Een paar foto's van den Globe in afbraak ...

Het forum van Globe in Stabroek
Mroizo

Een paar foto's van den Globe in afbraak ...

Bericht door Mroizo »

OFFLINE ... sorry dudes en dude'ettes :P fotos zijn eraf ,ik heb ze er lang genoeg er op laten staan om door iedereen te worden bekeken ... :wink: greetz 8)
Laatst gewijzigd door Mroizo op 24 feb 2005, 03:56, 3 keer totaal gewijzigd.
Gio

Bericht door Gio »

De eerste 3 foto's heb ik ook, op die site van Dj François gevonden. Ben er dan nooit geweest, maar 't is toch wel een monument die van de kaart wordt geveegd en dat is wel spijtig... Denk dat de vaste Globe-bezoekers onder ons 't nog erger zullen vinden...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

:cry:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

het is inderdaad een monument dat van de kaart is geveegd,gelijk de carat,het gebouw staat nog recht en zo maar het is toch heel anders :( grtzz
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

spijtig dat de globe weg is, anders kon je er nog is langsgaan en even terugdenken aan die goeie tijd.
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ja dat wel maarja,ze moeten allemaal plaats ruimen voor andere "rotzooi" wat er word gebouwd of in de plaats komt :evil: grtzz
Alain

Bericht door Alain »

Auch ! Da doet pijn om te zien ,de beste herinneringen uit mijne jeugd heb 'k daar meegemaakt ,en om da zo te moeten zien :cry:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ja gij hebt uwe jeugd daar tenminste meegemaakt,das allemaal voor mene tijd pfff ... echt klote dak ni een 8 jaar vroeger ben geboren geweest ... grtzz
007

Bericht door 007 »

ja dit doet me ook wa pijn als ik weet wak daar allemaal had meegemaakt :cry:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik kan u wel begrijpen hoor,t doet mij even zeer en ik ben er zelfs niet geweest :( :(






8) BRING BACK THE GOOD OLD DAY'S !!!!! 8)
Gio

Re: Yuw

Bericht door Gio »

Mroizo schreef:ja gij hebt uwe jeugd daar tenminste meegemaakt,das allemaal voor mene tijd pfff ... echt klote dak ni een 8 jaar vroeger ben geboren geweest ... grtzz
Tja dude, dat zullen er wel veel gewild hebben, de Globe periode meemaken... Ik zou dan wel content geweest zijn met 2 à 3 jaartjes vroeger geboren worden :P

Maar ja, we kunnen de tijd nu eenmaal niet terug draaien, dus ik zou zeggen, zet maar een Globe setje op en lees hier die verhaaltjes nog eens en beeldt u dan maar in dat ge daar op de dansvloer staat :wink:

Maar van zodra er een tijdmachine is uitgevonden, dan zien we ons wel in 1 of ander weekend in 93 in de Globe natuurlijk :D
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ja inderdaad,ze vinden alles uit behalve een teletijdmachine hehe :P ik zou gewoon blijven plakke int verleden denk k hehe,wrm terug komen en die rotzooi wa ze nu draaien bewonderen :D greetz 8)
Club Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 23 sep 2005, 21:38
Locatie: Hasselt

Zoek originele foto's van de GLOBE in Stabroek.

Bericht door Annatraxa »

Mr.Oizo,
Of iemand anders, kunnen jullie mij a.u.b foto's doorzenden van de Globe ?
Ik zoek er al een tijdje achter, en niemand heeft precies een foto te verzenden.
Newbie
Berichten: 40
Lid geworden op: 16 mar 2006, 10:50

Bericht door oldschoolCM »

Alain schreef:Auch ! Da doet pijn om te zien ,de beste herinneringen uit mijne jeugd heb 'k daar meegemaakt ,en om da zo te moeten zien :cry:

inderdaad beste,

ben vroeger vroeger nog in een ferm clubke gewest in uw buurt(bekkenvoort a/d autostrade)

daar wier poppers in de rookmachienekes gekapt a volonte,

loch kot maar zoals ik zei lang geleden
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 mar 2006, 06:16
Locatie: Leuven - Oostakker

Bericht door Waterboy »

De club bij uitstek op dinsdag The Jerry's was ni te doen he ik ging toen nog naar school en weet dat ik de dinsdag of woensdag met een fucking kater op de schollbanken zat van 4 dagen op stap te gaan..

Ze hebben een paar jaar geleden de Jerry's plat gemaakt en er een soort van kinder creche of zoiets in die aard...
Dat waren bangelijke momenten.
Globe ook nog zo iets, we zaten meer buiten dan binne in de zomer muziek loeihard en een jointje derbij....
Zalig gewoon...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten