The Church/HG/ATV

Het forum van Holy Ghost in Sirrault
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

cloud schreef: ik verzamel sinds 92 en heb er ondertussen een 900tal,het zijn allemaal mijn schatjes :wink:
:shock: ik hoop voor u da die nooit verloren gaan, da gaat ge uzelf nooit vergeven, als ek u was zou ek der toch men werk van maken om die allemaal op ne dvd te zwieren ze..
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

HG

Bericht door ProgressNation »

Had deze ochtend nog een keer afgesproken met een collega van op mijn eerste werk (die in deze regio woont) om iets gaan te drinken op de markt daar 10 min. verder. Op de terugweg efkes afgeslagen om de HG te bezichtigen. Telkens als ik die daar zie liggen van op de steenweg breekt mijn hart. Zo een gebouw daar zien leeg staan ... desnoods maken ze er opnieuw een kerk :D van, maar dat gebouw zo laten verloederen. Discotheek zal het nooit meer worden volgens mij ... Iedereen die min of meer voor house is rijd door naar Doornik en Mons is redelijk RnB / Jump / Allround gericht voor zover ik weet + het probleem vd buurtbewoners, niet veel maar genoeg om dwars te liggen.

Ik ken deze regio vrij goed omdat mijn ouders daar ook in mijn kindertijd regelmatig bij vrienden / collega's gingen. Daarmee had ik thuis nog een keer naar de weg gevraagd om zeker te zijn. En het strafste is ... dat mijn pa nu beweert dat hij daar in de jaren 70 nog is uitgeweest met de fiets :lol: Toen was het ook al erg berucht en zou toen ook gesloten zijn na klachten van buurtbewoners over 'serieuze' overlast op alle gebied.

Ik heb deze ochtend geen foto's kunnen trekken maar tijdens mijn congé ga ik zeker terugkeren.
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

kan ni wachten op die foto's :D

ik ga vant verlof es langs den Extreme paseren ook ;)
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Heb jij 900 tapes Cloud :shock:
Miljaar...'k wist da ge der een deftig aantal had maar zoveel :shock:
RESPECT DUDE :wink:
Ik zit mee mijn zielige 600+ nog maar aan 2/3 dan :lol:
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

jama 900 tapes hebbe is ni moeilijk eh... 900 goeie tapes hebben das iets anders waarop ik nix wil zeggen op u tapes eh Cloud... if you know what i mean :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Ik vind het persoonlijk vetter als je allemaal originele tapes hebt van overal waar je geweest bent,ik heb er maar een 150 tal ma dit is wel overal van waar ik zelf geweest ben,clubs waar ik nooit geweest ben daar heb ik een aantal sets van op cd ma dit is mijn mening hé.
Groetjes
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

funkadelic groovestar schreef:Ik vind het persoonlijk vetter als je allemaal originele tapes hebt van overal waar je geweest bent,ik heb er maar een 150 tal ma dit is wel overal van waar ik zelf geweest ben,clubs waar ik nooit geweest ben daar heb ik een aantal sets van op cd ma dit is mijn mening hé.
Groetjes
Ik volg u daarin! Aan uw eigen tapes hebt ge nog herinneringen he. Dat maakt dat zo speciaal. Bij sommige kan ik me nog perfect de situatie inbeelden. 8)
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

Trab schreef:
funkadelic groovestar schreef:Ik vind het persoonlijk vetter als je allemaal originele tapes hebt van overal waar je geweest bent,ik heb er maar een 150 tal ma dit is wel overal van waar ik zelf geweest ben,clubs waar ik nooit geweest ben daar heb ik een aantal sets van op cd ma dit is mijn mening hé.
Groetjes
Ik volg u daarin! Aan uw eigen tapes hebt ge nog herinneringen he. Dat maakt dat zo speciaal. Bij sommige kan ik me nog perfect de situatie inbeelden. 8)
astemblift!
ik heb dat nog bij véél k7jes ze, dat ik exact weet waar ik toen stond of tege wie ik aan't praten was,memories! :D

trouwens iedereen kan 600 tapes hebben als ge het doet zoals de keskon, setjes op tape zetten..
Ibiza Fuckin' Island!
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

MIE!! schreef:
Trab schreef:
funkadelic groovestar schreef:Ik vind het persoonlijk vetter als je allemaal originele tapes hebt van overal waar je geweest bent,ik heb er maar een 150 tal ma dit is wel overal van waar ik zelf geweest ben,clubs waar ik nooit geweest ben daar heb ik een aantal sets van op cd ma dit is mijn mening hé.
Groetjes
Ik volg u daarin! Aan uw eigen tapes hebt ge nog herinneringen he. Dat maakt dat zo speciaal. Bij sommige kan ik me nog perfect de situatie inbeelden. 8)
astemblift!
ik heb dat nog bij véél k7jes ze, dat ik exact weet waar ik toen stond of tege wie ik aan't praten was,memories! :D

trouwens iedereen kan 600 tapes hebben als ge het doet zoals de keskon, setjes op tape zetten..
idd heb da ook bij bepaalde setjes die ik ergens gedownload heb
en juist daarom wil ik die terug op tape zetten
hoe meer back up hoe beter (spreek uit ondervinding :? )
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

:?: setjes downloaden om dan op tape te zetten :?:

enfin ieder zijn muziekfetish :wink:
wie heeft die niet :mrgreen:
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

idd wel behoorlijk bizar :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
keskondisco

Bericht door keskondisco »

:lol: Ne bizarre fetisch is 't echt wel...
Maar meer als 100 van de +600 gaan da der nie zijn ze.
Ong. een 200 zijn zelf gekocht en de andere verkregen door te ruilen zoals iedere cassette freak wel doet/deed.
En zoals Djaxx zegt...mss had 'k er ook al 900 of 1000 knn hebben maar naar ruis ga 'k mij nie zette luisteren dus slechte tapes in alle opzichten vliegen er bij mij uit en dan mag da nog nen tape zijn van de laatste avond Balmoral of Extreme or whatever.
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

keskondisco schreef: dan mag da nog nen tape zijn van de laatste avond Balmoral of Extreme or whatever.
die houde toch gwn als aandenken :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

hg

Bericht door ProgressNation »

Ben vanaf dit weekend in verlof en ben van plan om nog es langs te gaan voor enkele foto's ... en wat souvenirs (brokstukken).
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: The Church/HG/ATV

Bericht door Krozfader »

Ik ben in maart ook eens langstgeweest, en da was een hele trip om er te geraken, had eerste hier alles eens goed gelezen, dan maar op goed geluk vertrokken... Onderweg nog aan de Mackencie even gestopt maar da was ook gene vetten meer precies.... Het oude logo was nog herkenbaar, maar het zag er ook maar afgeleeft en louche uit, wat een voorsmaakje was op hetgeen wat moest komen...

Uiteindelijk na lang rondrijden in de streek merkte ik de toren op in de verte.... De eerste adrenaline stoot kwam op want nu kwam het er op aan met nie al te veel vertoon daar te arriveren ivm met de niet al te leuke buren zoals ik hier al las, beter voorkomen dan maar....

Mijn wagen geparkeerd en ik zag al beweging bij de verste buur, maar ik dacht nu even doorzetten, foto's trekken en wegwezen, ik was alleen op pad wat er dus wel voor zorgde dat de adrenaline in mijn kop tekeer ging.... snel naar binnen gegaan.... man man man, eerste indruk machtig maar ook kompleet vervallen vanbinnen wat dus voor een hele foute indruk zorgde, ik voelde me kompleet nie veilig en het geluid van de duiven die er in rondvlogen maakte dat je dus nie zo goed kon opletten of je andere geluiden kon horen van naderende buren die ook even kwamen kijken ofzo, ik was echt op mijn hoede, heb heel veel foto's genomen van alle ruimten waar er wel vrij spooky art op de muren stond met heel flashy kleuren.... voor mij was het daar een echt flipkot hoor, en twas dan nog overdag.... Ik denk steek me daar savonds binnen na een uur zie je zeker vliegen van de schrik, ben even tot boven geweest via de trap.... echt wel een super locatie voor een dancing.... spijtig dat het in zulke regio ligt waar dus de maffia blijkbaar de boel verziekt heeft.... Vpnd het wel grappig en spooky tergelijkertijd da de kapstokken nog in de vestiare hingen, maar dan wel met een centimeter stof erop vrij bizar ze.... Dan snel naar buiten terug, nog even wat foto"s van de buitenzijde getrokken en de wagen in om me dan een kleine kilometer verder te parkeren met nog de toren in zicht om dan toch even te bekomen... wou er zo snel mogelijk weg je weet maar nooit wie er kan arriveren hé..... ben er al bij al misschien een 15 minuten geweest maar het liet toch een diepe indruk na.... Ik zou zeggen voor de avontuurlijken zeker eens doen..... het blijft iets heel speciaal....


kzal die fotokes ne keer uploaden na het weekend, zitten echt wel prachtige bij....
"The second most popular game that we played as children is House"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten