EXTREME EN ANDERE LEGENDARY CLUBS

Het forum van Extreme in Affligem
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

EXTREME EN ANDERE LEGENDARY CLUBS

Bericht door b-fficient »

Lees hier heel veel over verschillende clubs maar soms weet men niet alles over hoe het begon iedereen weet dat ze heel bekend waren maar wie er voor gzorgd heeft en hoe het begon weten alleen de residents van die tijd. Neem nu EXtreme bij de opening draaide daar PHillip deWilde , ging totaal de mist in speelde er top 40 en ambiance enzo ala carré toen.

Door stom toeval , het draaien van een Barocci set even verder op, toch even gaan kijken in die zaak, Wou wat een place maar wel geen volk. De eigenaars toen waren Walter en Kurt zagen house echt ni zitten al die xtc en zo.
Na het later laten zien van de Barocci video en de overtuigings kracht van Dirk Corijn( Rave FM) Christophe (ITD) en mezelf ,lol, Kregen we een kans. Dit was ook mateen de start van Cyberdelia Rave met DJ BBELL (Bart ex Barocci bracht toen platen uit onder die naam) :D aangevuld met Fly en FRank Struyf Zolex. grappig die 2 waren toen ni echt beste maatjes zijn wel vlug bijgedraaid ,music makes peace zeker. Op vrijdag hadden we 1x per maand Cyberdelia Rave en werd het team versterkt met Franky Jones en Bounty hunter maar ook met gasten als CJ bolland , Deg, miss jaxx, westbam, lenny dee( heeft 10" gedraaid was te zat van duvel ....)
Ook marco was voorzien als resident op vrijdag maar dat bleek toen een verkeerde keuze en YDR wou toen Cherrymoon niet verlaten achteraf is phi phi erbij gekomen op maandag . de rest is hystori Walter is er later tussenuit gegaan En daarna heeft Kurt het verkocht maar Extreme was toen al op zijn terugweg mede door andere mega zaken.
Vele dj's hebben er uiteindelijk gedraaid maar de echte boom was in de eerste jaren.
zo zie je maar grts
DJ B-fficient
alias Bart Barocci :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

mooi,meer begin verhalen please :P
mijn eerste bezoekje aan extreme was in 95 meestal de maandag want als ik zin had voor het hardere werk op zaterdag of vrijdag verkoos ik cherry moon :wink:
maar ik denk da extreme na 94 sowieso gestopt is met hun harde sound op zaterdag he?
ik heb nog flyers liggen van cyberdelia rave
puree

Bericht door puree »

iemand die er met de neus opzat qua ! welkom buddy fficient !
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

let yourself go! Bart Barocci! :D hell yeah! :D
Ibiza Fuckin' Island!
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2006, 02:04
Locatie: sint niklaas

Bericht door b-fficient »

cloud schreef:mooi,meer begin verhalen please :P
mijn eerste bezoekje aan extreme was in 95 meestal de maandag want als ik zin had voor het hardere werk op zaterdag of vrijdag verkoos ik cherry moon :wink:
maar ik denk da extreme na 94 sowieso gestopt is met hun harde sound op zaterdag he?
ik heb nog flyers liggen van cyberdelia rave
bezit of beter bezat een voledi album met daarin flyers van globe barocci extreme,Q,prestige en kranteknipsels over de razia's en het uiteindelijk sluiten maar een ex heeft deze verscheurd vandaar ex, zou alle stukje inclusief foto's moeten aan elkaar puzzelen en inscannen of als er zich iemand geroepen voelt om archeoloog van het nachtleven te worden.....
ps staat een leuk begin verhaal over >Barocci bij Barocci kom je ook te weten dar er 3 video's waren alleenis die nooit verspreid geweest maar heb hem wel.
puree

Bericht door puree »

b-fficient schreef: bezit of beter bezat een voledi album met daarin flyers van globe barocci extreme,Q,prestige en kranteknipsels over de razia's en het uiteindelijk sluiten maar een ex heeft deze verscheurd vandaar ex,
:lol: :lol:
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:04
Locatie: sint-niklaas

Bericht door leech »

hehe die vrouwen toch he :D
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

stupid ex bitch :lol: :lol: :lol:
welcome m8 :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

extreme

Bericht door ProgressNation »

Een collega van me heeft er nog gewerkt aan de bar voordat het Extreme was (allround-club). Na het werk gingen ze hun geld gaan verbrassen in Kings :p

Aangezien ze niet voor een ganse nacht house te vinden is, heeft ze er mee gestopt voordat het Extreme werd.
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Re: EXTREME EN ANDERE LEGENDARY CLUBS

Bericht door scalle@theVilla »

b-fficient schreef: Neem nu EXtreme bij de opening draaide daar PHillip deWilde , ging totaal de mist in speelde er top 40 en ambiance enzo ala carré toen.
Sorry, maar naar de opening van Extreme ben ik geweest, het had inderdaad niets te maken met wat Extreme later zou worden maar de muziek ging er stevig aan toe.
Voordien was het inderdaad allround maar toen noemde het Da Vinci en nadien Chapoo.

We hoorden dat het terug openging onder de naam Extreme en dat ze house gingen spelen, wij er dus naartoe(ach gaat dat kot house draaien , 't zal wat zijn) De muziek was stevig maar er was veel krapuul aanwezig.Aan de ene kant die van Aalst en de andere die van Denderleeuw.Zodus ambiance was er zeker niet, na een uurtje of twee zijn we het zelfs afgebold omdat de hel er alle minuten ging losbarsten.
Ik weet nog dat we dachten "ok dees gaat binnen de maand weer toe" maar niemand had gedacht dat het in 1994 dan toch wel een der grote ging worden.
:D
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Ik was daar op die avond van Lenny Dee er werd toen behoorlijk stevig gedraaid.
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ik vrees da er nu ook geen belangstelling meer is in een club die open is op maandagnacht maar het had wel iets heel speciaal;buitenkomen uit extreme de dinsdagmorgen :lol:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

cloud schreef:ik vrees da er nu ook geen belangstelling meer is in een club die open is op maandagnacht maar het had wel iets heel speciaal;buitenkomen uit extreme de dinsdagmorgen :lol:
bwa, is de space zelfs ni open op dinsdagmorgen?
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Kom juist thuis van op de party van elkewelke :shock:

Het was weer eens muziek die de naam "extreme-style" waardig is :shock:
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

RE.02 was inderdaad een geslaagd feest !

Het was nochtans een moeilijk begin
Zelf rond half 11 toegekomen.....en de volledige installatie diende nog te worden gemonteerd, na het toevoegen van de nodige kruipolie de djbooth dan toch overeind gekregen...goed gedaan eddy&danny

ondertussen zaten al een aantal personen ongeduldig te wachten op de eerste tunes

eindelijk...licht uit...spots aan......geluid : ON

Ac oliver on the booth....heel sterke opwarming
leuk om nog eens die rmx van moby's "Go" te horen.....

het volk kwam ondertss gestaag toe en dat dee mij plezier vooral omdat ik hoorde
dat Aalst voor de rest een dode stad was.

dan dj E die startte .........zoals we van hem gewoon zijn met een knalplaat
ik vreesde voor het mengpaneel, de boxen en de versterker... (het zou niet de eerste keer zijn dat hij de boel letterlijk doet ontploffen )

vooral veel onbekendere maar super retro platen gehoord
en het volk smaakte het !.....het eerste geroep en gefluit weerklonk.
laatste plaat van dj-E(nergie) dee de keet ontploffen.......zelf was E ook niet meer in te tomen

Vortex, de jarige, vlot overgenomen van E. op weg naar een hele lange "special retro bday" set....en dat was het ook: "SPECIAL"

De sfeer was over de hele avond TOP in de héél goed gevulde Negasonic.....
Zelf een 5tal personen, die speciaal vanuit het Antwerpse waren afgezakt, waren onder de indruk.


conclusie: QUALITAT SIEGT !!


op naar RE.03 en C8

Soon online: gecensureerde pics & de livesets
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten