Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Het forum van Extreme in Affligem
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Extreme "Legendary Mondays" > Sets online !!

Bericht door quincy »

Almost 2 weeks after the first Extreme on Monday party @ The Kings club, the sets are finally online and ready for download!
Live recorded at that same night - Monday 29 September – A night to remember!

Enjoy the music and hope to see you all back for Phi Phi’s birthday on Monday 27 October @ Kings club in Aalst!

Online sets:

23h30-01h00 : Soul Phonic
01h00-02h30 : Cosmo
02h30-06h00 : Phi Phi

free download: http://extremeonmondays.mypodcast.com
Pictures: http://www.extremeonmondays.be

next event:

Afbeelding

EXTREME ON MONDAYS
HOSTED EVERY LAST MONDAY OF THE MONTH
AT THE KINGS CLUB IN AALST


The Extreme Legendary Mondays concept will touch down every last Monday of the month at the (in)famous Kings Club located in the centre of Aalst (Hopmarkt).

Our residents Phi Phi (Extreme, At the villa), Cosmo (Extreme, Carat) and Soul Phonic aka Quincy & Ben Milo (Café D’anvers, Extreme) will take you on a deep and emotional progressive trance trip, an escape to the past, combined with the present!

Be bold, break the rules, go out on a Monday and relive the vibe!
The legendary Mondays are back so spread the word!

Next edition: Monday 24 November with special guest Franky Jones (Enterprise records)


Concept & Artists:

http://www.extremeonmondays.be
http://www.myspace.com/djphiphi
http://www.myspace.com/djsoulphonic
http://www.myspace.com/jamespradesh


Upcoming dates:

Monday 24th November > Special guest FRANKY JONES (3hours set)
Monday 29th December

Presale & Reservation:

PRESALE PRICE: 8 EUR
ENTRANCE: 10 EUR

FORTIS. 001-3196451-86
REF: LEGENDARY MONDAYS + Name & E-mail
Laatst gewijzigd door quincy op 11 okt 2008, 20:51, 6 keer totaal gewijzigd.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ben s'maandags nooit weg geweest en zal dat ook nooit doen... waar houd het dan op vroeg ik me toen al af.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Bericht door tomaz »

Same here...
Mijn school laten liggen om uit te gaan daar zou'k zelfs niet aan gedacht hebben. Veel te braaf :mrgreen:
Later toen ik zelf al in 't wereldje zat wel af en toe op weekdagen weg geweest maar dan alleen omdat ik zelf moest draaien.
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 dec 2007, 19:37
Locatie: somewhere over the rainbow

Bericht door mister_honda »

ik ga nu en dan in de week uit omdat ik makkelijk recup kan pakken van zaterdagen en overuren...
doe het nog steeds ,zeker 1 dag in de werkweek dat ik wegga...
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Thuis werken is de sjit! 8)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

Maandagen waren dikwijls mijn nights out in extreme, maar dat was eigenlijk gewoon omdat ik disndagmorgen geen les had 8) Desondanks toch dikwijls afgezien op dinsdagnamiddag...
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Zondag, maandag, dinsdag middag .. heeft mij altijd meer aangetrokken dan de gewone weekend. Degene die het meegemaakt hebben weten waars wel waarover ik spreek, die apparte sfeer, totaal ni te vergelijken met de weekends.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

wel grappig hoeveel coiffeurs en prostituees ge op zondag en maandag tegenkwam :D
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

idd terwijl de meeste kappers toch op dinsdag open zijn, nooit echt begrepen :)
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

toch mor best uw haar niet laten knippen op dinsdagmorgen denk ik dan, 't zou nogal psychedelisch kunnen uitkomen :mrgreen:

Anyway, bestaat dat nu nog eigenlijk, zo een club a la extreme die maandag stampvol zit? Of zoals Cherry Moon die de disndagmorgen toch ook volk trok (met TC zeker?).

Enfin, we mogen erover dromen, de vibe van den oude tijd komt nie meer terug vrees ik :)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Zoveel zen ik ni weggeweest op maandag, maar meestal als't schoolverlof was en 'k bleef bij ne maat slapen, dus da was geen probleem :twisted: :twisted:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Toen ik nog naar school ging was dit geen probleem, maandag kopke op de bank of gewoon kat sturen. Toen was het nog ni echt op maandagavond te doen.
Toen ik ging werken ging ik dinsdagochtend soms recht naar het werk afhankelijk van mijn toestand.
Mor dan had ik meestal wel op de zondag gepast. Anders dinsdag een halve of een hele dag verlof. Recuperen duurde dan wel een hele werkweek want vrijdag en vooral zaterdag werd nooit overgeslagen. Moest ik het nu doen dan zou het 1 maand duren om op men plooi te komen denk :D
Da van die coiffeurs word veel verteld mor das toch voor een groot stuk een mythe denk zenne. Ik zag ook steenkappers, schilders, mecaniekers, ingenieurs, boekhouders, ambtenaren,......
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Psytox schreef:
Anyway, bestaat dat nu nog eigenlijk, zo een club a la extreme die maandag stampvol zit? Of zoals Cherry Moon die de disndagmorgen toch ook volk trok (met TC zeker?).

Enfin, we mogen erover dromen, de vibe van den oude tijd komt nie meer terug vrees ik :)
Spijtig genoeg niet.

En kan moeilijk begrijpen waarom .. zelfs al gaan die mensen van vroeger niet meer uit nu, als vroeger mensen op maandag of dinsdag konden uitgaan waarom kunnen of willen ze dat nu dan niet meer vraag ik mij af.

Boccaccio Destelbergen, de voorloper van Extreme on Mondays trok vroeger op maandag wekelijks misschien 2000 man of meer.
Extreme on Mondays idem in de glorie periode maar dat aantal is jaar na jaar naar beneden gegaan.

Cherry Moon op dinsdag stampvol.
Extreme op dinsdag middag slechts een 200 personen.

Ik ken wel nog enkele mensen die bereid zijn om terug wekelijks op maandag een stapke te zetten maar kan ze op één hand tellen.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Bericht door jeec426 »

Mijn vrouw is kapster en zij ging ten tijde van den balmoral en Boccaccio weg van donderdag tot dinsdagmorgen. En dan moest die vrijdag, zaterdag en dinsdag toch ook werken.

Als ge jonger zijt kunde daar nog altijd tegen.

Ze heeft nog altijd ne schitterende foto op haar rijbewijs die ze laten pakken heeft op dinsdagmorgen. Legendarisch :mrgreen:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

posten die handel :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast