Hoe de globe overleven????

Het forum van Globe in Stabroek
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

dj_neo schreef:Ik heb altijd gedacht dat Carat het meest agressieve kot van allemaal is geweest. Toch naar adhv. de verhalen die ik hier gelezen heb. Komaan, Thaman. Globe was uw tijd... :) Was het daar echt van als je wat scheef keek naar een gast, je in de problemen zat? :-o

Anders ging ik serieus wat lappen gekregen hebben daar.
kga nu overdrijven mor ik vond de Carat voor janette :) de muziek flauw, het volk flauw..........ook al wist ik dat er "serieuze" figuren binnestak ;)

in de globe hong het er vanaf wie je te lang bekeek, en het was lang niet altijd zo, vond het nog vrij kalm voor hetgeen er werd van verteld.
buiten die schietpartij dan :mrgreen:

Stanne schreef:Ik heb in Globe en Carat ook raar of zelden échte dikke ambras gezien.
Twas vooral de sfeer of de uitstraling .
voila
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

ik heb in carat toch een paar keer serieuze en indrukwekkende ambras gezien ... en dunno wie je hebt horen draaien maar bij ons was de muziek meestal super :)

Franky, Philip, Wout, Cosmo, ... allemaal lekkere setjes van die mannen.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

carat can't beat axiome!!!!!!
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

cloud schreef:carat can't beat axiome!!!!!!
Neither BALMORAL :twisted:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

In Balmoral heb ik ooit de gast tegen het lijf gelopen waarvan destijds iedereen schrik had in de middelbare school. Toevallig een Marokaan. Op feesten in de buurt was het steeds zwaar prijs tussen de gasten uit mijn buurt en hem en zijn vrienden. Dikken ambras. In Balmoral kwam die gewoon ne goeiendag zeggen en heeft hij uiteindelijk nog een lift mee naar Lier gevraagd :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

quincy schreef:ik heb in carat toch een paar keer serieuze en indrukwekkende ambras gezien ... en dunno wie je hebt horen draaien maar bij ons was de muziek meestal super :)

Franky, Philip, Wout, Cosmo, ... allemaal lekkere setjes van die mannen.
kan enkel zeggen dat het de periode na de sluiting van de Globe was, flauwen truut wast :P
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

haha,

Mijn madam zit ook altijd bezig da het in Balmoral echt een goeie sfeer was en geen ambras. Dan zeg ik altijd het door de :alien: en :eye: misschien een vertekend beeld geeft :D

In cherry moon, illusion en carat was iedereen ook mijne kameraad zenne
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

In de keet waar wij childen (Ibiza/Reality) heb ik pertang een paar keer beangstigende dingen gezien. Wolfijzers en schietgeweren :mrgreen:
Meestal gebeuren zo'n dingen door niet-vaste klanten !
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

wat de muziek betreft vond ik de Globe bij momenten toch ook wel zware tube ze. In de meeste afterketen draaiden ze toch vooral wat rustiger, maar die setjes van de Globe knallen goed door. Er zitten wel rustigere momenten tussen, maar er passeert even goed hardcore
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 mar 2008, 20:31
Locatie: Geel

Bericht door Globejunk »

er is geen zwaarder kot geweest dan de Globe,zeker weten
als wij daar int begin kwamen was da het eerste half uur serieus aanpassen en dan bedoel ik het gure volk,de sfeer de muziek die loeihard stond,nie normaal man en echt vechtpartijen heb ik er nie echt gezien
ik was na een urrtje daar volledig van de wereld,ja wie nie daar he
en ik had mezelf dan ook nie meer in de hand en da bedoel ik dan door de pillen en snuifjes dat ik ongecontroleerde bewegingen maakte ,ik kroop zelfs in de box en den rudy haalde mij er dan uit,man wat een tijd
da maak je nooit meer mee ook de dj s van toen niet meer
Op mijn sterfbed zal ik nog steeds aan de Globe denken!!!!!!!!!!!!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

500 meter ver hoorde de muziek toen al klinken, ge moest is niet vragen hoe hard da spel daar binne stond. Menigmaal met zwaar fluitende oren buiten gestrompeld. En vraag me vandaag de dag nog steeds af hoe dat spel daar nooit is ingestort ! Ik moet eerelijk zijn dat ik me ook moest aanpassen het 1ste half uur, want ik voelde me er niet echt op mijn gemak. Zaten zware kleppers binnen in der tijd.

Nu zovele jaren later moet het toch verschrikkelijk geweest zijn als je er vlakbij woonde, zou er heden ten dage niet mee om kunnen en mochten ze boel direct sluiten.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

varth schreef:wat de muziek betreft vond ik de Globe bij momenten toch ook wel zware tube ze. In de meeste afterketen draaiden ze toch vooral wat rustiger, maar die setjes van de Globe knallen goed door. Er zitten wel rustigere momenten tussen, maar er passeert even goed hardcore
't is da wa ik ook bedoel. OK zwaar volk da zit vaak in Afters, maar gewoon diene muziek. Kan me inbeelden da als welle ons weekendjes begonnen op donderdag of vrijdag da we tegen de zaterdagmorgen wel al serieus gesteld waren. en om dan nog zo nen harde hardcore muziek in nen after te hebben. 't lijkt me nu nen droom. Ik zou gewoon flippen.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 dec 2008, 20:59

Re:

Bericht door Dj Creator »

StevenR_73 schreef:
dj_neo schreef:Ik heb altijd gedacht dat Carat het meest agressieve kot van allemaal is geweest. Toch naar adhv. de verhalen die ik hier gelezen heb. Komaan, Thaman. Globe was uw tijd... :) Was het daar echt van als je wat scheef keek naar een gast, je in de problemen zat? :-o

Anders ging ik serieus wat lappen gekregen hebben daar.
kga nu overdrijven mor ik vond de Carat voor janette :) de muziek flauw, het volk flauw..........ook al wist ik dat er "serieuze" figuren binnestak ;)

in de globe hong het er vanaf wie je te lang bekeek, en het was lang niet altijd zo, vond het nog vrij kalm voor hetgeen er werd van verteld.
buiten die schietpartij dan :mrgreen:

Stanne schreef:Ik heb in Globe en Carat ook raar of zelden échte dikke ambras gezien.
Twas vooral de sfeer of de uitstraling .
voila
Was jij ook daar met die schietpatij ? Nog nooit zoveel volk gezien in de Globe. Iedereen dat p de parking zat liep binnen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten