Artikel

Het forum van Extreme in Affligem
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Artikel

Bericht door Sunreezer »

Toevallig gevonden op het net

Code: Selecteer alles

 Krantenartikels van woensdag 7 maart 2001  	 	
Dancing Extreme drie maand gesloten op maandagavond


AFFLIGEM -- De gemeente Affligem verplicht dancing Extreme gedurende drie maanden zijn deuren te sluiten tijdens de nacht van maandag op dinsdag. Dat heeft het persagentschap Belga uit welingelichte bron vernomen. De sluiting zou ingaan vanaf maandag 19 maart.
Josjie

Bericht door Josjie »

sjieke dinges
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Da zal ook wel ver het einde van Extreme betekent hebben
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Zalig, k heb da ook nen hele tijd gehad da artikel. Tot nu toe stond da hier nergens wanneer juist extreme is toegegaan op maandag.

ps: Die afbeelding is van extreme cd 3 he? Bangelijke cd!
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

tis altijd wel triestig om zo een artikel te lezen e ... ik denk dat iedere discotheek wel eens aan zen einde komt door bepaalde 'omstandigheden' if you know what i mean ... greetz 8)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Bij standaard online vindt je nog artikels van de Extreme, ge kunt met een dagpasje ( even sms zenden, het wijst zichzelf uit hoor niet moeilijk) in de archieven van de krant snuisteren, maar alles staat er nu ook niet in, niks van de globe enzo, pertan het noemt toch daarvoor een archief, maja soit , enjoy :twisted:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik zoek al jaren naar de eerste compilatie van extreme...ligt die in dezelfde lijn als de andere of is hij nog beter?
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

extreme

Bericht door ProgressNation »

ja ligt beetje in zelfde lijn als vol. 2-3-4.

Als je een kopie wil vd originele cd let me know!
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

trab schreef:Zalig, k heb da ook nen hele tijd gehad da artikel. Tot nu toe stond da hier nergens wanneer juist extreme is toegegaan op maandag.

was nog niet de definitieve sluiting he

zaak is 3 maanden nadien heropend

er zijn ondertss nog paar keer in de voormalige Max op maandag "extreme nights" geweest

openingsnacht in juni 2001met phiphi marko en novak............inside: nog geen lichtinstallatie aanwezig...enkel de strobo's :o

en dan moet het ergens eind sept. begin oktober geweest zijn dat extreme definitief de deuren sloot...

was er toen bij....ik geloof al om 5u of om 6u dat phiphi zijn laatste plaat oplegde: een "vuile" breaks plaat :twisted: ..... :cry:

ook was in die laatste maand september er nog een kleine herleving op zaterdag met quincy en ben milo en guests....er was toen zelfs meer volk als op maandag :?
keskondisco

Bericht door keskondisco »

elkewelke schreef: was er toen bij....ik geloof al om 5u of om 6u dat phiphi zijn laatste plaat oplegde: een "vuile" breaks plaat :twisted: ..... :cry
Als er iemand een tape heeft van die sluiting...make our day!!!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

een week of zo voor een bepaalde ontvoering(ik denk sabine)zat hij ook in la bush
gelezen in een interview
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Zou die tapes hebben van den Extreme?? :lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

misschien zit hij ze ieder avond te beluisteren in den bak
puree

Bericht door puree »

klopt cloud. Volgens een HUMO-reeks over de ontvoeringen van de bende D. was Lelièvre een notoir discobezoeker die graag z'n pillen kocht in "de Doornikse dancing La Bush"
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Lagoas schreef:Afbeelding

8) 8)
hahaha!! Dat is m! K herken m direct aan zijn vakske :lol: :lol: Da was trouwens ook de portier van mijn klein anekdote...
Laatst gewijzigd door Trab op 02 dec 2005, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten