God bestaat?

Het forum van Holy Ghost in Sirrault
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

keskondisco schreef:
cloud schreef:van in holy ghost?
94 en Holy Ghost?
Kan dit?
jaja, op die flyers-site staan zelf flyers van 93 zodus da kan! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja gij,de holy ghost bestond al ne tijd toen laurence en haar team er in trok na de brand te kooigem(juni 94 bezette ze de holy ghost)en maakte ze er the church van
keskondisco

Bericht door keskondisco »

cloud schreef:ja gij,de holy ghost bestond al ne tijd toen laurence en haar team er in trok na de brand te kooigem(juni 94 bezette ze de holy ghost)en maakte ze er the church van
Aha ... zo zit de vork in de steel.
Good 2 have our cloud on a blurry day :P
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

keskondisco schreef:
cloud schreef:ja gij,de holy ghost bestond al ne tijd toen laurence en haar team er in trok na de brand te kooigem(juni 94 bezette ze de holy ghost)en maakte ze er the church van
Aha ... zo zit de vork in de steel.
Good 2 have our cloud on a blurry day :P
Of

He isn't blurry on a cloudy day.
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

:lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

insane..
kben echt te laat geboren man :(

zulke dingen maak ik nooit meer mee :'(
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

hg

Bericht door ProgressNation »

Weet het exacte adres niet maar kan er zo wel naartoe rijden. Je moet steenweg Saint-Ghislain (SHAPE,...) nemen richting Mons - Baudour. Het is altijd de hoofdbaan volgen (steenweg), eens je in Sirault komt moet je goed op je linkerkant kijken ... en je zal het kerkje van de foto wel in de verte (klein zijstraatje) herkennen. Dan moet je een klein baantje nemen richting kerk ... Ik ben er tijdens congé nog niet geraakt voor recentere foto's maar ik houd me aan mijn belofte. (De kerk ligt dus voor het lange stuk bos vlak voor Baudour in een zijstraatje).

Kerkje is nog altijd chique om te zien, alhoewel buurtbewoners stiekem van uit hun tuin zaten kijken wat ik daar kwam uitspoken. Ze waren er niet gerust in.

Vlak voor de kerk is er links van je een steegje met enkele huizen (het huis dichtst bij HG is zelfs een serieuze kast, zo een hoog chique herenhuis). Vandaar ook mijn vermoeden dat er nooit iets meer zal komen. Staat dus in the middle of nowhere ... op die 2-3 huizen na, spelbrekers :shock:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast