Een paar foto's van den Globe in afbraak ...

Het forum van Globe in Stabroek
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

'k Heb zelf ook héél schoon herinneringen aan de Teletubbies hoewel dat toch ook al tweede helft jaren negentig was...
(Oei politie van Diest en omstreken: dit moest eigenlijk bij het topic TV-series gepost zijn! ) ;) :) :eye:
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

kan helaas alleen spreken over dubbele blauwe smileys, duurde ook 8u
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Dr. Poppers schreef:
StevenR_73 schreef:had hier nog een Engels tijdschrift, "Clubland is saved", met een grote Mitsubishi op de voorpagina.
Dat heb ik hier ook nog liggen! Was Mixmag denk ik (ik zal seffens eens zoeken). Een copie van die cover en eentje van The Face over coke heeft lang op m'n kamer gehangen.
klopt, mixmag, heb nog niet zo lang geleden (met men verhuis) afscheid genomen van het boekje :)

ik had vroeger ook een poster met honderden xtc's op men kamer hangen maar die na enkele perikelen toch maar in de vuilbak gesmeten, alsook al men docu's en foto's :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

heb van ze leven is ying yangskes gehad.
was ook wel lekker,ma kheb ze maar 1 keer gevonden.

mijn aller eerste waren duifkes,die hadde hunne naam toch ni gepikt zenne :D
ma der was toch ook serieus wa brol te vinden zenne.
had zo is een "dino" gekregen van ne gast,moest die is proeven.
slik en nog geen 2 min daarna wask buite aant spijven :roll:
of flinstones,nog zo ne zever :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

back to the 90's schreef:heb van ze leven is ying yangskes gehad.
was ook wel lekker,ma kheb ze maar 1 keer gevonden.
Planeetvormige pillen (bol met ring) met een hoog gehalte aan MDMA? Voornamelijk te vinden op de betere technofeesten eind jaren 90?
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

StevenR_73 schreef:hollandse eikes waren van wel wille mor ni genoeg kunne
"dikke brol" die eikes heb ik vernomen van mensen die het kunnen weten

1995 en in de categorie kwalteit en hier nog niet vermeld: witte tonnekes, roze tonnekes

in de categorie "2 in 1": kleine tonnekes van 4 à 5 mm hoog en 3 mm diameter (loverkes of klaverkes??): eerst "plakkers" en dan dan plots van level 0 naar level 100 "energy" (1995)

in de categorie "rariteiten": appelspeed
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Bericht door De Mot »

Half maantjes en Ying Yang's waren ook lekker goed in '94! Die ik ook zeker niet vergeet zijn Prinskes in Cherry Moon... :bounce:
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

wel wa recenter, zon 3-4 jaar geleden, Mitsukes, blauw driehoeken, fameuse kaloechen. Om da door te slikken, damnit.
Kvond ze ferm ! gaas geven en zo'n love gevoel :)
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

pooley schreef:wel wa recenter, zon 3-4 jaar geleden, Mitsukes, blauw driehoeken, fameuse kaloechen. Om da door te slikken, damnit.
Kvond ze ferm ! gaas geven en zo'n love gevoel :)
ja deze waren idd goed
ook in dezelfde periode hele kleine eurootjes, ook zaaaalig gevoel, alleen spijtig genoeg geen 8 uur aan een stuk zoals 10 j geleden ma toch

vandaag moet ge er al 2 ineens pakken om een beetje hetzelfde gevoel te bereiken
Afbeelding
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

gabbertonnekes, van die hoge roze, amai m'n oor
princekes, ook klassemateriaal
beste van al waren stierkes, echt happy werd ge daarvan
vlammekes ook heel wa van binnengewerkt
duifkes (legende was da ge de goei kon herkennen aan de dikke buik, duifkes met ne platte buik waren rommel) hehe

in den tijd had ik s opgeschreven hoeveel soorten ik nu al had tegengekomen, meen dat ik aan de 60 zat :cheese: maar het is al zolang geleden hé

:oops:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

rizzo> schreef:
StevenR_73 schreef:hollandse eikes waren van wel wille mor ni genoeg kunne
"dikke brol" die eikes heb ik vernomen van mensen die het kunnen weten

1995 en in de categorie kwalteit en hier nog niet vermeld: witte tonnekes, roze tonnekes

in de categorie "2 in 1": kleine tonnekes van 4 à 5 mm hoog en 3 mm diameter (loverkes of klaverkes??): eerst "plakkers" en dan dan plots van level 0 naar level 100 "energy" (1995)

in de categorie "rariteiten": appelspeed
wederom, compleet niks aan toe te voegen :)

die appel verkocht gelijk zot :alien:
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Tonnekes, duifkes, klaverkes,...... met die namen begint het terug te dagen :D
Slechte pillen ? Pfff, dan pakter meer van hé. Alleen den afkick was dan erger door den brol die er in zat :mrgreen:
Kwas zo nogal nen motorhead mor appelspeed zegt me niks.
De beste die ik ooit had was van die roos gekleurde. Polypack noemde we da ofoziets. Djeeeezes. Nog nat en just van den blok gesneden 8)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

kende zo van die mensen die dan hun weekend gingen voorbereiden: dan ging ze bij hun verdeler ne mélange halen: 35 pillen (3 soorten van het laatste nieuwe ofzo) en 15gr. speed voor 10.000fr. deel voor eigen gebruik en de rest om op kleine schaal door te verkopen. zo was hun eigen gebruik + hun vertier bekostigd.

Vroeger waren er veel mensen die b.v. 100 pillen kochten voor 12.000 à 15.000fr om door te verkopen om eigen gebruik en hun fuiverij te bekostigen. Of nog: dansvloerdealer verkocht pillen aan een tarief van 5 voor 2000fr. de koper hield er 1 voor zichzelf en verkocht er 4 meteen door aan 500 fr. Gebeurt dat nu eigenlijk nog want ik heb al gelezen en gehoord dat die prijzen echt serieus gekelderd zijn?
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

poehaaaaa schreef:beste van al waren stierkes, echt happy werd ge daarvan
dat vond ik de gevaarlijkste, what goes up...
geef mij maar dancing pills :D na een half uur begon ik vanzelf te dansen en na een uur was je vertrokken tot de zon opkwam :mrgreen:
sommige waren ook iets te hard vond ik, zolang het geleidelijk aan kwam... geen probleem... maar andere sloegen soms iets té hard in :twisted:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Stanne schreef:Tonnekes, duifkes, klaverkes,...... met die namen begint het terug te dagen :D
Slechte pillen ? Pfff, dan pakter meer van hé. Alleen den afkick was dan erger door den brol die er in zat :mrgreen:
Kwas zo nogal nen motorhead mor appelspeed zegt me niks.
De beste die ik ooit had was van die roos gekleurde. Polypack noemde we da ofoziets. Djeeeezes. Nog nat en just van den blok gesneden 8)
je had wel speciale envelopkes uit een bepaalde stof (geen lekkage enzo), daar stond een paard op : Ponypack :P

heb zo eens een bol pasta gekregen, moest die nog 2 weken drogen, mor straf damn, na het inpakken was je opgepept van gewoon erboven te hangen en van hetgeen dat onder je nagels kroop :)


boeken kunne we schrijven, maareuh meneer de polis, it's the past :alien:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast