Wie kwam hier?

Het forum van Globe in Stabroek
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Globejunk schreef:ja jong,tis erg he da zo een club met de grond gelijk gemaakt wordt maar ergens is da wel te begrijpen he,dit was geen club voor mietjes ,laat dat duidelijk zijn
en natuurlijk kan zoiets niet blijven duren he,ik heb geweten dak op de parking in de auto zat met mijn muziek vollebak en ik had een degelijke installatie en op 20 meter woonden mensen ,dus moet jenie vragen he,normaal da er klachten komen
en van de 300 man of meer da er was,tja,kdenk ni da er 20 waren die niks gepakt hadden,vroeg of laat krijg je daar problemen mee he
ma ik ben blij dak die tijd meegemaakt heb,nie normaal
en dan in de auto effe bekomen als ja wa te hard ging en 2 min later klopte er iemand op de ruit om te vragen of hij in je auto een lijntje mag nemen,aja tuurlijk stap in en ga je gang,wil je er voor mij eentje bijleggen? tuurlijk maat geen probleem,goh da waren tijden jong,langs de ene kant al goe dat nie meer open is of ik was een echte junk denk ik :D

een correcte analyse :mrgreen: (ook al is het geen factor om een club te analyseren, maar dat was toch de enige club, Balmoral ook wel, waar je dat van kon zegge)

ik ga geen details geven over die periode :mrgreen: maar ben toen wel even (3maand) moeten gaan rusten want kwas op. voor de duidelijkheid : in men bed, ni in één of andere instelling :twisted:
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 dec 2005, 17:41

Re: Globe Kaart (let vooral op de randen)

Bericht door STABROEK SUNDAY »

Elead schreef:Afbeelding
Afbeelding
Kem er ook nog Zo 1tje LOOOL
Afbeelding
Afbeelding

En ja t'is dat van mij op flyers.be alsook mijn pet...die ik van de piet em afgepakt LOOOL -p

Afbeelding
GLOBE BEST AFTERCLUB EVER
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2008, 16:06

Wij kwamen uit Duitsland

Bericht door globe-traveller »

Hey jongens en meiden,ik mag me even voorstellen. Patrick,geb in NL en woon sinds `82 in Duitsland. En ik hoorde bij die boel duitsers die er ieder weekend met wel 3-6 Autos soms naartoe kwamen. Mijn eerste keer was op een zondag morgen.We vielen net uit de Warehouse en deze keer zou het After-gebeuren in Belgie zijn plaats vinden. (En hierbij eenopmerking. Iemand haeeft hier geschreven de Warehouse zotter dan de Globe,daar ben ik het helemaal niet mee eens-ben op tripje al ver gereist,en in dit heelal was dat onomstreden dat klein keldertje in Stabroek. En vanaf dat weekend waren we er eke wwek. Hebben er veel mensen leren kennen. En bandjes heb ik er nog een boel,Ik weet niet hoe vaak mijn bandjes van die jongens al gelopen zijn,maar er zit er net weer eentje in, en laat me in herinneringen verzakken-ze lopen nog altijd,ook al is het hier en daar niet meer de allerbeste kaliteit. Ze doen hun werk!!! Leuk mensen gevonden te hebben die toch een beetje zo tijn als ik,dacht al, de drugs waren toch te veel,hahaha P.S:Rij toevallig Vr.25.04.2008 naar CARAT-RETRO in de REAL,tot ziens NEDERLANDSE GROETJES UIT DUITSLAND AAN ALLEMAAL, PAT
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2008, 16:06

Bericht door globe-traveller »

Hoi,ja ik direct nog eens. Wat ik er in ieder geval nog bij wilde zeggen,is dat de Globe gewoon als kompleet pakket het perfekte was. Deze bombastisch goeie en zware luide muziek,samen met leuke middelen voor goeie feesten,de beste mensen,een toffe baas en de beste openingstijd,hé. Van zo morgen tot ma morgen,te gek! Bij sluiting is een klein stukje van mij,mischien niet dood gegaan, maar mee verdwaald,hoor. Treur nog altijd, Maar het moet verder,blij dat we er èèn deel van waren. Tot zo,Pat
Laatst gewijzigd door globe-traveller op 23 apr 2008, 18:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

een mooie Duitse blondine kan ik me nog herinneren, in een witte bmw cabrio :D
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2008, 16:06

Bericht door globe-traveller »

Hallo Steven,ja dat was Tanja uit Aken,kwam er steeds met een vriendin. Deze Tanja was het nichtje van mijn vriendin uit Aken (Dani) met wie ik er altijd was. Groetjes,Pat
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

tja, kan slecht info onthouden, maar (mooie) gezichten :mrgreen:
het waren ook de enige duitse nummerplaten die ik zag op de parking, waar we soms lang verbleven. :)

iemand die ik ken hier (A..) hong daar altijd bij, dacht toen dat hij er mee was, of anders zat hij erachter :)

ik was daar meestal met 1 of 2 Turken van hier, compleet zot van de Globe (en ook vrienden van Rudy en portiers)
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 nov 2007, 13:50

Bericht door Globe90s »

Plaisir de vous lire à chaque fois
plezier om u elke keer te lezen 8)
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2008, 19:27
Locatie: Gent

Bericht door Hulpia_ »

heb al veel verhalen gehoord van familie enzo... ben zelf nog maar net 21jaar geworden en vind het gewoon schandalig dat die tijd van vroeger gedaan is... :twisted: zou er ALLES voor doen om eens een volledig weekend mee te maken zoals vroeger in extreme, globe, carat, cherry moon, en noem maar op!
nu kan ik enkel genieten van retro parties en de cd's + livesets van die legendarische dancings... verdomme! :(
non stop in de auto als ik rij, en natuurlijk volume op max ;)

grtz
I'm Bigger, and Bolder, and Rougher and Tougher, in other words Sucker, there is no other!
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

geloof me vrij: die retroparties stellen niet veel voor, zeker niet in vergelijking met "de" Globe.

By the way: kent er soms iemand Rafke "de jeanette" (hij ziet er zo niet uit en hoort dat niet graag, maar kom). Hij had toen lang haar en laten we zeggen dat hij bij de "zware" mannen hoorde (letterlijk en figuurlijk alhoewel hij nogal gematigd was).
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Globe Kaart (let vooral op de randen)

Bericht door rizzo> »

STABROEK SUNDAY schreef:Afbeelding
Haha, dat heeft mijn oog gezien: grapjas! :unibrow: :lol: :lol:
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 07 mei 2008, 18:59
Locatie: Lokeren

Bericht door Snickerke »

Afbeelding
Club Member
Berichten: 156
Lid geworden op: 08 sep 2004, 17:42

Bericht door Alain »

rizzo> schreef:geloof me vrij: die retroparties stellen niet veel voor, zeker niet in vergelijking met "de" Globe.

By the way: kent er soms iemand Rafke "de jeanette" (hij ziet er zo niet uit en hoort dat niet graag, maar kom). Hij had toen lang haar en laten we zeggen dat hij bij de "zware" mannen hoorde (letterlijk en figuurlijk alhoewel hij nogal gematigd was).
Raf was 1 v/d mannen uit de kliek van Leuven waarmee ik altijd naar Globe ging , samen met Grosse , Pascal , enz ...
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

ja, ja. zegt de naam Steve M. je dan ook iets?
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

Snickerke schreef:Afbeelding
In den Illusion hebben ze ooit eens een feestje gegeven in '95 waar die op de flyer stond aan de entree kreegt je een Bart Simpson figuurtje. Was die periode waar ze ook een aantel heftige erotica parties daar gegeven hebben.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten