God bestaat?

Het forum van Holy Ghost in Sirrault
puree

Bericht door puree »

voilà, zoals beloofd de foto's : (dienen Astra is nie van mij !)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Josjie

Bericht door Josjie »

tzijn die die door die member van UEB getrokken zijn? :-)

ja dus :-)
puree

Bericht door puree »

joat :wink: Fran is the name. Maar wellicht dat een groot deel hier die gemist heeft toen ...
Josjie

Bericht door Josjie »

Heb daar vanmiddag nog naar een retromix van zitten luisteren van die Fran
Richman

Bericht door Richman »

Nice pictures , maar je moet je daar niet veel bij voorstellen de holy ghost was redelijk basic hoor niet teveel deco uitgezonderd die wal-paintnings en er stond ook een bar of 2 tegen die muur langs achter geplakt! En boven kon je ook iets drinken!

Memory's man :(
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Woow, als ge van een donker, louche, abnormaal kot spreekt awel aan die foto's te zien was het daar zeker vanda!!
Jammer dat ik er nooit geweest ben :cry:
model500

Bericht door model500 »

dat zijn de foto's die ik bedoelde een paar reply's trug,maar die site is ofline!
zonde toch om zoiets te aanzien! :wink:
Krizzz

Bericht door Krizzz »

ja watte da zag er mij wel dé partylocatie uit zenne! :D
donker, louche, waarschijnlijk wel goeie muziek, meer moet da ni zijn...
Spijtig dat deze van voor mijn tijd is :cry:
Richman

Bericht door Richman »

Da was echt creepy hoor er leidde daar een smal pad naartoe en langs da pad stonden daar van die bomen, zoals vanop een kerkhof, die allemaal samengegroeid waren en aan het einde kwam je aan the Church!

Spooky shit man!
Krizzz

Bericht door Krizzz »

zulke clubs maken ze ne meer :roll:
sunglasses at night

Bericht door sunglasses at night »

man man, wat een locatie!

Waar is dat juist? Hoelang staat het al leeg? Zijn die foto's onlangs getrokken, of ook al een paar jaar geleden?
puree

Bericht door puree »

Holy Ghost was in Sirault (bij Mons). foto's zijn iets meer dan een jaar geleden getrokken. Nadat de Villa daar z'n boeken heeft toegedaan is het snel bergaf gegaan met Holy Ghost. De ligging heeft hun de das omgedaan peis ik (zie ook The Mackenzie : slechte ligging ...)
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

holy ghost

Bericht door ProgressNation »

inrichting binnen doet me wat aan de Nova / Pulp denken. Met die trapkes aan den entree.

De regio is idd niet house-minded. In de beginperiode van de housescene waren mensen bereid om van ver te komen, eens er meer clubs dichter bij de deur kwamen zullen velen waarschijnlijk afgehaakt hebben. Zelfde voor de Mackenzie ... + Toen ze Heaven opnieuw veranderden in Mackenzie, zijn ze een periode dicht geweest. Sindsdien is het niet echt meer goedgekomen. Hadden ook op meer Vlamingen gerekend o.w.v. de naamsverandering denk ik.

Wat me wel vaak opvalt is dat vele clubs vooral dan in Wallonië gewoon niet overleven o.w.v. van een slecht beleid (geen promo, nalatigheid,...)
Richman

Bericht door Richman »

inrichting binnen doet me wat aan de Nova / Pulp denken. Met die trapkes aan den entree.
Nee hoor heb zowel in the church en in de nova geweest is niet echt hetezelfde
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

nova

Bericht door ProgressNation »

ja das waar bij Nova waren de trapkes in het midden :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten