flyers van extreme

Het forum van Extreme in Affligem
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

ik heb hier nog ne maxi liggen da ik gekregen heb in extreme.

den deze :) http://www.discogs.com/release/186994
Club Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 26 sep 2007, 16:13
Locatie: Kampenhout

Bericht door Zven1 »

tiens, is raar op discogs staat dat deze van een party in Brecht komt :?
ben toch vrij zeker dat deze van extreme komt. strange...
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Bericht door b-fficient »

quincy schreef:first 1000 visitors get ...

grappig om dat te zien wetende dat je in deze tijd al met moeite 200 man bij elkaar krijgt voor een feestje met non commercial muziek :)
Was een feestje om ni vlug te vergeten en die 1000 man stond reeds buiten te wachten voor de deuren open gingen. dat Extreme te klein was klopt niet, :roll: je kan het best vergelijken met versuz nu. op een zaterdag liep de teller gemakkelijk over de 3500 betalende 8) . de geluidsinstallatie was ni normaal 37 kilowat van SA en het licht veranderde om de paar maanden want dat werd geleasd zodat men altijd het nieuwste op de markt had. Zalige plaats om te draaien.
B-fficient ex extreme dj :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

amai nie, 'k heb een keer mogen draaien in Extreme en die installatie zal me toch wel lang bijblijven. Sweet 8)

Al zijn er in de loop der jaren vaneigens clubs bijgekomen waar de soundsystem nog beter was.

Anyway, da volk is idd een heel verschil, we hadden ooit es een feest gesmeten en waren teleurgesteld dat er maar 600 man was. Nu is dat al een serieus succes :)
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Psytox schreef:amai nie, 'k heb een keer mogen draaien in Extreme en die installatie zal me toch wel lang bijblijven. Sweet 8)

Al zijn er in de loop der jaren vaneigens clubs bijgekomen waar de soundsystem nog beter was.
Zoals?

Want Cherry moon ofzo kon er toch ni aan tippen hé
La Bush was ook vet maar de enige club voor zover ik weet die een zo helder geluid had was Extreme ...

Lagoa misschien? Maar daar ben ik nooit geweest ...
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

[quote="wagonss"]EXEMPLE 8)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Wel die party's die georganiseerd werden door CYBERDELIA dat was door ondergetekende Franky Jones. Dit was nog lang voordat de maandagen zelf van start gingen. De Cyberdelia feesten vonden elke 2de vrijdag van de maand plaats van 1994 tot een stuk in 1996. Op de eerste party hadden we 600 man en vanaf de derde zaten we maandelijks aan de 2000.
Muziek was toen vooral de Bonzai en de Rave en Techno Sound. Later ging het ook nog naar de Hard en Progressive Sound. Hieruit is toen het idee gekomen om op maandag open te gaan met phiphi met het gekende gevolg. Die eerste maanden op maandag zat er misschien maar 150man....... Was een geweldige tijd !!!!!
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

En uw Moonrise partys, vooral muzikaal om duimen en vingers bij af te likken 8)
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Hawtin die nog in de Extreme gestaan heeft... niet te geloven eigenlijk.
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

quincy schreef:
Psytox schreef:amai nie, 'k heb een keer mogen draaien in Extreme en die installatie zal me toch wel lang bijblijven. Sweet 8)

Al zijn er in de loop der jaren vaneigens clubs bijgekomen waar de soundsystem nog beter was.
Zoals?

Want Cherry moon ofzo kon er toch ni aan tippen hé
La Bush was ook vet maar de enige club voor zover ik weet die een zo helder geluid had was Extreme ...

Lagoa misschien? Maar daar ben ik nooit geweest ...
La Bush moest zeker niet onder doen, maar Lagoa idd. Ten tijde dat HS er de sound verzorgde toch, die gast was echt maniakaal bezig, zat tijdens de week in de keet geluid bij te sturen. 't resultaat was er ook naar, als je daar uw bass opensnokte zoals ik gewend was kreeg je de daver op uw lijf van de muur geluid die op u af kwam :mrgreen:

Maar de allerbeste: The Scene. Manlief, 'k peins dat de sound daar zelfs in de buurt komt van Fabric.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

quincy schreef:En uw Moonrise partys, vooral muzikaal om duimen en vingers bij af te likken 8)
Yep die waren ook wel lekker, probeerden we toch altijd de muziek uplifting te houden...... :alien:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

Vandaag via Stixx nog enkele leuke flyers gekregen waaronder deze:

(de start van de maandagen)

Afbeelding

Wist zelfs niet dat deze flyer bestond :mrgreen:


De rest komt binnenkort allemaal online op extremeonmondays.be
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Dj fifi?? :)
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Bericht door quincy »

"Phi Phi" zal de bedoeling geweest zijn :lol:
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Bericht door Enterprise »

quincy schreef:Vandaag via Stixx nog enkele leuke flyers gekregen waaronder deze:

(de start van de maandagen)

Afbeelding

Wist zelfs niet dat deze flyer bestond :mrgreen:


De rest komt binnenkort allemaal online op extremeonmondays.be
Yep de openingsnacht, in totaal 150 man waarvan 50 van de Bonzai Crew, zwaar feest geweest......... :mrgreen:
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 okt 2005, 19:59

Bericht door Red Army »

Enterprise schreef:
wagonss schreef:EXEMPLE 8)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Wel die party's die georganiseerd werden door CYBERDELIA dat was door ondergetekende Franky Jones. Dit was nog lang voordat de maandagen zelf van start gingen. De Cyberdelia feesten vonden elke 2de vrijdag van de maand plaats van 1994 tot een stuk in 1996. Op de eerste party hadden we 600 man en vanaf de derde zaten we maandelijks aan de 2000.
Muziek was toen vooral de Bonzai en de Rave en Techno Sound. Later ging het ook nog naar de Hard en Progressive Sound. Hieruit is toen het idee gekomen om op maandag open te gaan met phiphi met het gekende gevolg. Die eerste maanden op maandag zat er misschien maar 150man....... Was een geweldige tijd !!!!!
Dat feestje met Westbam zal ik van mijn leven nooit meer vergeten, was een van mijn eerste 'ervaringen', man man man....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten