"After Extreme on monday"

Het forum van Extreme in Affligem
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

"After Extreme on monday"

Bericht door elkewelke »

Het was de gewoonte dat dinsdagmorgend de verventste Extreme on monday fanaten nog ergens neerstreken in een lokaal café en er nog voor een paar uur plaatjes gingen draaien


2 café's waarvan ik het zeker weet:

- De Clip in Aalst (berucht café maar al jaren geleden gesloten)
- Barcabeir eveneens in Aalst (nog steeds open)


Waren er nog ? en vooral wie heeft ze meegemaakt ?!
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

Zelf niet meegemaakt maar al vaak over de Nota bene in Leuven gehoord. Misschien zijn er hier die daar meer over kunnen vertellen ?
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Heb es neergestreken in de gold..... nog iets ben het vergeten.

:(
Afbeelding
Flashbrother

Bericht door Flashbrother »

BOUNCER schreef:Heb es neergestreken in de gold..... nog iets ben het vergeten.

:(
Dat zal wschl "Goldfinger" geweest zijn in Haaltert (waar Diamonds vroeger was geloof ik). Dat was idd een soort afterlocatie waar nogal wat Extreme people neerstreken 8)

grtzz
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Flashbrother schreef:
BOUNCER schreef:Heb es neergestreken in de gold..... nog iets ben het vergeten.

:(
Dat zal wschl "Goldfinger" geweest zijn in Haaltert (waar Diamonds vroeger was geloof ik). Dat was idd een soort afterlocatie waar nogal wat Extreme people neerstreken 8)

grtzz
jepjep dat is het man man man wat was er daar eenaltegaartje van creepy people. maar blijven gaan tot 17h00 dinsdag namiddag

:eek:
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

héhé, kan ik me zeer levendig voorstellen...

wat de Nota Bene betreft, dat was idd een (en het enige) houseminded café van leuven in de jaren '90. Verzamelplaats van veel volk uit de scene, kon je met YDr en co ene drinken, Tofke draaide er erg geregeld. Of dat een afterplaats was voor volk uit extreme weet ik niet, maar sluit het zeker niet uit.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 sep 2006, 12:54

Bericht door Maya »

Bij onze vriendengroep van toen (1995-1996) was het de gewoonte om na de sluiting bij iemand thuis te gaan afteren. Er was wel altijd iemand, van wie zijn ouders op dinsdagmorgen/-middag moesten gaan werken => Home Alone :-D
Echt nog naar een café trekken deden de meesten van ons niet.

Voorts weet ik wel dat er enkelen af en toe van den Barca Bère spraken als after place-to-be. Zelf niet meegemaakt.
Flashbrother

Bericht door Flashbrother »

Lagoas schreef:De Clip in Aalst heb ik genoeg meegemaakt
was toen 14jaar (1995?) en dat kot was niet normaal

muziek stond enorm luid, je kon eigenlijk niets zeggen tegen uwen maat die naast u stond
aparte sfeer, zot volk, donker kot, heb mij daar nooit op mijn gemak gevoeld,
maar ging er toch steeds naartoe wegens ne 'slechte kameraad' die mij meetrok :lol:

smorgens, smiddags, na het school
muziek was er SUPER :o
toen begon het allemaal voor mij :?
ervoor stopte mijn kennis voor muziek bij Michael Jackson :P
de Clip ben ik vroeger ook nog geweest. Was in feite in begin opgestart als studentencafé waar alle genres van muziek gedraaid werden. Na een tijdje werd echter meer en meer overgeschakeld op clubmuziek, en was het er soms wel best gezellig 8)
Ik herriner me nog de beginnende Lafourt achter de decks ( en ik denk Vortex ook nog, correct me if i'm wrong).

Porky's in Aalst (naast Kings waar nu Lagoon is) was in de beginjaren ook verzamelplaats van allerlei clubbers uit de streek.

grtzz
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Flashbrother schreef:
Porky's in Aalst (naast Kings waar nu Lagoon is) was in de beginjaren ook verzamelplaats van allerlei clubbers uit de streek.

grtzz
Wij zaten daar in te drinken en op te warmen voor als Kings openging.
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Flashbrother schreef:en ik denk Vortex ook nog, correct me if i'm wrong).

klopt 8)
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Flashbrother schreef:
BOUNCER schreef:Heb es neergestreken in de gold..... nog iets ben het vergeten.

:(
Dat zal wschl "Goldfinger" geweest zijn in Haaltert (waar Diamonds vroeger was geloof ik). Dat was idd een soort afterlocatie waar nogal wat Extreme people neerstreken 8)

grtzz
Jups Goldfinger was vroeger redelijk ferm kotje in Haaltert, voorheen was dat Postilion dacht ik ma das wel eeeuwen geleden...

Ook vergane glorie daar, vroeger nog setjes op tape van gehad, denk dat teecee daar nog draaide toen...
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Cheese schreef:
Flashbrother schreef:
BOUNCER schreef:Heb es neergestreken in de gold..... nog iets ben het vergeten.

:(
Dat zal wschl "Goldfinger" geweest zijn in Haaltert (waar Diamonds vroeger was geloof ik). Dat was idd een soort afterlocatie waar nogal wat Extreme people neerstreken 8)

grtzz
Jups Goldfinger was vroeger redelijk ferm kotje in Haaltert, voorheen was dat Postilion dacht ik ma das wel eeeuwen geleden...

Ook vergane glorie daar, vroeger nog setjes op tape van gehad, denk dat teecee daar nog draaide toen...
Had een soort van café-achtige inrichting stond er daar geen tafelvoetbal of zoiets.
Afbeelding
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Jups eigelijk was da gewoon e vree louche café; draaide op de uren van nen after ma door de week ook gewoon open zo.
De straat stond daar int weekend meermaals vol franse en nederlandse platen en allemaal rechtover de 'rijkswacht'.
Ma ooit heeft de kuisvrouw daar eens nen dode gevonden en van dan af ist bergaf gegaan...
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Bericht door Jones »

man man man wa da kik ier ammal lees, kheb zoo hard mijn tijd gemist da het ni te beschrijven valt :D das ier allemaal maar een scheet van men duer

postelion is onlangs club havana geworden met romz die daar draaide ect, ma theeft nooit ni echt veel volk getrokken want twas als "pogigtotclub" en da deed het ni echt goed, mss moete ze es weer ope doen vant smorges ;) :D
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 13 nov 2006, 00:46
Locatie: Haaltert

Bericht door Cheese »

Jones schreef:man man man wa da kik ier ammal lees, kheb zoo hard mijn tijd gemist da het ni te beschrijven valt :D das ier allemaal maar een scheet van men duer

postelion is onlangs club havana geworden met romz die daar draaide ect, ma theeft nooit ni echt veel volk getrokken want twas als "pogigtotclub" en da deed het ni echt goed, mss moete ze es weer ope doen vant smorges ;) :D
Mja denk na Goldfinger dat daar echt wel nix meer deftig gemarcheerd heeft. Opendoen van 's morgens zoals de bompa-cafés daar iets verder zou wel iets zijn zo ma denk dat niemand daar nog 't lef heeft zoiets te beginnen...
Say Cheese people!!!

Que-ce que vous voulez???
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten