De eerste nacht

Het forum van Extreme in Affligem
quincy

Bericht door quincy »

scalle@theVilla schreef:zagen beneden aan de ene kant al het krapuul van Aalst en aan de andere kant die van Denderleeuw(we dachten dat het alle momenten ging ontploffen)
lol .. so thrue ..

eerste bezoek op een zaterdag in '96 en toen was dat daar ook nog altijd het geval , maar ik vond dat wel iets hebben :)

op maandag totaal andere sfeer !!
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jul 2008, 01:40

Extreme - Telefacts / Jambers - Uitgaansleven vlaanderen ...

Bericht door BelRom »

Hallo Extreme'rs,

Vele jaren gesleten in die megaclub van toen ... jammer, mis die stek wel!
Ooit werd er in de jaren 90, ja héél ver intussen ... een opname via Jambers of Telefacts gemaakt, ik denk over "uitgaansleven in vlaanderen" ... er kwam toen sprake over de portier van vreemde nationaliteit (kickboxer) die ofwel beschoten werd of zelf iemand neerschoot ...
Nu ben ik hopeloos op zoek naar die opname van die avond ...
Tijdens die opname werd er ook net mijn lievelingsliedje afgespeeld die ik al vele jaren aan't zoeken ben ...
Het is een echt zweefliedje met goeie beat en vrouwelijke "gekreunachtige" stemmen (al klinkt dit zo raar gezegd zijnde) ...
Heeft iemand enig idee of het via Jambers / Telefacts was & de cruciale vragen : wanneer ongeveer uitgezonden en/of nog beter => namen die me kunnen helpen bij het zoeken van dat ene vinylplaatje ...
Enig idee, mail gerust in dit topic of bel_rom @ hotmail dot com

Thx !!!
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Bericht door djaxxie »

Moet ge nu echt elke topic betoken met dezelfde post? :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ja viel mij ook al op
Newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 aug 2008, 09:30

Bericht door Mirlong1 »

Dit is de oudste flyer die ik kon terugvinden uit 1993

Recto
Afbeelding

Verso
Afbeelding

Greetz,

J.
Newbie
Berichten: 25
Lid geworden op: 17 jul 2008, 01:40

Bericht door BelRom »

Iemand enig idee of Extreme een op maat gemaakt logo is of het van een lettertype komt?
Heb hier nog een grote ongebruikte sticker liggen die ik graag kleiner had gezien ... bij ws-lettering kunnen ze die maken als ze het in jpeg, bmp of gif hebben ...
Thx for reply guys ...
Greettzzz
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

quincy schreef:
scalle@theVilla schreef:zagen beneden aan de ene kant al het krapuul van Aalst en aan de andere kant die van Denderleeuw(we dachten dat het alle momenten ging ontploffen)
lol .. so thrue ..

eerste bezoek op een zaterdag in '96 en toen was dat daar ook nog altijd het geval , maar ik vond dat wel iets hebben :)

op maandag totaal andere sfeer !!
Wel, ik ben nooit in Extreme geweest op een andere dag dan maandag (reden : zaterdag was illusion open en dat ligt nu eenmaal dichter bij Carat :D) - ik heb daar eigenlijk nooit een vijandige sfeer gemerkt. Ik vond t zelfs uitgesproken sfeer in de letterlijke zin van het woord, iedereen was daar volledig uit de bol aan t gaan. Al bij al was dat toch heel opmerkelijk, aangezien er s maandags veel volk zat van in outline, en dat was, zachtjes uitgedrukt, zwaar volk :mrgreen:
Alleen al om die reden is het zonde dat extreme dicht is, zo'n ga-uit-je-bol sfeer is tegenwoordig heel erg zeldzaam, want in elke discotheek vind je wel agressieve alphamannetjes die zich willen laten gelden na hun zoveelste pint... Echt gaan voor de muziek (en de hogere sferen :mrgreen: ) is er niet meer bij, spijtig genoeg :(
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

BelRom schreef:Iemand enig idee of Extreme een op maat gemaakt logo is of het van een lettertype komt?
Volgens mij is dit lettertype op maat gemaakt. De T zit praktisch verwerkt in de X, terwijl de E overlapt met de M. Mocht dat een gewoon font zijn, dan zouden die letters meer uit elkaar liggen. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ze achteraf die letters in elkaar geschoven hebben, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien de percte aansluiting van sommige letters (vooral rond de XTR).
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Lijkt me toch ook wel zelf ontworpen. Ik vond het altijd ook wat weg hebben van een logo van een seventies progrock groep of zo. :)
Een echt goed beeldmerk vind ik het dus niet, maar het is wél altijd rechtgebleven...
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Bericht door Lestat »

Dr. Poppers schreef:Lijkt me toch ook wel zelf ontworpen. Ik vond het altijd ook wat weg hebben van een logo van een seventies progrock groep of zo. :)
Een echt goed beeldmerk vind ik het dus niet, maar het is wél altijd rechtgebleven...
Inderdaad, qua logo zijn er veel betere ontwerpen dan dat van extreme :D Ik denk ook niet dat er een ontwerper aan te pas is gekomen. Ik denk dat dezelfde persoon die destijds dat van de Reflex in Westerlo getekend heeft, er voor iets tussen zit want t oude logo van daar en dat van Extreme hebben verdacht veel gelijkenissen :P
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Lestat schreef:
Dr. Poppers schreef:Lijkt me toch ook wel zelf ontworpen. Ik vond het altijd ook wat weg hebben van een logo van een seventies progrock groep of zo. :)
Een echt goed beeldmerk vind ik het dus niet, maar het is wél altijd rechtgebleven...
Inderdaad, qua logo zijn er veel betere ontwerpen dan dat van extreme :D Ik denk ook niet dat er een ontwerper aan te pas is gekomen. Ik denk dat dezelfde persoon die destijds dat van de Reflex in Westerlo getekend heeft, er voor iets tussen zit want t oude logo van daar en dat van Extreme hebben verdacht veel gelijkenissen :P
klopt, da's inderdaad héél opvallend. :)
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Kent er iemand de christelijke prog-metallers Stryper? Dat logo ligt een beetje in dezelfde lijn... :twisted:


Afbeelding
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Dr. Poppers schreef:Kent er iemand de christelijke prog-metallers Stryper? Dat logo ligt een beetje in dezelfde lijn... :twisted:
Ik denk het wel. Heeft guns n roses nooit in hun voorprogramma gespeeld?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Trab schreef:
BelRom schreef:Iemand enig idee of Extreme een op maat gemaakt logo is of het van een lettertype komt?
Volgens mij is dit lettertype op maat gemaakt. De T zit praktisch verwerkt in de X, terwijl de E overlapt met de M. Mocht dat een gewoon font zijn, dan zouden die letters meer uit elkaar liggen. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ze achteraf die letters in elkaar geschoven hebben, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien de percte aansluiting van sommige letters (vooral rond de XTR).
Misschien moet je het maar eens vragen aan franky jones hier?
Elite Club Owner
Berichten: 1169
Lid geworden op: 30 dec 2007, 21:32
Locatie: Berlin

Bericht door Dr. Poppers »

Of dat van Twisted Sister! :eye:

Afbeelding
My body is not a temple, it's an amusement park.
www.myspace.com/dr_poppers
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast