Foto's Mei 2008

Het forum van Extreme in Affligem
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

We hadden geen kodak bij aangezien we niet van plan waren binnen te gaan, maar aangezien die poort nu ineens openstond zijn we rap naar de stockoma in asse achter een pillamp gereden en naar binnen gegaan.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

regen? :cry:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ja op het balkon durfden we ni gaan wegens instortingsgevaar, het is echt wel een droeve aanblik een club in zo een staat zien...
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 mei 2006, 18:58

Bericht door djfist »

Het was idd droevig te zien hoe Extreme erbij stond...

Het regende binnen, de bovenste verdieping kan elk moment instorten... Zo waren er al stukken ingestort :(

Maar zoals Matthias hier zegt, hebben we toch vestiairekaartjes gevonden. Voort van de rest lag er niet echt iets als souvenir.

Wat ik mij wel afvroeg (quincy, antwoord?), er lag veel reclame van Quick-Step. Foldertjes, vlaggen, zelfs zo voorbeeldparket etc...

Ik heb zelf 2 foto's getrokken met mijn gsm. Met die net gekocht pillamp zitten schijnen en daar foto's van genomen. Aangezien we geen kodak bijhadden... Onvoorzien bezoekje...

Foto's post ik in de loop van de vooravond. Het betreft een blad met de prijzen van gadgets op. (sleutelhanger, pull, t-shirt) In oude Belgische franken nog! :-) En dan nog een foto van stickers die geplakt waren op een bureau aan de vestiaire.
Laatst gewijzigd door djfist op 08 jun 2008, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Quick step materiaal zal denk ik van de Partridge zijn, misschien hebben die ooit eens iets gedaan rond Quickstep en gebruiken ze Extreme als opslagplaats voor al hun brol? In de inkomhal lagen er trouwens pakken isolatie materiaal ... zal waarschijnlijk ook nog overschot zijn van de recente verbouwingen in Partridge?
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

quincy schreef:Quick step materiaal zal denk ik van de Partridge zijn, misschien hebben die ooit eens iets gedaan rond Quickstep en gebruiken ze Extreme als opslagplaats voor al hun brol? In de inkomhal lagen er trouwens pakken isolatie materiaal ... zal waarschijnlijk ook nog overschot zijn van de recente verbouwingen in Partridge?
Van als ze hun dancing omgebouwd hebben tot hotel, tgoh dan vraag ik mij toch af waarom je een vlaggen en ne halve stand van quik-step staan hebt in extremen, ewa lege dozen tot daar toe... :)
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jul 2008, 01:40

Extreme - Telefacts / Jambers - Uitgaansleven vlaanderen ...

Bericht door BelRom »

Hallo Extreme'rs,

Vele jaren gesleten in die megaclub van toen ... jammer, mis die stek wel!
Ooit werd er in de jaren 90, ja héél ver intussen ... een opname via Jambers of Telefacts gemaakt, ik denk over "uitgaansleven in vlaanderen" ... er kwam toen sprake over de portier van vreemde nationaliteit (kickboxer) die ofwel beschoten werd of zelf iemand neerschoot ...
Nu ben ik hopeloos op zoek naar die opname van die avond ...
Tijdens die opname werd er ook net mijn lievelingsliedje afgespeeld die ik al vele jaren aan't zoeken ben ...
Het is een echt zweefliedje met goeie beat en vrouwelijke "gekreunachtige" stemmen (al klinkt dit zo raar gezegd zijnde) ...
Heeft iemand enig idee of het via Jambers / Telefacts was & de cruciale vragen : wanneer ongeveer uitgezonden en/of nog beter => namen die me kunnen helpen bij het zoeken van dat ene vinylplaatje ...
Enig idee, mail gerust in dit topic of bel_rom @ hotmail dot com

Thx !!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten