Beste resident

Het forum van Extreme in Affligem

Beste dj @ Extreme?


Phi-Phi
80
76%
Vince
2
2%
Marko
7
7%
Fly
0
Geen stemmen
Tom
7
7%
Quincy
3
3%
Ben.Milo
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 105

Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jan 2006, 19:28

Bericht door wooywood »

Richman schreef:Ik heb ze der niet allemaal opgezet alleen de belangrijkste, sorry als er 1 niet bijzijt waarvan je denkt allé en die dan...


My vote: Phi-Phi of course!
yves De Ruyter,Franky klock,hebben er toch ook nen tijd gedraaid,dacht in 1998.VErvolgens DJ luna tunes(of iets degelijks)

En DJ Peter Hoogland was de laatste dacht ik.

Ik spreek dan wel van de zaterdagnachten

regards :D
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Looney & Hoogland zijn 't vermelden nog nie eens waard...laat staan in aanmerking komen voor beste resident.
Yves & Franky waren resident tot Feb 94...dan is Phi-Phi DE man geworden.
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

keskondisco schreef: Yves & Franky waren resident tot Feb 94...dan is Phi-Phi DE man geworden.
later zenne keskon,want ik heb hier nog een tape ligge van die 2 en die is van 97 of 98
Nothing is what is seems to be
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 dec 2005, 17:37
Locatie: PLC /Reflex club/in haar hartje

Bericht door Groovy_k »

als ik afga op de setjes wat ik ervan gehoord heb ! kan phiphi mij t meest bekoren !

nooit zelf geweest

almaal spijtig genoeg voor mijn tijd :cry:
Afbeelding

The Fundamental principle is that no battle ,combat or skirmish is to be fought unless it will be won !
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ydr en kloeck zijn resident geworden nadat ze weggegaan zijn eerst uit cherry voor de house of house zijn verjaardag in februari 97 en na de cherry zijn ze eerst nog een paar maanden resident geweest in den bizar in waarloos
pas dan zijn ze resident geworden op zaterdag in extreme,na de zomer 97 moet da geweest zijn
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Voila Cloud...juust m8.
Al ben ik bijna zeker dat ze voor Phi-Phi in Extreme begon te draaien er ook resident waren.
Dit ben ik niet 100% zeker omdat ik dan nog net iets te jong was.
Maar niet getreurd...Phi-Phi on Mondays heb ik wel meegemaakt en tesamen met het laatste jaar Balmo moet dat de beste periode qua uitgaan in m'n leven geweest zijn!
Club Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 16 mar 2005, 09:59
Locatie: Brussel

Bericht door scalle@theVilla »

Door Phi-Phi was het volgens mij dat de Extreme een grote club is geweest. :wink:
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 01 jan 2006, 19:28

Bericht door wooywood »

cloud schreef:ydr en kloeck zijn resident geworden nadat ze weggegaan zijn eerst uit cherry voor de house of house zijn verjaardag in februari 97 en na de cherry zijn ze eerst nog een paar maanden resident geweest in den bizar in waarloos
pas dan zijn ze resident geworden op zaterdag in extreme,na de zomer 97 moet da geweest zijn
jou uitleg klopt vollledig :wink:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

kan hier gewoon nie op antwoorden omdat er niemand tussen staat die verdient om als BESTE er uit te komen, ik kwalificeer nog steeds dj's aan hun kunnen en dat kan voor mij even goed Jefke van op den boerenbuiten zijn ipv bv een dave clarke ofzo...
puree

Bericht door puree »

indeed, Jefke kan serieus zwaar draaien :lol: :lol:
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:04
Locatie: sint-niklaas

Bericht door leech »

scalle@theVilla schreef:Door Phi-Phi was het volgens mij dat de Extreme een grote club is geweest. :wink:
ja zeker weten die maandagen ginder waren echt nie te doen, vooral in de zomer. lekker met zen allen zo weg of een huis aan da zwembadjen. wat ik me wel afvraag is hoe die mensen die daar woonden dat daar uithielden . als ik mij goed kan herinneren stond er een huis dat zo goed als tegen de ingang stond en dan nog wel met de slaapkamerkant . ik kan mis zijn ook he tis allemaal zo lang geleden. wat ik wel nog goed weet is dat toen ik er voor de eerste keer kwam we aan het aanschuiven waren om binnen te kunnen en dat die gast voor mij een paar keer een blackout kreeg en tegen de stenen ging (allee grote kiezels). na drie keer hebben ze hem in de auto gesmeten en ermee naar huis gereden :P
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:04
Locatie: sint-niklaas

Bericht door leech »

Groovy_k schreef:
almaal spijtig genoeg voor mijn tijd :cry:
ja je hebt wat gemist ik zweer het u!! er zijn nog altijd goei feestjes he daar nie van maar hoe dat er in dienen tijd gefeest wier( heeft ook veel met de muziek te maken denk ik, echt flipperige muziek ) man man ik zou het echt allemaal nog ies willen overdoen :wink: :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ge zijt nie de enigen :wink:
maar maak u geen illusies
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Extreme staat er dus nog altijd é! iedere kees als ik er passeer bekruipt er mij zo een raar gevoel, iets mysterieus, wordt toch altijd ff stil...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten