Een paar foto's van den Globe in afbraak ...

Het forum van Globe in Stabroek
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zot boeltje me dunkt :eek:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

STABROEK SUNDAY schreef:als ge dien avater niet snapt kunde op deze kant vant forum eigenlijk niks komen doen...dan zedde genen echte lol
khad liever 'Fisherman' :mrgreen:



merci voor de fotokes, had het nu pas gezien :cry:
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

De eva's waren sjans nie slecht vroeger...is zowa het beste wak gehad heb , denk ik :mrgreen:

Fisherman heb ik ma 1x mogen mee maken ofzo...en da was in 94 of 95 in Rocca :P
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Wanni schreef:De eva's waren sjans nie slecht vroeger...is zowa het beste wak gehad heb , denk ik :mrgreen:

Fisherman heb ik ma 1x mogen mee maken ofzo...en da was in 94 of 95 in Rocca :P
das al vree laat voor Fisherman, die waren er voor de eva's, allé waar ik rondhing (rocca 1990/1991/1992/ was toch heel veel fisher, grijze en bruine)
en vond eva maar zus en zo, zeker na de F periode, vanaf toen was downhill met af en toe een uitschieter ;)

on topic? :twisted:
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

amai nie, EVA's in Extreme gehad en een hele nacht gefeest gelik zot. Fishermans daarentegen mochten er ook zijn.
Als je dat vergelijkt met die bucht die ze nu verkopen, daar geef ik geen geld meer aan :D
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 19 mei 2005, 20:22
Locatie: Vlaams-Brabant

Bericht door jimmy »

Psytox schreef:amai nie, EVA's in Extreme gehad en een hele nacht gefeest gelik zot. Fishermans daarentegen mochten er ook zijn.
Als je dat vergelijkt met die bucht die ze nu verkopen, daar geef ik geen geld meer aan :D
da waren pas de goei in den tijd,zijn er veel da die ni gekend hebben
flashen dat da was jawade whiiiiiiiiiiiiiii :D
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

StevenR_73 schreef:
Wanni schreef:De eva's waren sjans nie slecht vroeger...is zowa het beste wak gehad heb , denk ik :mrgreen:

Fisherman heb ik ma 1x mogen mee maken ofzo...en da was in 94 of 95 in Rocca :P
das al vree laat voor Fisherman, die waren er voor de eva's, allé waar ik rondhing (rocca 1990/1991/1992/ was toch heel veel fisher, grijze en bruine)
en vond eva maar zus en zo, zeker na de F periode, vanaf toen was downhill met af en toe een uitschieter ;)
on topic? :twisted:
heb toch nog Fishermans weten circuleren tot in mei '95
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

amai rizzo, zo'n accuraat geheugen :) . Heb nooit pillen, speed of wat dan ook gebruikt. Maar één keertje een goede pil op geschifte beats zou ik wel eens willen meemaken. Maar ja, toen ik 10 jaar geleden begon uit te gaan, zeiden ze toen al dat het vet van de soep was.

Btw EVA's doet me denken dat dat ene nrke S&F - EVA Trip. EEEVAAAAAAA powowowowow :alien:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

rizzo> schreef:
StevenR_73 schreef:
Wanni schreef:De eva's waren sjans nie slecht vroeger...is zowa het beste wak gehad heb , denk ik :mrgreen:

Fisherman heb ik ma 1x mogen mee maken ofzo...en da was in 94 of 95 in Rocca :P
das al vree laat voor Fisherman, die waren er voor de eva's, allé waar ik rondhing (rocca 1990/1991/1992/ was toch heel veel fisher, grijze en bruine)
en vond eva maar zus en zo, zeker na de F periode, vanaf toen was downhill met af en toe een uitschieter ;)
on topic? :twisted:
heb toch nog Fishermans weten circuleren tot in mei '95

er waren er rond die periode 94/95, zambiaks of zoiets, da waren als 2 druppels water de Fischerman's, enkel duurden ze niet zo lang.

soit, er kunnen er nog geweest zen, i don't know :) maar heb die "creatie" zowat gevolgd en ik dacht dat met de dood van de Hasseltse dokter/fabriceur er ook een einde was aan die pillen.


http://www.vn.nl/Verhalen/Dossiers/Crim ... -heden.htm
20 mei 1993 Danny Leclère
Dr. Ecstasy, geliquideerd op de A10 bij Amsterdam. Werkte als chemicus voor Ton van D. en Ronald van E., zakenrelaties van Endstra. Tot deze groep behoorde ook Mink K., Jan Femer en Rudie van Efferen. Leclère zou met de politie gaan praten.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

jimmy schreef:
Psytox schreef:amai nie, EVA's in Extreme gehad en een hele nacht gefeest gelik zot. Fishermans daarentegen mochten er ook zijn.
Als je dat vergelijkt met die bucht die ze nu verkopen, daar geef ik geen geld meer aan :D
da waren pas de goei in den tijd,zijn er veel da die ni gekend hebben
flashen dat da was jawade whiiiiiiiiiiiiiii :D
Ja amai. Daar moest je er geen twee van nemen alleszins... as I said, in Extreme eentje genomen bij het binnenkomen, een uurtje moeten wachten omdat em niet in gang kwam, en dan mijne maat Olivier die de gevleugelde woorden sprak "jamaar ge moet da niet tegenwerken eh, denk eens aan een gat waar je invalt". Woesj, den didi da gat in, een uur in het rijk der feeën, en dan tot 8u 's morgens staan springen en roepen en tieren dat het niet meer schoon was en de hele nacht staan zeveren met alles en iedereen over hoe schoon het leven wel was en hoe fijn de extreme was :D En wakker gekomen naast een schone griet. Leven kan schoon zijn :mrgreen:

Enfin, 'k raad drugs niet aan aan niemand, er waren veel negatieve dingen over te zeggen ook, maar die mooie momenten waren er vaneigens ook en die pilletjes uit de vroegere tijden, dat was er een van. Betaalden in 1988-1990 wel een flinke 1500 frank per pil maar zoals gezegd, eentje was genoeg voor een hele nacht energie, love, peace and hapiness.

de dag erop moest ik draaien in m'n residency en dat was veel minder grappig, ahum.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Psytox schreef: Betaalden in 1988-1990 wel een flinke 1500 frank per pil maar zoals gezegd, eentje was genoeg voor een hele nacht energie, love, peace and hapiness.
Had gij op uw 15 al zoveel geld om te spenderen? :mrgreen:
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

StevenR_73 schreef: http://www.vn.nl/Verhalen/Dossiers/Crim ... -heden.htm
20 mei 1993 Danny Leclère
Dr. Ecstasy, geliquideerd op de A10 bij Amsterdam. Werkte als chemicus voor Ton van D. en Ronald van E., zakenrelaties van Endstra. Tot deze groep behoorde ook Mink K., Jan Femer en Rudie van Efferen. Leclère zou met de politie gaan praten.
tlijkt mij zeer gezellig in da drugsmilieu :D
Club Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 23 dec 2006, 14:51
Locatie: Duffel

Bericht door _yves_ »

DCD schreef:
StevenR_73 schreef: http://www.vn.nl/Verhalen/Dossiers/Crim ... -heden.htm
20 mei 1993 Danny Leclère
Dr. Ecstasy, geliquideerd op de A10 bij Amsterdam. Werkte als chemicus voor Ton van D. en Ronald van E., zakenrelaties van Endstra. Tot deze groep behoorde ook Mink K., Jan Femer en Rudie van Efferen. Leclère zou met de politie gaan praten.
tlijkt mij zeer gezellig in da drugsmilieu :D
ja, idd, grellig om te lezen.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

Trab schreef:
Psytox schreef: Betaalden in 1988-1990 wel een flinke 1500 frank per pil maar zoals gezegd, eentje was genoeg voor een hele nacht energie, love, peace and hapiness.
Had gij op uw 15 al zoveel geld om te spenderen? :mrgreen:
in die tijd betaalden ze dj's nog veel, dus het antwoord is: ja :mrgreen: Wonen bij mama, drie dagen per week spelen (en een hele nacht meestal) dus ja... geld was toen geen punt eigenlijk.
Helaas is't er allemaal doorgedraaid rond mijn 18de toen ik het geniale idee kreeg om eens drie maand in Londen te gaan wonen :mrgreen:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

Psytox schreef: Helaas is't er allemaal doorgedraaid rond mijn 18de toen ik het geniale idee kreeg om eens drie maand in Londen te gaan wonen :mrgreen:
lol, als je eens veel tijd hebt mag je die historie hier zeker eens neerpennen
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten