March 2008 Pics

Het forum van Extreme in Affligem
Newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: 01 sep 2006, 12:47

March 2008 Pics

Bericht door Larry »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

some pics of last Saturday



amen
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 okt 2007, 20:02
Locatie: Lokeren

Bericht door dolphin alaska »

Geloof het of niet maar ik ben al gerust gesteld te zien dat t heiligdom er nog staat... Wie weet krijgt er nog s ne zot t in zijn hoofd om de deuren weer te openen.. 't Zal bij hopen blijven vrees ik :(

Blijf het toch n cool gebouw vinden
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

nog één van de weinigen die in "ongeschonden" staat is zeker :cry:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Bericht door Dj Sven Larsson »

Tis idd eigenlijk al een half mirakel dat ze het gebouw nog hebben laten staan. In de meeste gevallen smijten ze zoiets direct tegen de grond of wordt er iets totaal anders van gemaakt. Laat ons hopen dat het nog lang mag blijven staan, en dat kan het mss later een soort van bedevaartsoord worden.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

'k passeer er regelmatig en 'k vind dat het er nog redelijk goed uitziet voor al zo lang niets meer aan gedaan te zijn. 'k zou wel geld geven voor er nog ne keer binnen te gaan.

Geen kandidaten voor ne keer krakerke te spelen in Affligem :D
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

jeec426 schreef:'k passeer er regelmatig en 'k vind dat het er nog redelijk goed uitziet voor al zo lang niets meer aan gedaan te zijn. 'k zou wel geld geven voor er nog ne keer binnen te gaan.

Geen kandidaten voor ne keer krakerke te spelen in Affligem :D
Ik zien da zeker wel zitten om er is binnen proberen te gaan. kunnen we foto's nemen enzo. maar wat zijn de gevolgen als ze ons betrappen?
Als die niet te zwaar zijn gaan ik mee ;-)
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

'k weet het eigenlijk ni. Veel kunde daar ni pikken he. We kunnen zeggen da we onze portefeuille daar verloren zijn op maandag, :D :D

Wil da gerust is doen. ma dan best ni afspreken via deze site want blijkbaar leest de politie soms ook mee :?
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Heb er enkele weken geleden ook voor de poort gestaan om wa foto's te nemen. Lijkt me toch neig vervallen ze.
En best ni overdag proberen binnen gaan. Daar vlak tegenover was precies een soort transportbedrijfke waar veel beweging was.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

kan me inbeelden da als ge daar 's nachts probeert binnen te geraken en ze zien uw pillampekes heen en weer gaan da de politie uw vriend er snel zal staan.

Gewoon eerst bij da transportbedrijf binnen stappen en zeggen wa ge van plan zijt ni?
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 dec 2007, 10:40

Bericht door Nielio »

Neje das een garage die vooral trucks en zo repareert en zo (BVBA VaN Stichel)

BTW @ die kerel die de fotos nam: als gij met nen BMW 5touring rijdt, dan heb ik u die fotos zien nemen, want ik kwam van meldert :D kwou nog stoppen, maar grootmoeder zat erbij, en die zou da nogal ambetant gevonden emme, want ze moest naar den gepensioneerdenbond 8)
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Nielio schreef:ze moest naar den gepensioneerdenbond 8)
Awel, Extreme is toch een ideale locatie voor een reunie van de gepensioneerdenbond :D
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Dat staat daar gewoon leeg? Pfft, wat is de kans dat de flikken u stekken? Als hij gewoon daar ff nr binnen gaat voor wa fotookes te trekken is dat niet erg,ze. En als ze u pakken (kans lijkt mij bijzonder klein, dan zegt ge gewoon jeugdsentiment,... en ze laten u gaan. Ze gaan u heus ni oppakken :P Ze hebben wel betere dingen te doen (Zou toch moeten)
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

allemaal goe en wel, maar het kot is dichtgemetseld, dus bonne chance om binnen te raken :mrgreen:
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

acheraaan hé, langs de poort ...
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Bericht door rizzo> »

jeec426 schreef:Wil da gerust is doen. ma dan best ni afspreken via deze site want blijkbaar leest de politie soms ook mee :?
Uiteraard want die hebben toch niets beters te doen. Ik nodig hen dan ook van harte uit om 'ns bij mij in dienst te komen. Ze zullen snel weten wat wérken is.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast