verhaaltjes

Het forum van Extreme in Affligem
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Bericht door Nele303 »

Ik denk dat iedereen het mij mee eens is, dat Extreme één van de vetste soundsystems had, zelfs tot op heden eigenlijk nog, niet te vergelijken met andere clubs.

Toch is er minstens 1 party geweest waarbij ze vonden dat er niet genoeg geluid was, en bijgevolg hadden ze links en rechts van de DJ booth nog extra stacks geluid bijgezet.

Iemand dat ook nog gezien, en iemand die weet van wie dat idee uitging?
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jul 2008, 19:27
Locatie: Gent

Bericht door Hulpia_ »

vinie schreef:yo
tegenwordig op YOUTUBE vindt je alle oude nummers terug van toen tik de title in en hop je hebt het ook een super manier om de memories terug te halen
ook play with de voice staat er op
ps, tik eens in ecstasy club jesus loves the acid heb ook weken om dit nummer gezocht ook een mega liedje dat
aciiiiiiiiiiiiiid 8)
I'm Bigger, and Bolder, and Rougher and Tougher, in other words Sucker, there is no other!
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jul 2008, 19:10

Bericht door vinie »

Laten we het eens over de geur hebben in de Extreme ???
KENZO parfum dat rook je over de hele discotheek
tot op de dag van vandaag doe ik die nog aan en denk ik vaak aan de Ex
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

allee komaan seg :mrgreen: :eek:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 dec 2004, 12:55
Locatie: zwevezele

Bericht door Psytox »

poehaaaaa schreef:allee komaan seg :mrgreen: :eek:
:roll: you read my mind.
PsyTox / Norman Bates
Coincidence Rec., Forteana Records, KozzMozz

www.coincidencerecords.be / www.myspace.com/djpsytox
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jun 2008, 16:20
Locatie: Middelburg

Re: verhaaltjes

Bericht door morninglory »

Ik kan me nog een voorval herinneren van een maandagavond, een van de laatsten denk ik.
Het was al vrij ver in de ochtend, en we zaten op die banken rechts van de bar, tegen de wand. Op een van die "blokken" op de grond lag een gast die echt serieus aant trippen was, al zeker een uur of twee lang. Zoals je weet lieten ze dat in Extreme meestal wel gewoon gebeuren, maar toen die gast uiteindelijk opstond, zijn broek omlaag trok en de bar als urinoir gebruikte, heeft hij toch zeker een flinke kater gehad de volgende dag, en niet alleen van de dope ;) Het blijft toch een van de herinneringen die me bijblijven van een geweldige, maar ook wel vreemde afterclub..
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re:

Bericht door Lestat »

vinie schreef:Laten we het eens over de geur hebben in de Extreme ???
KENZO parfum dat rook je over de hele discotheek
tot op de dag van vandaag doe ik die nog aan en denk ik vaak aan de Ex
Hm zou drugs dan toch schadelijk zijn voor de gezondheid :scratch: :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: verhaaltjes

Bericht door Lestat »

morninglory schreef:Ik kan me nog een voorval herinneren van een maandagavond, een van de laatsten denk ik.
Het was al vrij ver in de ochtend, en we zaten op die banken rechts van de bar, tegen de wand. Op een van die "blokken" op de grond lag een gast die echt serieus aant trippen was, al zeker een uur of twee lang. Zoals je weet lieten ze dat in Extreme meestal wel gewoon gebeuren, maar toen die gast uiteindelijk opstond, zijn broek omlaag trok en de bar als urinoir gebruikte, heeft hij toch zeker een flinke kater gehad de volgende dag, en niet alleen van de dope ;) Het blijft toch een van de herinneringen die me bijblijven van een geweldige, maar ook wel vreemde afterclub..
Kheb toch wel mooiere herinneringen aan Extreme zenne :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: verhaaltjes

Bericht door Matthias »

morninglory schreef:Ik kan me nog een voorval herinneren van een maandagavond, een van de laatsten denk ik.
Het was al vrij ver in de ochtend, en we zaten op die banken rechts van de bar, tegen de wand. Op een van die "blokken" op de grond lag een gast die echt serieus aant trippen was, al zeker een uur of twee lang. Zoals je weet lieten ze dat in Extreme meestal wel gewoon gebeuren, maar toen die gast uiteindelijk opstond, zijn broek omlaag trok en de bar als urinoir gebruikte, heeft hij toch zeker een flinke kater gehad de volgende dag, en niet alleen van de dope ;) Het blijft toch een van de herinneringen die me bijblijven van een geweldige, maar ook wel vreemde afterclub..
:pig:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: verhaaltjes

Bericht door Lestat »

Matthias schreef: :pig:
Oinkt beamend :pig:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: verhaaltjes

Bericht door quincy »

Hier bij ons in ons stamcafé vroeger gebeurde dat regelmatig wel eens dat één of andere scheve kloot de bar als urinoir gebruikte ...

Zolang ze gene staan draaien voor uw ogen cava nog :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: verhaaltjes

Bericht door Lestat »

quincy schreef:Hier bij ons in ons stamcafé vroeger gebeurde dat regelmatig wel eens dat één of andere scheve kloot de bar als urinoir gebruikte ...

Zolang ze gene staan draaien voor uw ogen cava nog :mrgreen:
Zo zie je maar dat de grens van het toelaatbare relatief is verbonden aan de gemeente waarin zich men bevindt :mrgreen: Ik weet ni van waar gij zijt maar als ik ooit verhuis ga ik toch eerst es informeren of er gene quincy woont vooraleer ik mijn paspoort ga laten veranderen :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: verhaaltjes

Bericht door quincy »

ik ben van Denderleeuw, regio Affligem Extreme ... schoon volk woont hier :mrgreen:
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Re: verhaaltjes

Bericht door After »

het ging hier over verhaaltjes, welnu,
iemand vanop mijn werk heeft er een paar jaar vertoeft, en hij sprak met veel verbazing op verdieping nummer 2, op gelijkvloers viel het nog mee, maar boven kwam je toch grove zaken tegen :clown:

soundsystem was volgens hem idd TOP en onbeschrijflijk :-o
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: verhaaltjes

Bericht door Lestat »

After schreef:het ging hier over verhaaltjes, welnu,
iemand vanop mijn werk heeft er een paar jaar vertoeft, en hij sprak met veel verbazing op verdieping nummer 2, op gelijkvloers viel het nog mee, maar boven kwam je toch grove zaken tegen :clown:

soundsystem was volgens hem idd TOP en onbeschrijflijk :-o
Peis ni da'k ooit boven ben geweest :lol: en ben nochtans heel erg veel in extreme geweest :lol: maja vloeibare en trappen is geen goeie combinatie :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten