Foto's Holy Ghost maart 2008

Het forum van Holy Ghost in Sirrault
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door Sirocco »

After schreef:een kerk als dancing, we gaan het nooit meer meemaken
Jawel er zijn zeker nog locaties in kerken. Limelight in NY (weet niet of het nog bestaat). Iets dichter in de buurt; Nightlive in Maastricht (inmiddels ook al gesloten). Marko is er ook wel vaker guest geweest. Voor de rest was de programmering niet zo spannend (tiesto en co) Http://nightlive.hyves.nl/album/3026211 ... _state__=2
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door Dr. Poppers »

Sirocco schreef:
After schreef:een kerk als dancing, we gaan het nooit meer meemaken
Jawel er zijn zeker nog locaties in kerken. Limelight in NY (weet niet of het nog bestaat). Iets dichter in de buurt; Nightlive in Maastricht (inmiddels ook al gesloten). Marko is er ook wel vaker guest geweest. Voor de rest was de programmering niet zo spannend (tiesto en co) Http://nightlive.hyves.nl/album/3026211 ... _state__=2
'k Heb Kenny Hawkes daar jàren geleden eens gezien (feestjes heetten toen toepasselijk 'House of God')... Nice!
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door Lestat »

:lol: als ik dit bericht zo lees

Dit is toekomst :
After schreef:een kerk als dancing, we gaan het nooit meer meemaken
Dit is heden :
Sirocco schreef:Jawel er zijn zeker nog locaties in kerken.
en dan "er zijn zeker nog locaties" :
Sirocco schreef:Limelight in NY (weet niet of het nog bestaat)
Sirocco schreef:dichter in de buurt; Nightlive in Maastricht (inmiddels ook al gesloten)
Als jullie getrouwd waren, raadde ik jullie een huwelijksconsulent aan :lol: :lol: :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door Sirocco »

Hey Lestat, zit je weer op de leraren stoel :cheers:

ATV church was, meen ik, gesloten in '96
De laatste keer dat ik in NY was was Limelight er nog (nu ik ben er niet wekelijks, dus kan het ook niet verifieren dat het nog bestaat).
Nightlive maastricht is gesloten sinds 2006.
Het lijkt me dat die 2 toch voorbeelden zijn van clubs die ruim na sluiting van The church hebben bestaan.
Nog een voorbeeld; Ik ben in Sydney beland in een afterclub in een kerk. Bestaat ie nog? Who knows? Maar er zal vast een club ergens in een kerk bestaan...
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door Lestat »

Sirocco schreef:Hey Lestat, zit je weer op de leraren stoel :cheers:

ATV church was, meen ik, gesloten in '96
De laatste keer dat ik in NY was was Limelight er nog (nu ik ben er niet wekelijks, dus kan het ook niet verifieren dat het nog bestaat).
Nightlive maastricht is gesloten sinds 2006.
Het lijkt me dat die 2 toch voorbeelden zijn van clubs die ruim na sluiting van The church hebben bestaan.
Nog een voorbeeld; Ik ben in Sydney beland in een afterclub in een kerk. Bestaat ie nog? Who knows? Maar er zal vast een club ergens in een kerk bestaan...
Haha kon 't ni laten :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door After »

http://nightlive.hyves.nl/album/3026211 ... _state__=7

off-topic maar dit is toch een té zalige foto vanuit die dancing/kerk :mrgreen: :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door Lestat »

After schreef:http://nightlive.hyves.nl/album/3026211 ... _state__=7

off-topic maar dit is toch een té zalige foto vanuit die dancing/kerk :mrgreen: :mrgreen:
Hij vindt toch ook alles he :D

Wel veel licht daar :eek: - doet me wat denken aan dilano (1 van de meest afgrijselijke discotheken waar ik ooit ben binnen geweest) - ik zou t in 1ste instantie al veel donkerder houden, en ook hier en daar proberen de grote oppervlakte te breken, om t allemaal iets meer sinister te maken
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door Sirocco »

Die locatie had echt potentie. Voordat het een club was waren er al regelmatig erg leuke feesten na modeshows etc. Daarna kwam die club die eerst een Live muziekanten locatie moest worden (a la paradiso amsterdam), vandaar die duffe naam. Maar dat is nooit van de grond gekomen, toen dat hele club verhaal. Eerste halfjaar was ook wel aardig met oa de House of God feesten waar dr. Poppers het over had. Toen kreeg Tiesto een maandelijkse residentie en nog een hoop andere commerciele jocks. En dan gaat het budget knagen he. Van wanhoop is men zelfs op het einde halve jump avonden gaan organiseren. Eeuwig zonde, imho.
Zelf heb ik er ook ns gedraaid in het begin, maar de accoustiek was bar slecht en dat kreeg men maar niet opgelost. Ook was de locatie echt heel groot. Op de foto's lijkt het kleiner dan het is. Dat is al heel moeilijk. Bovendien midden in de stad en dan heb je al snel van die zatte binnenlopers om 3 uur. Mijn ervaring is dat voor een echte club je beter een beetje afgelegen kunt liggen. Daar komen dan ook de echte party people op af.

Nu staat het te koop; kom op after je kunt zo een club in een kerk beginnen ;)
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door Lestat »

Sirocco schreef:Mijn ervaring is dat voor een echte club je beter een beetje afgelegen kunt liggen. Daar komen dan ook de echte party people op af.
Helemaal mee eens :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 364
Lid geworden op: 03 jan 2007, 16:09

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door Sirocco »

In Limelight was de accoustiek ook verschrikkelijk slecht. Ik kreeg gewoon pijn aan mijn oren ervan. De club had wel een (of twee) ballustrade(s) zoals the church dat was weer niet in Nightlive. For the record; Limelight was die club uit Basic instinct. In de film hoor je zelfs een paar Belgische plaatjes.

Die afterclub in Sydney waar ik het over had vond ik zelf het meest bizar qua locatie. Midden in het financial district omsloten door wolkenkrabbers stond een klein kerkje met binnenplaats en daar was gewoon een afterclub. Op zondag was het in dat district helemaal uitgestorven ideaal voor te feesten. Ik vond dat zo surrealistisch tussen die hoge wolkenkrabbers. Net een of andere oase.
Ik weet alleen de naam niet meer. Wel heb ik nog ergens foto's.
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door After »

Sirocco schreef:Nu staat het te koop; kom op after je kunt zo een club in een kerk beginnen ;)
het is mijn ultieme droom om ooit een club op te richten ja :oops:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door Lestat »

After schreef:
Sirocco schreef:Nu staat het te koop; kom op after je kunt zo een club in een kerk beginnen ;)
het is mijn ultieme droom om ooit een club op te richten ja :oops:
Mijn ultieme droom gaat meer in de richting van een trio met de olsen twins ofzo :cheers: maar hey, ieder zijn ding he :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door After »

de eigenaar van een goed draaiende club krijgt zo wekelijks aanbiedingen :albino:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door Lestat »

After schreef:de eigenaar van een goed draaiende club krijgt zo wekelijks aanbiedingen :albino:
Goe da'k uwe msn heb - stel dat t ooit zover komt, uw vrienden ni vergeten he :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: Foto's Holy Ghost maart 2008

Bericht door jeec426 »

vind dat het er nog deftig uitziet na zoveel jaar

ongelooflijke locatie
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast