[GZ] Terace & Swimingpool pictures

Het forum van Extreme in Affligem
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

binnen valt er eigenlijk niet zo veel meer te zien, toen ik en Ben Milo er geweest zijn was oa de dj booth helemaal weggebroken, de verlichting inclusief de lichtbruggen waren weg, het geluid is weg en binnen aan de ingang was het precies een werf, het stond er vol met allerlei onderdelen van de airo ...

deed pijn om Extreme zo te zien ...

kan natuurlijk best zijn dat het er nu allemaal wat beter bij zal liggen maar tzou mij verwonderen.
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

tja voor de nostalgie zal hem het ni aant restaureren zijn zeker :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 dec 2007, 10:40

Bericht door Nielio »

Bwa, het zijn die vergunningen die in orde moeten komen he.
Er is een nieuw bestuur in Affligem, de Affligemse uitgaansbuurt is helemaal hervormd (sluiting patridge=restaurant geworde, white house = oldies, doelgroep: de ouderen van dagen, en lounge = la gomera, waar het ook fijn toeven is, echt sjiek)

Als er een serjeuze koper opvliegt die zich daarmee bezighoudt, dan krijgt die da wel voor elkaar..Maar tzal idd wat geld&tijd kosten.
Da gebouw zelf, als ge die chauffage nekeer goe laat draaien, en de facade wa hervoegt, komt da in orde zeker? 8)
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

laat het uit, het zal gewoon een mislukking zijn, good old days are over
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

After schreef:laat het uit, het zal gewoon een mislukking zijn, good old days are over
ne nieuwe extreme zou ik er toch ook ni van maken hé, die sfeer van vroeger gaat ge toch nimmer terug krijgen, kot opensmijten onder ne nieuwe naam en is een extreme reunieken doen ja, count me in :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 aug 2008, 09:30

Bericht door Mirlong1 »

Ik denk niet dat deze nog ooit opengaat.

Je moet al een serieuse smak geld hebben om een dancing van zo'n omvang open te houden, laat staan opnieuw helemaal in te richten.

Ik denk ook niet dat de gemeente zit te wachten op een nieuwe Extreme.

Ik heb daar vrijdag, zaterdagen en maandagen gesleten, maar die tijden kan men nooit terughalen. Toen kon alles en 'mocht' 8) alles, nu zouden ze het nooit nog zover laten komen.

J.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: [GZ] Terace & Swimingpool pictures

Bericht door Lestat »

Jones schreef:zoals de topic al zegt, hier ben ik toch wel zeer benieuwd naar !
en foto van de wc's ofzo waar alles omgekeerd stond ?? gelezen in een artikel it club-X die hier opt forum ook staat


grtz
Alles omgekeerd in de wc ? euh :D Ik kan me dat echt niet herinneren met de beste wil van de wereld. Ligt dat nu aan mijn geheugen of aan uw bron van informatie :P
Ik weet in elk geval dat in de dameswc's alles recht stond :mrgreen: want ben mijn lief daar es een paar keer moeten gaan uithalen toen ze van de flugelkes ni meer recht geraakte :D en door t verschieten van t feit dat de portier mij kwam halen, was ik toen altijd op slag nuchter :eek:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast