Club X of Nix!

Het forum van Club X in Wuustwezel
Josjie

Bericht door Josjie »

die dat op zijn site stonden... btw hier misschien een artikeltje dat niemand of bijna niemand gaat hebben:

Bij discotheek Club X aan de grensovergang Wernhout-Wuustwezel hebben onbekenden in de vroege zondagochtend twee handgranaten gegooid. Een aantal geparkeerde auto's werd beschadigd. Eerder in de nacht was er ook al geschoten waarbij een van de portiers licht gewond raakte.

In de discotheek waren problemen geweest met een groep jongelui. Het zo gaan om immigranten die in de buurt van Breda wonen. Ze raakten in gevecht met de portier, die ze buiten wilde zetten. Plotseling haalde een van hen een jachtgeweer en werd er enkele keren geschoten. De jongelui dreigden terug te zullen komen.

Vermoedelijk zijn ze toen naar Nederland gereden en om de handgranatan op te halen. Deze werden in de richting van de voordeur gegooid. Hierbij werden twee auto's behoorlijk beschadigd maar niemand raakte gewond.

(bron: 1996-1997, © Dagblad De Telegraaf, Amsterdam)
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Is dat in 96/97 geweest? Ik kan me nog wel herinneren dat er geschoten is. Ik was er toen (gelukkig) niet, er liep me daar af en toe ook een zooitje rommel rond dat wil je niet weten.

Ps. Dooie boel hier...... jammer :cry:
Josjie

Bericht door Josjie »

Er zijn blijkbaar ook nog keer handgranaten gesmeten, waarna een van de dj's een tijdje schrik heeft gehad om te komen draaien...
Richman

Bericht door Richman »

Ben er nooit geweest maar ik vind het interessant om er over te lezen het leek me daar gezellig hoor!
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Ja man 96,97... toen was de fun er al wel zwaar af bij om naar den X te gaan.... beste periode was toch wel ergens in 1994.

Btw ivm Dj Yves, wij hebben em nog wel is een paar gehad op sommige HC party's in 1999, 2000 ofzo.

Ik dacht ook dat hij het brein is bij DHT (qua muziek dan toch)
Harde Kern

Bericht door Harde Kern »

dat was dus GEEN handgranaat, maar een vuurwerk-framentatiebom.
er heeft ook nooit iemand met een jachtgeweer of zoiets rondgelopen.
Josjie

Bericht door Josjie »

ja harde kern ik heb gewoon het artikel gekopieerd hé...
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Dames en heren oud mede gabbers en gabberinnen,

Op 19 februari 2005 is er een heuse (oldschool) ClubX reunie georganiseerd. Dit wordt een knaller. Uiteraard komt YVES draaien samen met dj Vince (de nummer 1 oldstyle dj) en the DARKRAVER staat in optie, samen met nog een paar regionale toppers. Let op! er wordt uitsluitend oldstyle gedraaid. Het feest is in Deurne (NL) en zal aanvangen om 21:00uur en we sluiten om 04:30uur. de kaarten kosten in de voorverkoop slechts 12,- en aan de deur 14,- Er kunnen +/- 600 bezoekers komen, dus dat is vrij sellect. meer info volgt...

Groeten....
Josjie

Bericht door Josjie »

is francois een van de regionale toppers? die draait vaak met the darkraver (aka bountyhunter)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Josjie schreef:is francois een van de regionale toppers? die draait vaak met the darkraver (aka bountyhunter)
Darkraver aka Bountyhunter???????

Darkraver is NL hardcore-oldstyle

Bountyhunter was ex-Montini


Francois is één van de bekendere hardcore klappers ja, alhoewel hij het nooit tot lid vd Dreamteam heeft geschopt
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Josjie

Bericht door Josjie »

mij weer vergist sorry

bountyhunter zijn alias is the darkman...


hmmmmmm the dreamteam

Lady Dana, Buzz Fuzz, The Prophet, Dj Gizmo,...

Heb direct House Party 8: The hardcore ravemix opgelegd,
da introotje alleen al...

Na deze middag Heroes of Hardcore: Dj Buzz Fuzz

Ben wa in een hardcorebuitje vandaag

sebiet die van Lady Dana :-)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Josjie schreef:mij weer vergist sorry


hmmmmmm the dreamteam

Lady Dana, Buzz Fuzz, The Prophet, Dj Gizmo,...
Je hebt je weer vergist al zij maar voor 25% :lol:

Dream Team = DanO, Gizmo, Buzz Fuzz & The Prophet
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Josjie

Bericht door Josjie »

Idd da's van the veel uit te gaan da'k niet zo goed meer hoor :-)
Had gewoon overgetypt wat er uit den intro kwam...

Als er nog iemand Heroes of Hardcore: Dj Weirdo, Omar Santana, The Stunned Guys, Dj Promo, Marc Ardipane, The Darkraver, Dj Gizmo, Dj Rob, Dj Isaac, The American Edition, The Masochist, Myro, Neophyte, The Rotterdam Edition heeft en van plan is om die weg te schenken: i'm your man... Het zijn de enige die'k mankeer (op de 2 na die'k al heb :-))
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

GAAAAAAAAAAPPPPP, waar zijn al die spannende verhalen van vroeger???????

Roy....
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik heb alles weg gedaan van men hardcore verleden, ik kan t gewoonweg niet meer aanhoren dude :? greetz 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast