Wie kwam hier?

Het forum van Globe in Stabroek
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2009, 09:06

Re: Wie kwam hier?

Bericht door dieselbobo »

:sunny: zal nooit vergeten de globe men eerste keer was echt niet te ver woorden begon al onderweg na daar gingen goed scheef en zweer het onderweg moest ik stoppen op de e313 in lummen om men stikker van rave zone Montine er af te trekken men maatje was zo paranoja geworden van al die verhalen die de ronde deden over Globe na een lang ritje en veeel blabla gingen we de trapkes af echt zo feest nooit meer mee gemaakt wa me nog te binnen schiet vuur ik nu af die ronde tafeltjes gevullt rondom 1 een grote lijn aan die tafel tegen over elkaar een persoon en dan zien wie het verste graakte dit was nog niet als aan de toog bestel ik een cola flesje betaalde toen 1000bf en ja wa kreeg ik een cola en een dans carmel :cheers: da ik op de parking in de auto heb zitten feesten met makkers die ik niet kende!! maar toch de nacht uit men leven heb gehad en toen hebben we zwarte licht gezien tot dinsdag middag ergens zijn we terug keer waars na huis af gezakt maar wa ik me heriner zal me altijd nog bij blijven stonden dinsdag nog zo strak van de speed en bollen amaai ze zouden u nu colokeren denk ikke lol
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Wie kwam hier?

Bericht door Matthias »

dieselbobo schreef::sunny: zal nooit vergeten de globe men eerste keer was echt niet te ver woorden begon al onderweg na daar gingen goed scheef en zweer het onderweg moest ik stoppen op de e313 in lummen om men stikker van rave zone Montine er af te trekken men maatje was zo paranoja geworden van al die verhalen die de ronde deden over Globe na een lang ritje en veeel blabla gingen we de trapkes af echt zo feest nooit meer mee gemaakt wa me nog te binnen schiet vuur ik nu af die ronde tafeltjes gevullt rondom 1 een grote lijn aan die tafel tegen over elkaar een persoon en dan zien wie het verste graakte dit was nog niet als aan de toog bestel ik een cola flesje betaalde toen 1000bf en ja wa kreeg ik een cola en een dans carmel :cheers: da ik op de parking in de auto heb zitten feesten met makkers die ik niet kende!! maar toch de nacht uit men leven heb gehad en toen hebben we zwarte licht gezien tot dinsdag middag ergens zijn we terug keer waars na huis af gezakt maar wa ik me heriner zal me altijd nog bij blijven stonden dinsdag nog zo strak van de speed en bollen amaai ze zouden u nu colokeren denk ikke lol
:scratch:
Toch wel héél moeilijk leesbaar...
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Re: Wie kwam hier?

Bericht door DCD »

Matthias schreef:
dieselbobo schreef::sunny: zal nooit vergeten de globe men eerste keer was echt niet te ver woorden begon al onderweg na daar gingen goed scheef en zweer het onderweg moest ik stoppen op de e313 in lummen om men stikker van rave zone Montine er af te trekken men maatje was zo paranoja geworden van al die verhalen die de ronde deden over Globe na een lang ritje en veeel blabla gingen we de trapkes af echt zo feest nooit meer mee gemaakt wa me nog te binnen schiet vuur ik nu af die ronde tafeltjes gevullt rondom 1 een grote lijn aan die tafel tegen over elkaar een persoon en dan zien wie het verste graakte dit was nog niet als aan de toog bestel ik een cola flesje betaalde toen 1000bf en ja wa kreeg ik een cola en een dans carmel :cheers: da ik op de parking in de auto heb zitten feesten met makkers die ik niet kende!! maar toch de nacht uit men leven heb gehad en toen hebben we zwarte licht gezien tot dinsdag middag ergens zijn we terug keer waars na huis af gezakt maar wa ik me heriner zal me altijd nog bij blijven stonden dinsdag nog zo strak van de speed en bollen amaai ze zouden u nu colokeren denk ikke lol
:scratch:
Toch wel héél moeilijk leesbaar...
denk dat hij nog maar net thuisgekomen is van dat nachtje stappen :mrgreen:
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jan 2010, 10:10

Re: Wie kwam hier?

Bericht door GarraNegra »

Juist deze site ontdekt, en mijn eerste post in het topic over zo wat de beste club ooit.

Iedereen praat hier over de Globe als afterclub, mijn eerste stappen in de keet was toen het pas van naam was veranderd, van Virgins naar Globe. Toen was het nog gewoon vrijdag en zaterdag. Veel locals nog. Toen het meer en meer een afterclub werd, waren mijn bezoekjes ook wat geminderd,die trap werd te gevaarlijk, lag te veel volk op om die deftig af te dalen 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten