Wie kwam hier?

Het forum van Globe in Stabroek
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 dec 2004, 16:43

Bericht door Roelle »

Twas precies wel goei kaartje voor mee te kappen :D :mrgreen: :D
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Roelle schreef:Twas precies wel goei kaartje voor mee te kappen :D :mrgreen: :D
:D :D :D
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Roelle schreef:Twas precies wel goei kaartje voor mee te kappen :D :mrgreen: :D
Das van in de portefeuille te zitten :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Kvraag me af hoe het toch komt dat er mensen van over heel België hier verzeild raakte. Want reclame werd er niet over gemaakt.
In mijn geval was het door garcons van andere discotheken te volgen die overal hunne weg wisten. Zo hebbek Boccaccio en Globe leren kennen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

ik heb daar Fransen en Duitsers gezien, zelfs Engelsen, hoe die daar de weg naar toe wisten :)

voor de meesten was Globe ietske "te", mss door het volk/muziek/sfeer... maar we spraken soms andere mensen aan die nog wilden feesten, maar die er nog ni van gehoord hadden.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

StevenR_73 schreef:ik heb daar Fransen en Duitsers gezien, zelfs Engelsen, hoe die daar de weg naar toe wisten :)

voor de meesten was Globe ietske "te", mss door het volk/muziek/sfeer... maar we spraken soms andere mensen aan die nog wilden feesten, maar die er nog ni van gehoord hadden.
Ik denk het ook, veel mond op mond reclame. Zo hebben we The Box ook leren kennen. Van horen zeggen in Illusion en dan is mee gereden met wa volk....
Da zijn in mijn ogen de beste clubs (geweest): underground en onbekend bij het grote publiek.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Stanne schreef:
StevenR_73 schreef:ik heb daar Fransen en Duitsers gezien, zelfs Engelsen, hoe die daar de weg naar toe wisten :)

voor de meesten was Globe ietske "te", mss door het volk/muziek/sfeer... maar we spraken soms andere mensen aan die nog wilden feesten, maar die er nog ni van gehoord hadden.
Ik denk het ook, veel mond op mond reclame. Zo hebben we The Box ook leren kennen. Van horen zeggen in Illusion en dan is mee gereden met wa volk....
Da zijn in mijn ogen de beste clubs (geweest): underground en onbekend bij het grote publiek.
yep, the box, ook dankzij iemand daar eens gaan piepen... kzalt nooit vergeten hoe ik in de auto lag, de mensen naar de markt gingen en blikken wierpen naar het "crapuul" dat er buitenstrompelde :mrgreen:
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 mar 2008, 20:31
Locatie: Geel

Bericht door Globejunk »

man,wat een keet de Globe,nie normaal,zo een zwaar underground keet,en da was het wel,nie zwaar maar ultra zwaar!
jongens die muziek da was echt nie normaal,zo zwaar en luid en ik kroop er dan nog in,de rudy heeft me er soms moeten uithalen,
en flippen da we daar deden man man,nie normaal
ik zit nu naar een setje van de Globe te luisteren,de tranen komen me in de ogen,te weten dat ik daar nooit meer zal binne kunne want het is van de aardbol verdwenen en dat doet me toch veel pijn,das nu echt een keet da mijn leven getekent heeft en bij mijn vrienden is dat net zo
ik kan maar 1 ding zeggen,op mijn sterfbed zal ik nog aan de Globe denken ,daar ben ik zeker van
ik kan er uren over praten ast moet,kben er echt van bezeten
Op mijn sterfbed zal ik nog steeds aan de Globe denken!!!!!!!!!!!!
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Bericht door Gio »

Globejunk schreef: ik kan er uren over praten ast moet,kben er echt van bezeten
Wel, niets moet, maar als ge er dan toch zo bezeten van zijt, laat die zotte verhalen dan maar komen :D
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

zotte keet :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Globejunk schreef:man,wat een keet de Globe,nie normaal,zo een zwaar underground keet,en da was het wel,nie zwaar maar ultra zwaar!
jongens die muziek da was echt nie normaal,zo zwaar en luid en ik kroop er dan nog in,de rudy heeft me er soms moeten uithalen,
en flippen da we daar deden man man,nie normaal
ik zit nu naar een setje van de Globe te luisteren,de tranen komen me in de ogen,te weten dat ik daar nooit meer zal binne kunne want het is van de aardbol verdwenen en dat doet me toch veel pijn,das nu echt een keet da mijn leven getekent heeft en bij mijn vrienden is dat net zo
ik kan maar 1 ding zeggen,op mijn sterfbed zal ik nog aan de Globe denken ,daar ben ik zeker van
ik kan er uren over praten ast moet,kben er echt van bezeten
ge zijt er precies nog ni goe van :P
ik ken het gevoel makker, maar tja, we must go on, maar kblijf het oook herhalen opt forum hier, een club als Globe maken ze al lang niet meer ;)
Newbie
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 mar 2008, 20:31
Locatie: Geel

Bericht door Globejunk »

ja jong,tis erg he da zo een club met de grond gelijk gemaakt wordt maar ergens is da wel te begrijpen he,dit was geen club voor mietjes ,laat dat duidelijk zijn
en natuurlijk kan zoiets niet blijven duren he,ik heb geweten dak op de parking in de auto zat met mijn muziek vollebak en ik had een degelijke installatie en op 20 meter woonden mensen ,dus moet jenie vragen he,normaal da er klachten komen
en van de 300 man of meer da er was,tja,kdenk ni da er 20 waren die niks gepakt hadden,vroeg of laat krijg je daar problemen mee he
ma ik ben blij dak die tijd meegemaakt heb,nie normaal
en dan in de auto effe bekomen als ja wa te hard ging en 2 min later klopte er iemand op de ruit om te vragen of hij in je auto een lijntje mag nemen,aja tuurlijk stap in en ga je gang,wil je er voor mij eentje bijleggen? tuurlijk maat geen probleem,goh da waren tijden jong,langs de ene kant al goe dat nie meer open is of ik was een echte junk denk ik :D
Op mijn sterfbed zal ik nog steeds aan de Globe denken!!!!!!!!!!!!
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Globejunk schreef:ja jong,tis erg he da zo een club met de grond gelijk gemaakt wordt maar ergens is da wel te begrijpen he,dit was geen club voor mietjes ,laat dat duidelijk zijn
en natuurlijk kan zoiets niet blijven duren he,ik heb geweten dak op de parking in de auto zat met mijn muziek vollebak en ik had een degelijke installatie en op 20 meter woonden mensen ,dus moet jenie vragen he,normaal da er klachten komen
en van de 300 man of meer da er was,tja,kdenk ni da er 20 waren die niks gepakt hadden,vroeg of laat krijg je daar problemen mee he
ma ik ben blij dak die tijd meegemaakt heb,nie normaal
en dan in de auto effe bekomen als ja wa te hard ging en 2 min later klopte er iemand op de ruit om te vragen of hij in je auto een lijntje mag nemen,aja tuurlijk stap in en ga je gang,wil je er voor mij eentje bijleggen? tuurlijk maat geen probleem,goh da waren tijden jong,langs de ene kant al goe dat nie meer open is of ik was een echte junk denk ik :D
Dat was natuurlijk alleen niet daar he, dat had je vroeger in alle keten zowat, (laat duidelijk zijn dat ik er nooit zelf geweest ben) vooral de muziek maakte volgens mij het verschil, amaai diue tapes die wij er van hebben :bom:
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

Globejunk schreef:ja jong,tis erg he da zo een club met de grond gelijk gemaakt wordt maar ergens is da wel te begrijpen he,dit was geen club voor mietjes ,laat dat duidelijk zijn
en natuurlijk kan zoiets niet blijven duren he,ik heb geweten dak op de parking in de auto zat met mijn muziek vollebak en ik had een degelijke installatie en op 20 meter woonden mensen ,dus moet jenie vragen he,normaal da er klachten komen
en van de 300 man of meer da er was,tja,kdenk ni da er 20 waren die niks gepakt hadden,vroeg of laat krijg je daar problemen mee he
ma ik ben blij dak die tijd meegemaakt heb,nie normaal
en dan in de auto effe bekomen als ja wa te hard ging en 2 min later klopte er iemand op de ruit om te vragen of hij in je auto een lijntje mag nemen,aja tuurlijk stap in en ga je gang,wil je er voor mij eentje bijleggen? tuurlijk maat geen probleem,goh da waren tijden jong,langs de ene kant al goe dat nie meer open is of ik was een echte junk denk ik :D
nen echten!!!
:bom:
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

cloud schreef:nen echten!!!
:bom:
wie dat we hier hebben si....
long time no see amigo ;)
van onder het stof uitgekropen man :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast