Illusion is niet meer wat het geweest is.

Het forum van Illusion in Lier
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

Flasheur schreef:op retro classix zijnt bij mijn wete vooral de afgezaagde bekende retro platen a la hit hard, white line en van die toestande (toch wnr ik geweest ben :D ).. relijk harder dus dan memories waar het den goeien trance is da primeert.
Zo is het ;)
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

toen dak naar de memories ben geweest heb ik daar toch ook afgezaagde retro gehoord zenne....
hangt er misschien gewoon vanaf wie da draaid....
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

back to the 90's schreef:toen dak naar de memories ben geweest heb ik daar toch ook afgezaagde retro gehoord zenne....
hangt er misschien gewoon vanaf wie da draaid....
en wat gij gewoon bent van retro...
Ik vind het op de Retro Classix meer de retro die ge echt op iedere fuif hoort, de afgezaagde platen dus en harder dan Memories. Terwijl ge bij Memories meer dingen hoort die ge al wreed lang nimmer gehoord hebt... allee, dat is bij mij toch zo ;)
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

't is toch allebei retro, nah ..

heb vorige week nog zo'n discussie gehad ..

als ge iedereen bezig hoort, wil niemand de 'afgezaagde' retro
maar speel die platen tussen 2 en 3 en ze gaan uit hun dak
terwijl ge met machtige tranceplaten kunt afkomen waarop geen kat beweegt, omdat ze die ni kennen

kijk, de meesten onder ons bezien dit vanuit een oogpunt van dj/collector/freak, terwijl de massa daar beneden op den dansvloer daar ni zo mee bezig is
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Kelly* schreef:en wat gij gewoon bent van retro...
wa bedoelde daarmee?

Kelly* schreef:Ik vind het op de Retro Classix meer de retro die ge echt op iedere fuif hoort, de afgezaagde platen dus en harder dan Memories. Terwijl ge bij Memories meer dingen hoort die ge al wreed lang nimmer gehoord hebt... allee, dat is bij mij toch zo ;)
over die classix kan ik niks zeggen want daar ben ik nog ni naartoe gegaan.
ik vind gewoon dat op die memories zo commercieel gedraaid wordt.
ma da is dan mijn gedacht hé....
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

back to the 90's schreef: wa bedoelde daarmee?

Kelly* schreef:Ik vind het op de Retro Classix meer de retro die ge echt op iedere fuif hoort, de afgezaagde platen dus en harder dan Memories. Terwijl ge bij Memories meer dingen hoort die ge al wreed lang nimmer gehoord hebt... allee, dat is bij mij toch zo ;)
over die classix kan ik niks zeggen want daar ben ik nog ni naartoe gegaan.
ik vind gewoon dat op die memories zo commercieel gedraaid wordt.
ma da is dan mijn gedacht hé....
Bedoelde dat niet iedereen dezelfde defenitie gebruikt als het op retro aankomt.

De keer dat ik Memories geweest ben vond ik het zelf ook commercieel een redelijk saai... dat is 1 van de enige weekends dat ik niet in Illusion te vinden ben. Maar goed, ben er nog maar ene keer geweest tijdens Memories, misschien net de verkeerde editie meegemaakt, binnenkort nog eens proberen.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

Kelly* schreef:Bedoelde dat niet iedereen dezelfde defenitie gebruikt als het op retro aankomt.
retro is retro hé,die persoon hoort graag hitjes de ander hoort da dan ni graag en zo is er altijd iets hé ;)

Kelly* schreef:De keer dat ik Memories geweest ben vond ik het zelf ook commercieel een redelijk saai... dat is 1 van de enige weekends dat ik niet in Illusion te vinden ben. Maar goed, ben er nog maar ene keer geweest tijdens Memories, misschien net de verkeerde editie meegemaakt, binnenkort nog eens proberen.
heb ook nog ma 1ne memories gedaan...
de laatste wou ik ook gaan,ma dan hebben ze mij gezegd dat het weer geen vette was dus ben ik ni geweest....
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 sep 2007, 13:43

Bericht door Kelly* »

back to the 90's schreef:
retro is retro hé,die persoon hoort graag hitjes de ander hoort da dan ni graag en zo is er altijd iets hé ;)
Dat bedoelde ik min of meer :mrgreen:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Bericht door djginod »

Op een RETRO avond in een discotheek alla La Rocca of Illusion, moet je ZOWEL de afgezaagde platen horen, met daarbij de nummers die je nu nie meer vaak hoort, maar men TOEN wel draaide !

Hit Hard zou ik thuis laten, maar een remix van Dominator (frank de wulf of Joey Beltram's versie bv) zou ik wel draaien.

Oja, iemand een idee wanneer men in Illusion house ging spelen ? Ik hoorde afgelopen zondag dat dat pas in 1992 is begonnen !
Club Owner
Berichten: 864
Lid geworden op: 03 okt 2007, 14:22
Locatie: Herentals City

Bericht door Fieneke »

Trab schreef:
Fieneke schreef:Op retro wordt retro gedraaid en op memories trance :mrgreen:
Dus gij vind dat retro geen trance kan zijn ofzo?
Jawel jawel, ik wist het he, dak meneige moest verklaren :mrgreen: Maar ik probeerde ergens een onderscheid te maken eeeeeeej :mrgreen:
A dream is just a dream when you don't do an effort to make the dream work

It's just an Illusion..

Do not argue with idiots. They will drag you down to their level and beat you with experience
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

djginod schreef:Op een RETRO avond in een discotheek alla La Rocca of Illusion, moet je ZOWEL de afgezaagde platen horen, met daarbij de nummers die je nu nie meer vaak hoort, maar men TOEN wel draaide !

Hit Hard zou ik thuis laten, maar een remix van Dominator (frank de wulf of Joey Beltram's versie bv) zou ik wel draaien.

Oja, iemand een idee wanneer men in Illusion house ging spelen ? Ik hoorde afgelopen zondag dat dat pas in 1992 is begonnen !
als ik het goed voorheb bestond illusion al voor 1992, maar werden er toen sporadisch house-avonden georganiseerd. in 1992 ging het hek van de dam :eye:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Club Owner
Berichten: 782
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:30
Locatie: antwerp - belgium

Bericht door bouq »

de neef van ne maat van mij, heeft ooit in een lang vergeten periode in Illusion gedraaid, en dien zen ma was wc-madam ofzo

zijn naam was Gino Gosseries ofzoiets, denk dat het in de jaren 80 moet geweest zijn

dien mens zijn broer is nog Belgisch kampioen scratchen geweest ook

afin, kzal is zien op de platen die ik van hem kocht naar de juiste naam

heb er ooit wel een videoband van gezien en zo

weet iemand hier meer over ? of moetek dien videoband proberen te bemachtigen als bewijs ? :)
.:: now .. locate the master control center of the body .. the human brain .. the mind ::.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

poehaaaaa schreef: als ik het goed voorheb bestond illusion al voor 1992, maar werden er toen sporadisch house-avonden georganiseerd. in 1992 ging het hek van de dam :eye:
Lees meer hierover op onze Wiki pagina's ;)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 nov 2007, 11:28
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door montana »

op de memories spelen ze echt wel GEEN commerciele platen ze , misschien hier en daar maar over het algemeen echt ni !

ja de platen zoals latex-encore , komakino - man on mars , da is vanzelf sprekend dat ze die draaien , die word ge niet beu
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

montana schreef:op de memories spelen ze echt wel GEEN commerciele platen ze , misschien hier en daar maar over het algemeen echt ni !

ja de platen zoals latex-encore , komakino - man on mars , da is vanzelf sprekend dat ze die draaien , die word ge niet beu
das ieder voor zijn eigen hé....
gij wordt die misschien ni beu,ma andere dan weer wel...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten