Bomber jackett ILLUSION

Het forum van Illusion in Lier
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

ja... zou het nu ook allemaal niet meer aan doen. had ook gedacht voor één van mijn oude t-shirts van carat aan te doen om naar de reunion te gaan. maar ga het toch ook maar niet doen... thans had ik vroeger veel van die t-shirts (liggen trouwens nog allemaal op zolder in mijn "weekend-memoires-doos" bv. een hele collectie van dance-opera, strictly-trance, bonzai, carat, illusion en nog enkele van la rocca, outline en baccardi's...
de meerderheid past nog eens niet meer of valt half uit elkaar :-D :-D :-D
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:11
Locatie: St-Truiden

Bericht door Giovanni »

heb hier nog zo een rode pet van illusion liggen die al een paar jaar oud is maar toch nog geregeld aandoe ma zo een bomber is toch iets te voor mij
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

carat-freak schreef:ja... zou het nu ook allemaal niet meer aan doen. had ook gedacht voor één van mijn oude t-shirts van carat aan te doen om naar de reunion te gaan. maar ga het toch ook maar niet doen... thans had ik vroeger veel van die t-shirts (liggen trouwens nog allemaal op zolder in mijn "weekend-memoires-doos" bv. een hele collectie van dance-opera, strictly-trance, bonzai, carat, illusion en nog enkele van la rocca, outline en baccardi's...
de meerderheid past nog eens niet meer of valt half uit elkaar :-D :-D :-D
Kdenk toch da ik het ga doen zenne, heb er ng ééntje liggen van zes jaar carat... :D aandoen die handel :-D

grtz
mi vario es primeiro
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

eldivino schreef:
carat-freak schreef:ja... zou het nu ook allemaal niet meer aan doen. had ook gedacht voor één van mijn oude t-shirts van carat aan te doen om naar de reunion te gaan. maar ga het toch ook maar niet doen... thans had ik vroeger veel van die t-shirts (liggen trouwens nog allemaal op zolder in mijn "weekend-memoires-doos" bv. een hele collectie van dance-opera, strictly-trance, bonzai, carat, illusion en nog enkele van la rocca, outline en baccardi's...
de meerderheid past nog eens niet meer of valt half uit elkaar :-D :-D :-D
Kdenk toch da ik het ga doen zenne, heb er ng ééntje liggen van zes jaar carat... :D aandoen die handel :-D

grtz
als ik u zie rondlopen ermee kom ik zeker eens dag zeggen... :retard: :drunken: :santa:
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

carat-freak schreef:
eldivino schreef:
carat-freak schreef:ja... zou het nu ook allemaal niet meer aan doen. had ook gedacht voor één van mijn oude t-shirts van carat aan te doen om naar de reunion te gaan. maar ga het toch ook maar niet doen... thans had ik vroeger veel van die t-shirts (liggen trouwens nog allemaal op zolder in mijn "weekend-memoires-doos" bv. een hele collectie van dance-opera, strictly-trance, bonzai, carat, illusion en nog enkele van la rocca, outline en baccardi's...
de meerderheid past nog eens niet meer of valt half uit elkaar :-D :-D :-D
Kdenk toch da ik het ga doen zenne, heb er ng ééntje liggen van zes jaar carat... :D aandoen die handel :-D

grtz
als ik u zie rondlopen ermee kom ik zeker eens dag zeggen... :retard: :drunken: :santa:
das goeie, la ik ken u ook wel zenne van ziens.. remember een maandje geleden in shaft toen? :D kheb u daar trouwens een pmke over gestuurd toen...

grtz
mi vario es primeiro
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Bieding is blijkbaar afgelopen, heeft iemand deze gevolgd?
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

eldivino schreef:
carat-freak schreef:
eldivino schreef: Kdenk toch da ik het ga doen zenne, heb er ng ééntje liggen van zes jaar carat... :D aandoen die handel :-D

grtz
als ik u zie rondlopen ermee kom ik zeker eens dag zeggen... :retard: :drunken: :santa:
das goeie, la ik ken u ook wel zenne van ziens.. remember een maandje geleden in shaft toen? :D kheb u daar trouwens een pmke over gestuurd toen...

grtz
ach ja... geheugen word er niet beter op...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast