The Church/HG/ATV

Het forum van Holy Ghost in Sirrault
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

The Church/HG/ATV

Bericht door JJ »

ik word hier overvallen door een zware vlaag van nostalgie met op deze site terecht te komen... jesus, Boccaccio, 55, ATV(Kooigem, Kobbegem)/ Le Café/Church, Cirao, Extreme, H2O, La Rocca, de eerste Ten days of Techno edities,... het lijkt (en is) wel een eeuwigheid geleden, ergens in een vorig leven... :?
Maar de Villa in Kooigem blijft voor mij de onbetwiste nummer 1, daar kan ik gewoon triestig van worden als ik daar aan terugdenk en besef dat ik zoiets nooit meer ga meemaken: zo wijs, zo ongelooflijk, op een moment in mijn leven dat ik mij ook niks moest aantrekken en er 200% kon van genieten...

Ik zou wel uren kunnen doorgaan over die geschifte jaren 92-97 maar daar heeft niemand een boodschap aan. Wat de Holy Ghost betreft wil ik wel nog het volgende kwijt: het was kort maar krachtig! Iedereen die in zak en as zat nadat de Villa in brand was gestoken keek vol verwachting uit naar wat Laurence van plan was. De Cirao was zeker geen volwaardig alternatief (ik heb er persoonlijk nooit veel moeten van weten van die tent) ondanks PhiPhi - die zijn samenwerking met Laurence had stopgezet- en Fredje achter de draaitafels.
En toen was er "Ressurection", de openingsparty van Laurence in de HG, voor de gelegenheid veranderd in The Church... een oude kerk op een heuvel (Mont Garni geloof ik) vlakbij Sirault in the middle of fucking nowhere! Spots in de nok van de toren, de dj's waar vroeger waarschijnlijk het orgel had gestaan en een broeierig ('t was juli) maar super uitgelaten sfeerke, alle bekende gezichten terugzien uit Kooigem...shit 't is gelijk dat dat vorig jaar was!
Op de openingsparty heeft PhiPhi wel nog een laatste keer gedraaid, om 2 uur (of zoiets) in de namiddag was hij nog bezig! Dienen zomer was ginder vré decadent...
Maar de zotste fuif ginder was zonder twijfel Halloween!! Ik herinner mij nog vré goed (kippevel-moment) dat ergens in de voormiddag Laurence de microfoon nam en iets zei in de trant van "La Rocca est dejà fermée, main ici on continue encore... avec MARKO!!" En Marko die daar een superplaat opsmeet en de keet die gewoon ontplofte :mrgreen: (ik heb dienen set trouwens op cassette!)

Maar vré lang heeft het daar niet geduurd, we zaten daar in DE maffiaregio van België en die gasten hebben dan ook de deuren overgenomen. Op 't einde zat daar niemand meer van vroeger, was er geweld binnen en op en rond de parking (geld moeten afgeven onder bedreiging en van die toestanden) Da's naar mijn bescheiden mening trouwens het begin van 't einde geweest voor Laurence en ATV: ze heeft die buitensmijters meegenomen als security naar ATV in Kobbegem en alhoewel ik daar ook elk weekend zat omdat het de max was, was de sfeer daar soms veel grimmiger dan ooit tevoren, met het uiteindelijke gekende gevolg...

Ik kan die foto's niet bekijken in de vorige posts, ligt dat aan mijn computer of zo???
Josjie

Bericht door Josjie »

die zijn dan waarschijnlijk offline gehaald door de mensen die ze gepost hadden...

enne moogt gij blijven vertellen van mij ze... als ge verhalen hebt... daarvoor dient het forum. Daarin zijn we allemaal geïnteresseerd in...
Gio

Bericht door Gio »

Inderdaad, wij zijn één en al oor...

En met de nadruk op oor, die cassettes moogt ge gerust rippen en posten :D
puree

Bericht door puree »

super lekker verhaaltje. Doet mij eveneens terugdenken aan de ATV Kooigem tijden ... Vond idd. ook dat Palm Beach al veel meer "gehyped" was en er veel niet ATV volk meer te vinden was ...
Die Halloween fete moet idd. ongelooflijk geweest zijn .. en dat dan nog op cassette hebben ... :shock: :shock:

please go on ... :wink:
model500

Bericht door model500 »

ja als je het mij vraagt,posten die tape!!!!!!!!! :wink:
Gio

Bericht door Gio »

model500 schreef:ja als je het mij vraagt,posten die tape!!!!!!!!! :wink:
Mij hoeven ze 't zelfs niet te vragen :D
puree

Bericht door puree »

kwil die foto's er wel eens terug opzwieren of doorsturen per msn bv ...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Ik persoonlijk vind die verhalen ZALIGGGGG....so keep em coming.
Enne welkom op het forum :wink:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

inderdaad, laat maar komen die good old stories. en indien iemand kan mogen die foto's ook eens gerepost worden, zou ze graag ook eens zien.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

Bring on the stories dude :wink: ik heb nog nooit veel verhalen gehoord over t uitgaan dus ben zeker geintresseerd :!: greetz 8)
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

een cassetje op dit forum placeren, hoe gaat dat in zijn werk? Ik lees hier termen als 'rippen' en 'leechen' maar als technologie-nitwit begrijp ik daar geen snars van...

als ik wat meer tijd heb, plaats ik nog verhaalke over de oude ATV onder die rubriek! :wink:
Richman

Bericht door Richman »

Nice 1 JJ!

Welcome to the club, jij moet toch ook een jonge dertiger zijn!

8) 8)
JJ
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 29 mar 2005, 16:17
Locatie: Gent

Bericht door JJ »

idd. Richman, juist 30...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

JJ schreef:een cassetje op dit forum placeren, hoe gaat dat in zijn werk? Ik lees hier termen als 'rippen' en 'leechen' maar als technologie-nitwit begrijp ik daar geen snars van...

als ik wat meer tijd heb, plaats ik nog verhaalke over de oude ATV onder die rubriek! :wink:
Je bent van het Gentse hé JJ, ik wil u anders wel helpen met het rippen daar dat nog een ingewikkeld iets is.
Wat betreft het uploaden.
Zit je bij Telenet??
Gio

Re: The Church/HG/ATV

Bericht door Gio »

JJ schreef:
Ik zou wel uren kunnen doorgaan over die geschifte jaren 92-97 maar daar heeft niemand een boodschap aan.
Tuurlijk wel!!!!! :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten