat met de hoge tonen enzo.... echt irri

Vroagahhhh had je nog echte oude bandrecorders 8) Daar kon je ook urenlang mee opnemen.

Ik heb ook nog kilo tapes, maar ik zet ze nu allemaal om naar de PC, want hoe ouder ze worden hoe slechter ze gaan klinken !
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Ng eens optijd uit men bedje op neen zondagmorgen en een livestreamke aant meepikke... Jeanke is er daar weer een lap op aant geven in de ground... Zalige Memories weer zo te horen... :eek: :eek:
mi vario es primeiro
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 nov 2006, 18:12

Bericht door devyd »

het was idd een zalige memories amai ! zeker dj jan heeft er dikke platen bovengehaald :eek: en de rest was ook super ! ben gebleven tot 7 u en dan werd den drank mij wa te veel :-D ! die livestream is echt super voor mensen die ook nog andere dingen te doen hebben dan alleen maar uitgaan in het weekend vindt ik !
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

djginod schreef:
freggel schreef:TAPES 4-ever!!!!!!!!!!!!!!!!
Ouderwets. Ik vind het altijd erg irritant, als iemand een liveset post, van een tape, die niet meer fatsoenlijk klinkt, dof is, op en neer gaat met de hoge tonen enzo.... echt irri

Vroagahhhh had je nog echte oude bandrecorders 8) Daar kon je ook urenlang mee opnemen.

Ik heb ook nog kilo tapes, maar ik zet ze nu allemaal om naar de PC, want hoe ouder ze worden hoe slechter ze gaan klinken !
Me een degelijk cassetedeck toch nie se mateke !!! Moet uw cassete nu ook wel nie constant int zonneke leggen enzowe e...

mmm die tapes waren zalig :-o
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Ultimate Focker schreef:
djginod schreef:
freggel schreef:TAPES 4-ever!!!!!!!!!!!!!!!!
Ouderwets. Ik vind het altijd erg irritant, als iemand een liveset post, van een tape, die niet meer fatsoenlijk klinkt, dof is, op en neer gaat met de hoge tonen enzo.... echt irri

Vroagahhhh had je nog echte oude bandrecorders 8) Daar kon je ook urenlang mee opnemen.

Ik heb ook nog kilo tapes, maar ik zet ze nu allemaal om naar de PC, want hoe ouder ze worden hoe slechter ze gaan klinken !
Me een degelijk cassetedeck toch nie se mateke !!! Moet uw cassete nu ook wel nie constant int zonneke leggen enzowe e...

mmm die tapes waren zalig :-o
Srr dak het zeg ma ge zijt mss juist 20 jaar, ge gaat hoop en al 4-5 jaar uit. Dan zijn u tapes nog niet oud eh! Als wij spreken over oude tapes dan bedoelen we begin jaren 90 en zijt maar zeker dat de kwaliteit sterk verminderd!!! dat kan ne tapedeck van 12500€ ook ni goe krijgen.
Afbeelding
Afbeelding
Club Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:39
Locatie: Lier

Bericht door Ultimate Focker »

djaxxie schreef:
Srr dak het zeg ma ge zijt mss juist 20 jaar, ge gaat hoop en al 4-5 jaar uit. Dan zijn u tapes nog niet oud eh! Als wij spreken over oude tapes dan bedoelen we begin jaren 90 en zijt maar zeker dat de kwaliteit sterk verminderd!!! dat kan ne tapedeck van 12500€ ook ni goe krijgen.
Kben nogma 18 om correct te zijn, ma wie zegt da ik geen ervaring heb me oudere tapes ??? Tuurlijk da een cassete van kwaliteit minderd me de jaren... Hangt ervan af hoe ge ze bewaard ook e Djaxxie.

Grtz
8) Veni, Vidi, Vici 8)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

kunt ge echt geen lijn in trekken zenne

heb tapes die echt nimeer goe klinken, maar.. heb er zovele die nog prima klinken na al die jaren! en da zijn dan meestal die goeie ouwe grijze maxellekes
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Mijn opgenomen tapes uit zeg maar 1989-1995 klinken toch nog aardig goed vind ik....

Maar inderdaad, ik ben ze wel (langzaam aan :p ) aan het overzetten ! Want de kwaliteit GAAT achteruit.
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

djginod schreef:Mijn opgenomen tapes uit zeg maar 1989-1995 klinken toch nog aardig goed vind ik....

Maar inderdaad, ik ben ze wel (langzaam aan :p ) aan het overzetten ! Want de kwaliteit GAAT achteruit.
Jaja Ultimate, het hangt er zeker van af hoe zorgvuldig je bewaard, heb je 100% gelijk in! Alleen zal de kwaliteit door de jaren heen dan nog achteruit gaan eh.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten